Co je potřeba

barvy
nůž (či pilka)
štětec
role od kuchyňských papírových utěrek
centropen
černá gumová izolepa

1

Ze všeho nejdříve si vezmeme ruličku a poměříme si, jak bychom chtěli, aby naše ozdoby byli velké. Někdo zvolí širší variantu, někdo naopak užší. Naměřím si cca 3cm a pomocí pilky odřežu z ruličky mini ruličku. To stejné udělám několikrát, podle počtu ozdob, které budeme chtít.

2

Mini ruličky, které jsme si rozřízli z velké ruličky teď "z jedné strany" rozřízneme. Uděláme tak "díru" napříč kruhem, abychom se mohli dostat dovnitř. Takto to uděláme se všemi mini ruličkami. Po té pokud jsou někde velké nerovnosti, tak je buď upilujeme a nebo upravíme nůžkami, abychom měli zhruba co nejpřesnější tvary.

3

A začínáme zdobit. Můžeme použít jen barvy, a nebo třeba i lepidlo a korálky, hroty apod. Já jsem zvolila jen akrylové barvy a tak potírám mini ruličky akrylovou barvou a po té centropenem kreslím různé vzory. To stejné dělám i na druhou ozdobu, kterou jsem si připravila z ruličky.

4

Po té, co mám dokresleno mi už chybí jen upravit nějak okraje ozdoby, jelikož jsme používali pilku, tak okraje jsou sice pěkně seříznuté, ale aby měli krásné zakončení použijeme černou (či jinak barevnou) gumovou izolepu, pomocí které okraje oblepíme do kola a tak uděláme ozdobě dokonalý efekt.

5

Ozdobou protáhneme buď culík, či copánek a je hotovo.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
1
Average: 1 (3 votes)