Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si správně mýt vlasy

Mytí je pro vlasy velmi citlivá procedura, která ovlivňuje jejich kvalitu a vzhled. V tomto článku se dozvíte nejdůležitější zásady správného mytí vlasů.

1

Před samotným mytím je důležité si vlasy důkladně pročesat, aby nebyly zacuchané.

2

Vlasy a vlasovou pokožku namočte v teplé vodě a potom do nich rovnoměrně naneste šampon. Konečky prstů jemně masírujte vlasovou pokožku a to alespoň půl minuty.

3

Při prvním nanesení by šampon neměl pěnit, protože by se měly čistící složky spotřebovat na odstranění mazu a špíny. Až při druhém nanesení šamponu, by měla vzniknout pěna, která dokazuje čistotu vlasů.

4

Po umytí vlasů šamponem je třeba je řádně opláchnout. Doba oplachování by měla být pětinásobně delší, než vlastní mytí šamponem.

5

Po opláchnutí z vlasů jemně vymačkejte vodu a zaviňte je do ručníku, který by měl být zahřátý. Vlasy by se nikdy neměly drhnout.

6

Nakonec vlasy pročešte a nechte volně oschnout.

Nezapomínejte vybrat kvalitní šampon a kondicionér - měly by především vyhovovat Vašemu druhu vlasů.

Autor: lennka
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak na vlasové zábaly
Vlasy je nutné občas oživit a poskytnout jim prospěšnou regeneraci. Není nutné kupovat drahé produkty, v tom není garance kvality. Někdy je to právě n…
Jak pečovat o poškozené konečky vlasů
Jak na samoopálení
Jak na samoopálení | rady a tipy. Pokud jste fototyp, který se zrovna moc neopálí, nebo se sluníčku nechcete vystavovat ze zdravotních či jiných důvod…