Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si užít Home Counties v Anglii

30. Duben 2019

Tato hrabství obklopují hlavní město. Naleznete zde okázalá venkovská sídla, uzavřená za vysokými zdmi, které si postavili bohatí kvůli krátké vzdálenosti do Londýna.

1

Surrey: Křídová hradba Downs leží z větší části v Surrey a po ní vede krásná koňská stezka. V Surrey je další řada kouzelných vesnic a vřesovišť. Berkshire: V královském Berkshire se nalézají louky podél řeky Temže. Je zde také významná královská rezidence - Windsorský hrad.

2

Velký park a Eton: Windsorský park má 1900 hektarů. Jihovýchodním směrem se prostírají Savillské zahrady. Severně od města vede přes Temži lávka do Etonu, kde je známá Eton College, nejexkluzivnější škola v celé Británii.

3

Woburnské opatství: Nachází se nedaleko města Milton Keynes. Je obklopeno parkem o 3 000 hektarech. Opatství je nádherná budova z 18. století. Vesnice Woburn se rozkládá hned na západ od opatství.

4

Stowe: Pozornost zde přitahují krásné zahrady, které rozhodně stojí za návštěvu.

5

Chilternské kopce: Naleznete zde svahy bohaté na byliny, divoké květiny, motýly a další. Oblast patří k těm nejlepším pro pěší turistiku do 50 km od Londýna. Je protkána cestami i venkovskými hospodami.

6

Další zajímavá místa: Hatfiled House Katedrála v St. Albans Much Hadham Ayot St. Lawrence

Windsor: zavřeno v době státní návštěvy, kaple jsou v neděli zavřené, dražší vstupné

Autor: Luna
Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici