Co je potřeba

• počítač
• internet
• znalosti
• kalkulačku plynu

1

Dodavatelé plynu se předhánějí, jen aby vás přesvědčili o tom, že jsou skutečně ti nejlepší. Jenže vy potřebujete holá fakta. Ideální je mít tu možnost porovnat si všechny dodavatele najednou. To ale přímo na pobočce nikdy nemáte.

2

Jestliže jste zjistili, že nemáte toho nejvýhodnějšího dodavatele, tak ho prostě změňte. Zdarma můžete změnit svého dodavatele každého půl roku.

3

Nemusíte se bát, změna dodavatele plynu není nikterak složitá. Máte hned několik možností, buď zajdete přímo na danou pobočku, kde se odhlásíte, a pak se podle výpovědní smlouvy domluvíte s novým dodavatelem. Výpověď můžete poslat také emailem či faxem anebo můžete dát plnou moc svému novému dodavateli, který vše vyřídí za vás.

4

Pozor však, některé společnosti vyžadují uzavření smlouvy minimálně 20 dnů před zahájením služeb, což je zase zapotřebí časově sloučit s výpovědní lhůtou, která obvykle představuje 30 dnů.

5

Při změně dodavatele se mění pouze skutečnost, komu platíte, daná částka na faktuře a plyn. Plynoměr, distributor či termín odečtu plynoměru se nemění.

6

Dříve však, než se rozhodnete pro změnu dodavatele, nejprve si prověřte, zda vám daná společnost nabízí vskutku levný plyn. Velice snadno a rychle si dodavatele můžete proklepnout na internetu s pomocí speciálních kalkulaček plynu.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.2
Average: 4.2 (5 votes)