Přejít k hlavnímu obsahu

Jak zabalit dárek na švýcarský způsob

S balením dárků bojujeme neustále. Pokud nám na dotyčném záleží, rádi bysme měli balíček zabalený krásně a pokud možnos originálně. Většina z nás se nakonec zmůže jen na pořádné vymotání celé role izolepy. Videonávod níže vám velice jasně ukáže, jak přitom lze zabalit dárek jednoduše, leč s luxusním konečným výsledkem.
Co vás překvapí ještě více, že jako vždy, geniální triky jsou jako vždy, úplně jednoduché.

Co je potřeba

dárek
izolepa
dárkový papír
nůžky
mašle

1

Nejprve zabalte krabičku s dárkem klasickým způsobem do papíru.

2

Odstřihněte si dostatečně dlouhý kus stuhy. Budete jí potřebovat doopravdy hodně.

3

Vytvoříte základní křížové balení.

4

Kouzlo spočívá ve středové ozdobě, tzv. mašli, která je vázaná na švýcarský způsob, a to tímto stylem: Ve středu po dokončení křížení stuhy pevně zauzlujte.
Pak si vytvořte ouško, přičemž stuhu protáhnete křížením.
Ouško přitom přidržujte, aby vám neuteklo.

5

Po přetáhnutí stuhy na druhou stranu, volný konec založte pod balíček a ouško zachyťte mezi dva prsty. Nyní budete pracovat s druhou částí stuhy.

6

Prsty přidržujete ouško, zároveň roztáhněte dva prsty do véčka a volnou částí stuhy ji začněte na prsty namotávat. Děláte smyčky, jakoby osmyčky. Počet závisí na délce stuhy, ale minimálně desetkrát.

7

Konec pak obloukem přes střed mezi prsty, které drží smyčky protáhněte tím prvním ouškem a stáhněte jako kanýr. Při postupném utahování pozvolna vytahujte ze smyček prsty. Nakonec pořádně utáhněte.

8

Vezměte oba volné konce stuh a ve středu stáhněte a zauzlujte. na dva uzly.

9

Nyní upravte smyčky. pěkně je roztáhněte, aby mašle získala bohatého vzezření.

10

Jeden konec stuhy pak s citem protáhněte pod křížové vázání, křížem na druhou stranu, a to tak, aby vám vzniklo středové zcela stejná smyčka, jaké jsou ty ostatní.

11

Protáhnuté stuhy zarovnejte a zafixujte zdobnou samolepkou. Máte hotovo

zdroj fotky: www.123rf.com

Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak zabalit parfém | tipy
Obrázek není k dispozici
Jak zabalit láhev jako dárek
Obrázek není k dispozici
Jak prožít Vánoce bez stresu
Obrázek není k dispozici
Jak vyrobit dárkovou mašli