1

Podpatky
Začneme dámskými tanečními botami. O podpatky se řádně starejte a používejte chrániče podpatků, podle typu bot. Dbejte vždy na včasnou výměnu. Samotná výměna se musí obejít bez natočení a vykrucování chrániče, ten sáhněte jedním směrem. Pokud ochodíte i patník, tak ho vyměňte.

2

Základní přezka
Obvykle se nakupují dámské taneční boty tak, že je řemínek bot delší, než potřebujeme. Pro lepší vzhled odstřihněte řemínek 3 cm od přezky hned poté, co ji upevníte. Delší je řemínek vždy proto, aby nabídl lepší úpravu při na zutí a upevnění.

3

Háček a přezka
Přezka na řemínku musí být upravená tak, aby dobře seděla poté, co botu zapneme do háčku. Upravte ji tak, aby bylo upevnění a rozepnutí háčku jednoduché.

4

Podrážka tanečních bot
Zvláštní péči vyžadují semišové podrážky. Ty mají tendenci tvrdnout a v takovém případě je potřeba použít kartáč. Kartáč používejte klidně i po každém použití a podrážku s ním vždy načechrejte.

5

Zápach z bot
Při pravidelném používání je normální, že boty začnou lehce zapáchat. Již od začátku používejte deo spreje na boty. U tanečních bot nemusí být tak účinné, ale jedná se o nejlepší řešení.

6

Opravy a čištění obuvi
Pokud se vám stane, že se bota poškodí, vždy se obraťte na obuvníka, vlastní opravy obvykle nedopadnou dobře. Pánské taneční i dámské taneční boty čistíme pouze za pomoci navlhčeného hadříku nebo pomocí speciálního spreje na čištění. Pánské taneční boty nikdy neimpregnujte, ani na ně nedívejte krém na boty

7

Vlhko a mráz
Taneční boty jsou určené pro vnitřní použití. Nikdy s nimi nechoďte v mokru nebo dešti a také se vyhýbejte mrazu. Jakékoliv vlhko může boty nenávratně zdeformovat a mráz způsobí popraskání použitého materiálu.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (2 votes)