Přejít k hlavnímu obsahu

Jak strávit víkend v Edinburgu

18. Červen 2014

Edinburg (Edinburgh) je univerzitní město ve Velké Británii. Dominantou Edinburgu, tohoto historického města, je zdejší hrad, Arturovo sedlo a Scott Monument. Edinburg se vyznačuje chladným a větrným podnebím, díky němuž se pro něj vžil název „Athény severu“. Prohlédnout si památky a ochutnat trochu Skotska lze i za jeden víkend. Jak na to?

1
Zajistěte si v Edinburgu ubytování. Pokud nejste nároční, naleznete v Edinburgu spoustu levných hostelů a ubytoven. Podívejte se na www.edinburgh.org. Pro víkendové ubytování v Edinburgu je nejvhodnější porozhlédnout se po nějakém hostelu bed and breakfast, kde mají nejpříznivější ceny.
2
Nejlepší a nejlevnější způsob, jak se do Edinburgu dostat, je letecká doprava. Doprava autem je náročná a parkování v centru Edinburgu je velmi obtížné.
3
Jeden z nejlepších způsobů, jak poznat Edinburg, je projet se vyhlídkovým autobusem. Tento autobus poznáte podle jeho zářivě červeného exteriéru. Jízda Edinburgem obvykle trvá hodinu a turisté mohou vystoupit na kterékoliv zastávce a znovu do autobusu nasednout na zastávce jiné.
4
Navštivte tamní hrad, dominantu města. Podívejte se na webovou stránku s informacemi www.edinburghcastle.gov.uk, zde naleznete návštěvní hodiny a další informace o provozu hradu.
5
Pokud chcete nakupovat, vydejte se v Edinburgu na Princes Street. Nachází se zde přední nákupní centrum. Můžete zde nalézt nejznámější butiky z celého světa.
6
Není lepší místo pro piknik než zahrady v Princess Street. Tento park je velmi oblíbený místními i turisty.
7
Edinburg má mnoho jedinečných restaurací různých druhů, ze kterých si jistě vyberete i vy. www.edinburghrestaurants.co.uk, zde naleznete informace o nejlepších restauracích ve městě.
Autor: KJersey | Zobrazit autorská práva

Foto: Edinburg - Skotská banka: cs.wikipedia.org/wiki/Edinburg#mediaviewer/Soubor:Edinburgh_Bank_of_Scotland.JPG

Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici