Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se chovat u pohovoru

Chcete na svého budoucího zaměstnavatele zapůsobit? Víte, jak se tedy máte u pohovoru chovat?
To, jak přijdete oblečení je jedna část úspěchu, tou další je pak vaše chování. Poradíme vám, jak se vyvarovat těch největších chyb.

Co je potřeba

znalosti
vhodné oblečení

1
Základem dobrého dojmu je přijít dobře upraven v dobře padnoucím oblečení. Není dobře být příliš nedbalý, ale ani příliš nápadný.
2
Dávejte si pozor na zápach z úst a pot. Dříve než vrazíte na pohovor, tak se osprchujte a užijte antiperspiranty. S parfémy opatrně! Příjemná vůně je pozitivní, když to však přeženete, tak toho příliš nezískáte.
3
Při setkání nepodávejte ruku jako první. První ruku podává vždy ten, kdo je starší, žena a v tomto případě, kdo je společensky významnější. Podaná ruka by neměla být žádná leklá ruka, ale také by neměla lámat kosti.
4
Sednout si můžete až na vyzvání. Jestliže vás nikdo nevyzve, můžete o to slušně požádat.
5
Snažte se uvolnit a být sami sebou. Je to těžké, ale je to to nejlepší, co vám může prospět.
6
Při komunikaci neuhýbejte očima.
7
Mluvte jasně, zřetelně, nešeptejte, ani nehuhlejte. Mluvte klidně, stručně, a pokud je to vhodné, tak se nezapomínejte i usmívat. Pozor – nebuďte příliš žoviální, ani přespříliš vtipní, nepůsobí to moc dobře.
8
Pokud je otázka obtížná mluvte pomalu, rozmyslete si odpověď, případně se snažte získat čas. Pokud odpověď neznáte, tak to raději přiznejte, než byste řekli nějakou hloupost. Někdy je lepší svou nevědomost obrátit v žert anebo přiznat svou neznalost, ale ochotu k učení.
9
Na pohovor vždy běžte připravení. Předem si zjistěte o firmě, co nejvíce informací. Podívejte se na jejich internetové stránky, podívejte se do brožur.
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici