1

Nízké ceny last minute se dají velmi jednoduše zdůvodnit. Cestovní kanceláře mají na každý zájezd předem zaplacené kapacity míst jak v letadle tak v hotelech, tudíž je pro ně nejvýhodnější všechna tato místa zaplnit. A tak se neprodané zájezdy nabídnou těsně před odjezdem za nízké ceny. Avšak pro mnohé je tato neorganizovanost a nepřipravenost velkou překážkou.

2

Last minuty mají, oproti dobám dřívějším, značně rozšířenější nabídku, a proto nejste omezeni jen pár zbylými destinacemi. A pokud vás láká trošku hektičtější a dobrodružnější dovolená, last minute zájezd zakoupený pár dní před odjezdem vám to může zčásti naplnit.

3

Můžete si vybírat z katalogů, internetových vyhledávačů a nebo v kamenných pobočkách cestovních kanceláří. Pří výběru na internetu si můžete zadat všechny požadované kritéria a vyhledávač vám najde nejvhodnější zájezd i v požadované cenové relaci. Avšak na pobočce máte k dispozici spousty objemných katalogů všech nabídek ze všech destinací, které daná cestovní kancelář nabízí. Většina cestovek má také prodejního specialistu, který vám při výběru zájezdů rád pomůže.

4

Vzhledem k tomu, že zájezdy jsou opravdu na poslední chvíli, nezapomeňte si zavčasu opatřit všechny potřebné doklad jako pojištění, pasy, letenky apod. Měli byste být připraveni k odletu se všemi věcmi. Největší cenové úlevy přicházejí totiž opravdu pár dní před odletem.

5

Rezervaci LM zájezdu můžete provést na jedné z poboček vaší cestovní kanceláře nebo jednoduše na internetu na stránkách cestovky.

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.5
Average: 3.5 (2 votes)