1

Navštivte budovu opery
Symbolem města Sydney je budova zdejší opery, která je světovým architektonickým skvostem. A co je na ní tak unikátního? Především střecha, která vypadá, že se skládá z milionů malých částí a mění barvu podle polohy slunce.

2

Circular Quay a The Harbour Bridge
The Harbour Bridge, ocelový most, je po opeře hned druhou dominantou města. Pod ním leží nejstarší část Sydney The Rocks, vedle níž pak najdete i dopravní uzel celého města Circular Quay. U Circular Quay také najdete hned několik muzeí.

3

Zasurfujte si na Bondi Beach
Bondi Beach je světově proslulá pláž asi 20 minut od Sydney. Je oblíbená zejména pro skvělé restaurace, bary a obchody. Můžete se zde opalovat, plavat nebo si zaplatit pár surfařských lekcí a zkusit tento Australany velmi oblíbený sport. Stejně tak se můžete vydat na asi 2.5 km dlouhou procházku podél pláže a po útesech.

4

Poznejte zdejší hudební scénu
Sydney je známé pro svou scénu s živou hudbou, kterou vychvalují i Melbourňani. Kromě velkých koncertů a akcí si najděte události, které se zrovna odehrávají i v menších alternativních podnících.

5

Projděte se botanickou zahradou až k sídlu vlády
Stejně jako v dalších australských městech, i v Sydney se nachází obrovská botanická zahrada Royal Botanic Gardens, kde lépe poznáte místní faunu. Pokud jí projdete, ocitnete se až u sídla vlády Nového Jižního Walesu.

6

Mluvte jako Australani
Jak lépe můžete poznat život a kulturu tohoto velkoměsta než při konverzaci s místními? Opraště svou angličtinu a vytvořte nová přátelství! Spousta turistů Sydney navštívít přímo kvůli studiu angličtiny, rozhodnou se totiž vyrazit na jazykový pobyt zprostředkovaný společností ESL. Sydney nabízí skvělé kulturní i sportovní vyžití a především se zde nachází opravdu velké množství jazykových škol. Studium angličtiny v Sydney je skvělým způsobem, jak poznat toto město a zároveň investovat do vzdělání. Díky jazykovému pobytu v Sydney proniknete do zdejšího životního stylu, zažijete spoustu skvělých zážitků, ale hlavně se domů vrátíte se zlepšenou angličtinou.

7

Navštivte olympijský areál
Snad všichni si pamatují olympisjké hry v Sydney, díky kterým se toto město stalo ještě slavnější. Navštivte zbylé stadiony, například mezi místními velmi oblíbený Aquatic Centre nebo vůbec největší olympijský stadion na světě Stadion Australia.

8

Zúčastněte se Sydney Festivalu
Pokud Sydney navštívíte v lednu, pak si nenechte ujít Sydney Festival. Celé městské centrum se promění v hudební a uměleckou podívanou. Můžete zde shlédnout opravdu veškeré umění, od burleskního cirkusu až po domorodé umění.

Klíčová slova

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
2
Average: 2 (2 votes)