Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyrobit srdíčkovou dekoraci na zeď

Srdce je přece symbolem lásky a při příležitosti svátku všech zamilovaných, který připadá na 14. února (Valentýn), vám přináším originální postup, jak si vlastnoručně vyrobit srdíčkovou dekoraci z papírových ruliček. Závěsná valentýnská dekorace na zeď "srdce z lásky" je působivá.

Co je potřeba

- karton
- provázek
- stuha červená (mašle)
- balící papír
- papír
- lepidlo
- červená barva (nebo látka)

1
Za všeho nejdříve si nakreslíme na karton větší srdce. Vystřihneme ho. Pokud máme po ruce ozubené nůžky, použijme je pro lepší efekt. Vezmeme provázek, přepůlíme ho na půl. Z jedné strany, na které se nachází oba konce provázku, je přilepíme pomocí tavné pistole k vystřiženému kartonovému srdci.
2
Srdíčkový karton převlečeme do červeného "kabátku". Pokud doma najdeme starou červenou látku, máme vyhráno a nalepíme ji na karton. Pokud látku nemáme, vystačíme si i s červenou barvou nebo červeným papírem. Barvu volíme buď akrylovou, nebo obyčejnou emperu. Celé srdíčko z kartonu natřeme a necháme dobře zaschnout. Já nalepila červený papír.
3
Bílý papír si nastříháme na pásky široké asi 3 cm. Tyto pásky budeme rolovat do ruliček. Každý konec na druhou stranu, tak že nám vznikne narolované číslo 8. Takto budeme rolovat každý vystřižený papírový pásek a poté je budeme na srdíčkový karton lepit.
4
Nejdříve ruličky nalepíme kolem obvodu srdíčka. A postupně je pak nalepíme těsně vedle po celé ploše srdíčka. Necháme zaschnout a nahoru na ruličky nalepíme červenou mašli pro dozdobení výrobku. Anebo jako já si uděláme z balicího papíru "harmoniku" a přilepíme ji na srdíčko jako mašli. A naše nástěnná valentýnská dekorace je hotová.

Papírové ruličky si můžeme vyrobit i ze staré knihy.

Autor: lussy.mickelson | Zobrazit autorská práva

Foto k návodu na valentýnskou dekoraci na zeď: Mickelson

Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak si vyrobit gel na praní