1

Zajistěte si v Edinburgu ubytování. Pokud nejste nároční, naleznete v Edinburgu spoustu levných hostelů a ubytoven. Podívejte se na www.edinburgh.org. Pro víkendové ubytování v Edinburgu je nejvhodnější porozhlédnout se po nějakém hostelu bed and breakfast, kde mají nejpříznivější ceny.

2

Nejlepší a nejlevnější způsob, jak se do Edinburgu dostat, je letecká doprava. Doprava autem je náročná a parkování v centru Edinburgu je velmi obtížné.

3

Jeden z nejlepších způsobů, jak poznat Edinburg, je projet se vyhlídkovým autobusem. Tento autobus poznáte podle jeho zářivě červeného exteriéru. Jízda Edinburgem obvykle trvá hodinu a turisté mohou vystoupit na kterékoliv zastávce a znovu do autobusu nasednout na zastávce jiné.

4

Navštivte tamní hrad, dominantu města. Podívejte se na webovou stránku s informacemi www.edinburghcastle.gov.uk, zde naleznete návštěvní hodiny a další informace o provozu hradu.

5

Pokud chcete nakupovat, vydejte se v Edinburgu na Princes Street. Nachází se zde přední nákupní centrum. Můžete zde nalézt nejznámější butiky z celého světa.

6

Není lepší místo pro piknik než zahrady v Princess Street. Tento park je velmi oblíbený místními i turisty.

7

Edinburg má mnoho jedinečných restaurací různých druhů, ze kterých si jistě vyberete i vy. www.edinburghrestaurants.co.uk, zde naleznete informace o nejlepších restauracích ve městě.

Zdroje informací

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (2 votes)