1

Umývejte si nohy každý den teplou, ale ne příliš horkou vodou. Po umytí nohy řádně osušte a udržujte je v čistotě.

2

Co 14 dní si pravidelně zastřihávejte nehty na nohách a zastřihávejte je do rovna, aby se vám netvořily bolestivé záděry. Také nezapomínejte na pravidelné obrušování ztvrdlé kůže na nohách pomocí škrabky na nohy nebo peelingu.

3

Ošetřujte své nohy pomocí kosmetiky: krém na promazání suchých partií , kterým zabráníte nadměrnému vysychání kůže, nevtírejte ho ale mezi prsty. Různé bylinné masti či krémy proti otokům a bolesti nohou, a také jsou v drogériích nabídky deodoračních sprejů a zásypů na nepříjemný zápach nohou nebo pro jejich osvěžení.

4

Dopřejte také svým nohách jemnou masáž pomocí dlaní či jiných masážních pomůcek, kterých je v nabídce obchodů celá škála. Vaše nohy se budou cítit lépe, ale vy sami také. Uvolníte tím napětí v končetinách a zmírníte či odstraníte případnou bolest nohou.

5

Nechoďte bosi. Choďte na pravidelné procházky pro zlepšení oběhu a funkce nervů v nohách.

6

Každý den kontrolujte nohy, zda nemáte nějaké vředy, otlaky atd. Používejte zrcátko, abyste se podívali i na plosky svých nohou.

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (1 vote)