1

Katedrála Notre-Dame
Nedostavěná, a přece krásná. Gotická katedrála monumentálních rozměrů je otevřená každý den. První neděli v měsíci ji můžete navštívit bez poplatků, běžný vstup stojí 4,40€. Pokud si chcete užít Štrasburk z ptačí perpektivy, můžete za 3€ vystoupat do vyhlídkové části věže.

2

Rohanský palác
Zámek z 18. století bude určitě zajímat všechny milovníky umění, archeologie a řemesel. Právě zde se totiž nacházejí nejvýznamnější městská muzea těchto oborů. Jsou otevřena každý den kromě úterý a vstupenka stojí 6€ na osobu. Jak už je ve Francii zvykem, osoby mladší osmnácti let mají vstup zdarma.

3

Petite France
Návštěvou historické čtvrti Petite France se rázem ocitnete na přelomu 16. a 17. století. Malebné domečky a mosty vytvářejí nepopsatelnou atmosféru staré rybářské oblasti, kterou můžete procestovat pomocí výletních lodiček.

4

Vinné sklepy
Pod bývalou městskou nemocnicí na Place de l'Hôpital byl v roce 1395 vybudován rozsáhlý vinný sklep. V současnosti se zde nachází muzeum, kde je uložen barel vína z roku 1472 a jiné hroznové skvosty.

5

Sídla EU
Organizované skupiny návštěvníků mohou po předchozí domluvě navštívit budovu Evropského parlamentu a Evropské komise. Jedná se o obrovské moderní budovy, kde se schází vrchní představitelé orgánů Evropské unie. Návštěvníci se mohou v budově Louise Weisse zúčastnit plenárního zasedání a sledovat tak práci našich europoslanců.

Tipy

Po Štrasburku se nejlépe cestuje pomocí moderních tramvají.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (2 votes)