Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyplnit Přehled o příjmech a výdajích OSVČ za rok 2010 pro OSSZ

Přehled o příjmech a výdajích OSVČ za rok 2010 má povinnost Okresní správě sociálního zabezpečení (OSSZ) podat ta osoba, která alespoň po část roku 2010 vykonávala samostatně výdělečnou činnost. Přehled o příjmech a výdajích musí být podán na tiskopisu, který si zde můžete stáhnout. Společně si také řekneme, jak přehled úspěšně a bez chyb vyplnit a kdy jej nejpozději odevzdat.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Dobrý den,

jako OSVČ jste vystavovala faktury, po jejich sečtení za celý rok Vám vyjdou celkové příjmy. Výdaje lze uplatňovat dvěma způsoby: paušálně (tzn. že si z celkových příjmů odečtete 40, 50 nebo 60 % podle typu živnosti), nebo doložíte účtenkami vynaložených nákladů na podnikání. Sumu opět odečtete od příjmů, vzniká Vám daňový základ. V daňovém přiznání uvádíte už celkové sumy za dobu podnikání v konkrétním roce.

Karel (neověřeno) | Ne, 03/20/2011 - 17:17

Dobrý den. Jaké jsou minimální zálohy na sociální pojištění v roce 2011?

chorche | Ne, 03/20/2011 - 17:20

Minimální zálohy v roce 2011 činí 1807 Kč, pokud je živnost provozována na hlavní činnost. V případě vedlejšího příjmu nejméně 723 korun měsíčně.

Věra (neověřeno) | Po, 03/21/2011 - 14:35

Dobrý den .Jsem v star.důchodu a současně se dělím s manželem jako O
SVČ . Kde se mi promítne důchod ? jako vedlejší činnost ?
Děkuji

vks (neověřeno) | Čt, 04/28/2011 - 09:02

Osobne si myslim, ze tento formular je naprosto neprehledny. kazda polozka se jmenuje jinak nez vsude jinde a jsem z toho trochu jelen. bylo by dobre, kdyby se sjednotily nazvy kolonek. vysvetlivky jsou jen na to aby mi rekly, ze jsem ten napis precetl dobre, ale nereknou mi, co jsem mel udelat jinak.

veronika raušerová (neověřeno) | St, 03/14/2012 - 14:10

Dobrý den , pokud jsem osvč, tak¨jak vypočítám příjmy a výdaje? je to nějaká kolonka z daňového přiznání?

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak vybrat daňového poradce
Obrázek není k dispozici
Jak žádat o prominutí penále u VZP
Obrázek není k dispozici
Jak žádat o vrácení přeplatku daně