Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyrobit domácí vitaminový nápoj z dýně

30. Říjen 2020

Jak vyrobit domácí vitaminový nápoj z dýně | recept na podzimní vitaminovou vzpruhu. Přišly na Vás podzimní chmury, únava, vyčerpanost a celkové oslabení? To zjevně potřebujete znovu nastartovat a dodat organismu energii. To Vám zajistí tento vitaminový nápoj z dýně, která obsahuje látky přispívající k regeneraci buněk, a pomerančů, které jsou řádnou zásobárnou vitaminu C. Jeho příprava Vám rozhodně další energii neubere, je totiž zcela nenáročná a rychlá.

Co je potřeba

  • ½ menší dýně Hokkaido
  • 2 ks pomerančů
  • 1–2 lžíce medu
  • mletou skořici – dle chuti
  • 1 lžíci citronové šťávy
  • 200 ml vody
1

Dýni omyjte, vydlabejte semínka a nakrájejte na kostky. V hrnci ji spolu s mírně osolenou vodou vařte doměkka. Postačí 10–15 minut, dýně je uvařená velice rychle. Uvařenou dýni nechejte vychladnout.

2

Mezitím si připravte pomeranče. Ty oloupejte, vypeckujte a nakrájejte na kousky.

3

Následně vložte do mixéru připravenou dýni a pomeranče, přidejte med dle Vaší chuti, skořici, citronovou šťávu a vodu. Směs rozmixujte dohladka.

4

Servírovat můžete například posypané sekanými oříšky či skořicí.

Chcete-li nápoj výrazně oživit a zvolit „dospělejší“ verzi, neváhejte přidat kapku rumu či čistého alkoholu.

Autor: redakce
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak připravit dýňové latte | recept
Dýňové latte | recept. Dýňové latte se stalo velmi oblíbeným nápojem a není divu, jedná se o netradiční variantu kávy s úžasnou sladkou chutí snoubeno…