Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si vyrobit květinu z hedvábného papíru

Máte rádi květiny? Rádi byste někoho obdarovali květinou, ale bohužel si nemůžete dovolit vykoupit květinářství? Hledáte jednoduchý nápad pro děti, abyste je zabavili a třebas jim pomohli vyrobit nějakou pozornost?
Tak to jste tu správně.

Co je potřeba

hedvábný papír, několik archů a barev
nůžky
chlupatý ohebný drát

1
Hedvábný papír - 5 archů. Tvar obdelník, velikost A4. Čím více barev, tím lbude konečný efekt hezčí. Archy rozpůlte a pečlivě poskládejte na sebe.
2
Nůžkami vystříhejte z obou delších stran zuby, tak jak je v návodu.
3
Po nastříhání pečlivě poskládejte, tak jako byste skládali vějíř.
4
Vytyčte si střed. Vezměte si plyšový drát a omotejte jej pevně okolo středu. Delší část drátku bude přitom tvořit stonek.
5
Postupně roztahujte naskládaný hedvábný papír všemi směry. Papír cuchejte a načechrávejte. Dotvarujte do kulatého tvaru bohaté barevné květiny.
6
Hotoví jste, až květina působí dojmem celistvosti. Je nadýchaná a rozčepýřená, přesně jako ve video návodu.

Vyrobte si celou kytici. Získáte tak ještě krásnější dekoraci, než za pomoci jedné květiny.

Hodnocení
George (neověřeno) | Po, 12/14/2015 - 19:43

Obdelník 10x15cm. Ateďz nějvystřihnout okno, aby se člověk protáhnul skrz.

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak zabalit láhev jako dárek? Je jedno k jaké příležitosti se rozhodnete darovat láhev, i její zabalení by mělo být originální. Láhev dobrého pití je…
Obrázek není k dispozici
Na co zbytečně utrácet spoustu peněz v papírnictvích za drahé stuhy, které se nám kolikrát ještě při stahování rozbijí? Proč, když je to tak jednoduch…
Obrázek není k dispozici
Medailonek z prstýnku je velmi snadný a rychlý dárek. Potřebné pomůcky najdete snadno doma a samotná výroba vám nezabere více než půlhodinku.