Přejít k hlavnímu obsahu

Jak postupovat při vybírání auta v inzerci

29. Listopad 2013

Nejsnazší cestou, jak objevit na trhu ten správný vůz, je návštěva on-line inzerce. Při výběru vhodného portálu s inzercí dbáme především na to, aby se nám s ním dobře pracovalo. Pokud správně zadáme všechny žádané parametry, ušetříme spoustu potřebného času i peněz.

1
Auto inzerce: Výběr správného portálu Internet je zaplavený pochybnou reklamou a auto inzercí. Abychom se dočkali požadovaného úspěchu (v našem případě vyhledání vhodného vozu), je důležité vybrat si kvalitní a přehledný portál. Jedním z nich je Autobazar Avízo, který nám mimo jiné nabízí členění inzerátů do kategorií a podkategorií, možnost registrace nebo nápovědu.
2
Zadávání parametrů Do jednoduchého vyhledávání zadáváme ty nejběžnější atributy, jako rok výroby, značku nebo model. Máme-li přesnou představu o poptávaném voze, je vhodně využít možnost rozšířeného vyhledávání, kde se můžeme omezit na určitou výbavu nebo výkon motoru. V tomto případě však musíme počítat s tím, že čím přesnější údaje zadáme, tím menší výběr automobilů nám server poskytne.
3
Registrace Pokud je na inzerci možná registrace, určitě tuto nabídku zvážíme. Pozdější přihlášení nám může přinést řadu výhod a praktické aplikace. Nesmíme však zapomenout na pročtení všech podmínek inzertního serveru, aby nedošlo k jejich nechtěnému porušení a následným sankcím.
4
Hlídací pes Chceme-li být informováni o nových inzerátech, rozhodně využijeme schopnosti tzv. hlídacího psa. Stačí zadat určité požadavky do systému a aplikace začne filtrovat nově vložené nabídky za nás. Nemusíme se ani připojovat k internetu, neboť hlídací pes nás může upozornit prostřednictvím SMS zprávy. To je, alespoň podle mého názoru, užitečný způsob, jak mít o nově vkládané auto inzerci přehled.
5
Bezpečný obchod Nalezením ideální nabídky se dostáváme do fáze samotného obchodu. Abychom se vyhnuli potížím, musíme dodržovat jistá bezpečnostní opatření - vyhýbáme se podezřele levným nabídkám, platbám předem a nepředáváme osobní informace neověřeným inzerentům.
Potřebujete prodat automobil, koupit ojetý vůz nebo pořídit autopříslušenství? Podejte si inzerát online v Autobazaru Avízo. Auto inzerce všech značek, tisíce inzerátů denně dostupných na internetu. Vyberte si ten nejlepší osobní automobil snadno a rychle z domova či kanceláře.
Autor: chorche | Zobrazit autorská práva

Foto: Dylan Stark; zdroj: Pixmac.cz (fotograf: 80419742)
Pod licencí: Creatice Commons - Attribution-ShareAlike 2.0 Generic (CC BY-SA 2.0)

Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Většina osmnáctiletých s obtížemi projde zkouškou v autoškole, proto je postupné získávání sebejistoty za volantem pro ně tak důležité. Je sice pravda…
Obrázek není k dispozici
Po dosažení dvanácti trestných bodů následuje ztráta řidičského oprávnění a odebrání řidičského průkazu. Život bez auta je pro mnohé nepříjemný, avšak…