Co je potřeba

0,5 l červeného vína
0,5 l pomerančového džusu
1 čerstvý pomeranč
4 hvězdičky badyánu
2-3 celé skořice
cukr na dochucení

1

Pomerančový punč:

Víno ve větším nerezovém hrnci svaříme společně s džusem a kořením. Po krátkém provaření odstavíme a dochutíme cukrem, aby nebyl příliš kyselý. Doplníme a ozdobíme punč plátky pomeranče, jehož kůru nejdřív důkladně omyjeme a poté plátky naaranžujeme na okraje sklenic. Punč chutná ještě lépe, když použijeme místo pomerančového džusu čerstvě vymačkanou šťávu z pomerančů.

2

Cherry punč:

Na 1 sklenici cherry punče je zapotřebí: 1 lžíce kompotovaných višní, 50 ml třešňovice, 2- 3 lžíce šťávy z kompotu, 100 – 150 ml vody, cukr podle chuti.
Do sklenice dáme višně. Třešňovici, šťávu z kompotu a vodu přivedeme do varu a nalijeme na višně. Podle chuti osladíme a ihned podáváme. Sklenici můžeme ozdobit višní obalenou v krystalové m cukru, lístkem máty a spirálkou z citronu. A cherry punč je na světě!

3

Finský punč:

Na finský punč potřebujeme: 250 ml bílého vína, 250 ml červeného vína, 250 ml vody, 50 ml vodky, 20 ml citronové štavy, 120 g cukru krystalu,1 ks citrónu.
Příprava: Cukr rozpustíme v teplé vodě, pridáme bílé a červené víno a zprudka zahřejeme. Ihned po odstavení z ohně přidáme vodku a šťávu z citrónů. Finský punč podávame v nahřátých sklenicích, do každé přidejte kolečko nebo dvě citrónu.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.18182
Average: 4.2 (22 votes)