Co je potřeba

ocet, vaječný bílek, vaječný žloutek, voda, šampon, olivový olej, med, cibulová šťáva, mandlový olej, ricinový olej, jogurt

1

Zábaly pro vlasy nemocné i zdravé

Některé vlasy trpí lámavostí a třepením konečků. Vlasová procedura v podobě zábalu vlasy ozdraví a může tento problém zcela vyřešit. Zábaly provádíme nejenom při akutních problémech vlasů, ale i jako prevenci. Vlasové zábaly se aplikují na dobře umyté vlasy, bez použití kondicionéru. Vlas by se obalil tímto přípravkem a nepřijal by v plné míře aplikovaný produkt. Zábal by měl na vlasech být nejméně 20 minut, aby měl význam a smysl.

2

Universální vlasový zábal

Vaječný žloutek se smíchá s olivovým olejem a citrónovou šťávou, nebo ricinový olej s bílým jogurtem. Osvědčený je také mandlový olej s heřmánkovým odvarem. Nechá se působit výše doporučenou dobu.

3

Zábal na mastné vlasy

Ušlehejte sníh z bílků, lépe tužší a nechte působit tak dlouho, dokud na vlasech nezaschne. Vyzkoušejte také pastu z droždí. Kostku droždí rozmíchejte s trochou vlažné vody a naneste na vlasy. Po uplynutí časové lhůty opláchněte vlažnou vodou - bez šampónu. Vlasy se krásně lesknou a zmaštění vlasů se po této proceduře oddálí.

4

Vlasový zábal proti vypadávání vlasů

Pomáhá do vlasů vtírat odvar z lopuchu nebo cibulovou šťávu s trochou koňaku. To vlasy posílí a méně vypadávají.

5

Medová kúra pro lesk vlasů

Smíchejte několik kapek olivového oleje se dvěma lžícemi medu a bílek ze dvou vajec. Skvělý a účinný je jednoduchý octový zábal. Dvě lžíce octa se smíchají s půl litrem vlažné vody. Po octovém zábalu se hlava již nemusí splachovat. Po zaschnutí vlasů není ocet vůbec cítit.

6

Majonézová maska

Smíchejte jeden až dva žloutky a čtyři lžíce oleje a dobře vyšlehejte. Směs naneste na vlasy, nechte 25 až 30 minut působit a pak smyjte. Tato maska podpoří lesk a vrátí pružnost suchým vlasům.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.857145
Average: 3.9 (7 votes)