Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si ozdobit dámské válenky | tipy

Jak si ozdobit dámské válenky | tipy. Jestli neradi nosíte válenky, které mají všichni, a raději dáte přednost originalitě a nápaditosti, tak si dámské válenky sami ozdobte. Jak na to? Naučím vás jednoduchý způsob zdobení válenek, který zvládne opravdu každý. Potřebujete jen obyčejnou stužku a trpělivost. Díky tomu dokážete ozdobit své všední dámské válenky tak, aby vám je každý záviděl.

Co je potřeba

• válenky
• libovolně barevná stužka – cca 6 metrů na obě válenky
• jehla a nit – barvu nitky vyberte podle barvy stužky (v našem případě černou)
• špendlíky
• nůžky

1

Stužku ustřihneme podle délky obvodu válenky a přišpendlíme na místech, kde ji budeme chtít přišít. Stejným způsobem to uděláme na konci válenky. Přidržíme si válenky tak, aby se co nejméně hýbaly pod rukama. Přišpendlená místa na stužce přišijeme k válenkám. Stužka by měla být co nejvíce napnutá a přišitá minimálně na třech místech, aby se neposouvala. Stužku na válenkách můžete přišít tak, aby vznikly proužky. Můžete ji i zkřížit nebo přišít svisle. Vše záleží jen na vaší kreativitě.

2

K čemu válenky nosit

Válenky jsou vhodné pro zimní období, protože zahřejí. Nejsou však vhodné na nošení v hlubokém sněhu nebo za deštivého dne, protože lehce promoknou. Válenky můžete sladit k elegantnímu kabátku nebo ke sportovní bundičce. Tu můžete v pase převázat stužkou, která vám ze zdobení válenek zbyla. Určitě se svými vlastnoručně ozdobenými válenky uspějete.

Autor: bapro
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak se starat o kožené materiály
Jak pečovat o lakované boty | tipy