Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat kvalitní pracovní stůl do dílny?

Pracovní stůl je základem vybavení každé dílny, ať už jde o prostor pro domácího kutila, nebo profesionální dílnu. Vždy je nezbytné mít kvalitní, stabilní a odolný pracovní prostor, který zajistí bezpečné podmínky pro veškeré činnosti. Co vše takový pracovní stůl do dílny musí splňovat?

1

Stabilní základna

Základním předpokladem bezpečného pracovního ponku jsou kvalitní a dobře vyvážené nohy. Musí být vyrobeny z dostatečně pevného materiálu, aby vydržely i velkou zátěž. Co se týče jejich typu, záleží na účelech stolu. Mohou být pevné, pojízdné, s výškově nastavitelnými policemi i úložným prostorem. Není tak problém přizpůsobit ponk podle prostorových možností dílny, potřeby jej přesouvat, nebo využít i jako úložiště.

2

Kvalitní pracovní deska

Pevnost a odolnost jsou hlavními předpoklady dobré pracovní desky, která umožní pohodlnou práci a zároveň vydrží sloužit dlouhá léta. Z materiálů je vynikající buk. Pracovní stoly do dílny z bukového masivu nebo z vrstev lisované bukové dýhy mají dostatečnou pevnost a dlouhou životnost.

3

Praktické úložné prostory

U některých činností je zapotřebí mít po ruce více nářadí, šroubků a dalších nezbytností. V takovém případě se hodí pracovní stoly do dílny s úložným prostorem. Skvěle také poslouží v menší dílně, kde je nutné šetřit každým místem. Pak už záleží jen na tom, kolik úložného prostoru je potřeba a pro jak velké věci. K dispozici jsou stoly se zásuvkami, se skříňkou či praktickou kombinací obojího. Velmi užitečným pomocníkem je také závěsný panel na zeď za stůl, kam se dá díky různým háčkům, magnetům, poličkám a dalším držákům přehledně uspořádat všechno potřebné nářadí.

4

Kvalitní dílenské stoly od specialisty

Nejširší sortiment pracovních stolů i dalšího dílenského nábytku v ČR vyrábí firma POLAK CZ s.r.o., která dodává své špičkové zboží nejen po Česku, ale i do zahraničí. Výroba probíhá v České republice v moderním závodu s automatizovanými výrobními linkami. Společnost disponuje i vlastním výrobním oddělením, které přichází na trh s neustálou řadou novinek a inovací. Velkou výhodou Dílenský nábytek POLAK CZ je jeho vzájemná kompatibilnost. Kdykoliv tak svůj pracovní stůl můžete doplnit o další potřebný díl.

Pokud chcete získat představu o parametrech jednotlivých výrobků společnosti POLAK CZ a prohlédnout si nabídku jejich výrobků, doporučujeme on-line katalog.

Katalog společnosti POLAK CZ ke stažení ZDE: Nabídka produktů společnosti POLAK CZ – KATALOG

Autor: chiquita
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jaký nábytek vybrat do dílny?
K tomu, aby jakákoliv dílna dobře sloužila svému účelu, je nutné ji vybavit vhodným dílenským nábytkem. Vzhledem k tomu, že musí skříně, stoly a další…
Obrázek není k dispozici
Jak a které hračky do vody vybrat
I když je péče o kvalitu vody důležitá, občas pro ni majitelé bazénů zapomínají na to nejdůležitější – zábavu. Ať se jedná o relax na nafukovacím lehá…
Jak čistit ekokůži