Přejít k hlavnímu obsahu

Jak pěstovat dracenu

Věděli jste, že dracena není vůbec palma? Tato rostlina totiž ve skutečnosti pochází z čeledi agáve. Dracena do našich pokojů a interiérů dorazila z Afriky. Některé odrůdy draceny rostou jako strom, jiné zase jako keř. U nás je dracena pěstována jako pokojová rostlina, která může dorůst až do výšky 150 cm. Pěstovat v domácích podmínkách můžete hned několik různých druhů draceny, které se od sebe odlišují velikostí, vzhledem i zbarvením listů. Pěstování draceny v domácích podmínkách není vůbec náročné, takže se ho nemusíte vůbec bát.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Marta (neověřeno) | Pá, 02/26/2021 - 09:07

Draceny jsem měla 2 a ani jedna z nich nevydržela déle jak 2 roky. Popravdě nevím, co dělám špatně. Budu muset zkusit to rosení- to zní jako dobrý tip. Pokud to ani napotřetí nevyjde, tak mám vyhlédnutou kvalitní umělou z https://umele-kvetiny-prodej.cz/324-rostliny-v-kvetinaci ...tak ji případně objednám a bude to bez nervů a navěky :)

marta vrbicova (neověřeno) | So, 02/13/2016 - 17:01

děkuji za dobré nápady a rady

Veronika (neověřeno) | Pá, 11/08/2019 - 13:52

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, mám dracenu v polostínu a rostou i nové lístky, ale ty starší začínají od konců hnědnout. Zalívám jednou týdne a ne moc. Čím to může být?

Lucie (neověřeno) | Čt, 04/09/2020 - 15:57

Dobrý den.mám dotaz... mám dracenu,a chtěla bych docílit toho aby se mi více rozvetvila... jde to?prosim poradte😆

Leoš (neověřeno) | Čt, 10/13/2016 - 13:20

Dobrý den,
chtěl bych se zeptat jak je možné dosáhnout toho aby řízek, neobrazil jen z jednoho místa, ale třeba ze 3-4 jako je to u rostlin které se běžně prodávají.

Jana Cerna (neověřeno) | St, 10/26/2016 - 08:16

Jak často zalévat dracenu, už jednou mi uhnila, tak nechci zase udělat chybu, děkuji Černá

Další zajímavé články

Jak pěstovat zamioculcas
Jak pěstovat mučenku
Jak pěstovat cykas | rady
Jak pěstovat agáve | rady