Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si ve PhotoShopu vytvořit vizitky

Soukromá nebo firemní vizitka může vypadat přesně podle vašich představ. Pokud jste aktivními uživateli grafického programu PhotoShop, jistě oceníte tento krátký videotutoriál, ve kterém se dozvíte, jak vytvořit dobře vypadající, reprezentativní a možná i nezapomenutelnou vizitku. Pusťte si video a dozvíte se více.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Tereza Kučerová (neověřeno) | Čt, 09/03/2015 - 09:57

Hezké, já sama bych se do vizitek asi nepouštěla. Já a photoshop nejsme moc velký kámoši :-) Ale známej si dělal vizitky online - je to nějaká celkem novinka, že si vybereš mustr, doplníš text a pošleš a přijdou ti hotové vizitky. Dělal to přes www.tisknisi.cz.

Petr Drkota (neověřeno) | St, 12/19/2018 - 06:05

Ono navrhnout si vlastní vizitku není zas až tak těžké. Photoshop je na toto asi nejjednodušší, ale dá se to poměrně snadno udělat i v jiných a mnohem jednodušších programech. Já si nedávno nechával dělat nějaké vrstvené vizitky a také jsem je dělal v Photoshopu.

David Marný (neověřeno) | Ne, 08/25/2019 - 02:09

Souhlas s Petrem, navrhnout si vlastní vizitky není až tak těžké. Dnes dokonce existuje i spousta skvělých online nástrojů. Já si například své vizitky dělal přes jeden takový, který mají na Printuj. Právě ti se mi následně postarali i o tisk vizitek. Nutno dodat, že odvedli vážně moc pěknou práci.

Další zajímavé články

Jak správně dýchat
Obrázek není k dispozici
Jak zjistit, jestli je firma v úpadku
Ať už jste velká firma, drobný podnikatel nebo obyčejný člověk, určitě nechcete obchodovat s firmou, která je v úpadku, respektive proti které je vede…