1

Auto inzerce: Výběr správného portálu
Internet je zaplavený pochybnou reklamou a auto inzercí. Abychom se dočkali požadovaného úspěchu (v našem případě vyhledání vhodného vozu), je důležité vybrat si kvalitní a přehledný portál. Jedním z nich je Autobazar Avízo, který nám mimo jiné nabízí členění inzerátů do kategorií a podkategorií, možnost registrace nebo nápovědu.

2

Zadávání parametrů
Do jednoduchého vyhledávání zadáváme ty nejběžnější atributy, jako rok výroby, značku nebo model. Máme-li přesnou představu o poptávaném voze, je vhodně využít možnost rozšířeného vyhledávání, kde se můžeme omezit na určitou výbavu nebo výkon motoru. V tomto případě však musíme počítat s tím, že čím přesnější údaje zadáme, tím menší výběr automobilů nám server poskytne.

3

Registrace
Pokud je na inzerci možná registrace, určitě tuto nabídku zvážíme. Pozdější přihlášení nám může přinést řadu výhod a praktické aplikace. Nesmíme však zapomenout na pročtení všech podmínek inzertního serveru, aby nedošlo k jejich nechtěnému porušení a následným sankcím.

4

Hlídací pes
Chceme-li být informováni o nových inzerátech, rozhodně využijeme schopnosti tzv. hlídacího psa. Stačí zadat určité požadavky do systému a aplikace začne filtrovat nově vložené nabídky za nás. Nemusíme se ani připojovat k internetu, neboť hlídací pes nás může upozornit prostřednictvím SMS zprávy. To je, alespoň podle mého názoru, užitečný způsob, jak mít o nově vkládané auto inzerci přehled.

5

Bezpečný obchod
Nalezením ideální nabídky se dostáváme do fáze samotného obchodu. Abychom se vyhnuli potížím, musíme dodržovat jistá bezpečnostní opatření - vyhýbáme se podezřele levným nabídkám, platbám předem a nepředáváme osobní informace neověřeným inzerentům.

Potřebujete prodat automobil, koupit ojetý vůz nebo pořídit autopříslušenství? Podejte si inzerát online v Autobazaru Avízo. Auto inzerce všech značek, tisíce inzerátů denně dostupných na internetu. Vyberte si ten nejlepší osobní automobil snadno a rychle z domova či kanceláře.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
2.5
Average: 2.5 (2 votes)