Co je potřeba

• Seznam osob pro ústřední orgány společnosti
• Název společnosti
• Adresu případného nového sídla společnosti

1

Navštivte stránky některé ze společností zabývajících se prodejem Ready Made společností.

2

Buďte předem rozhodnutí, jaký typ společnosti bude ten nejlepší pro vaši činnost. Zjistěte si dostatek informací o Vámi vybraném druhu společnosti a hlavně si nastudujte klasické povinnosti, které jste ze zákona povinni uskutečnit.

3

Porovnejte Vaše nové znalosti s tím, co nabízí společnost u předem připravených řešení. Pokud některá z klíčových služeb chybí nebo je dodatečně zpoplatněna, je to signál k výběru společnosti jiné. V dalších dvou krocích pro jistotu vypíši nejdůležitější povinnosti zakladatele a budoucího majitele společnosti.

A) Klasické založení a.s. vyžaduje: Složení základního kapitálu 2 mil. Kč, notářský zápis zakladatelské listiny a stanov, ověření podpisu zakladatele, výpisy z trestního a živnostenského rejstříku, z katastru nemovitostí, přihlášení k daním (z příjmu/DPH), žádost o zápis do obchodního rejstříku, uspořádání valné hromady. K tomu všemu náleží velké množství soudních poplatků a jednání s úřady.
Vaše vybraná Ready Made a.s. by měla veškeré tyto povinnosti pokrývat. Nejprve se podívejte, zda je pokryt základní kapitál – pokud tomu tak není, ihned vyberte jinou společnost. Dále postupujte, jak bylo řečeno výše, a porovnávejte s jednotlivými položkami nabídku společnosti. Pokud je vše v pořádku, můžete si u společnosti ready made firmu objednat.

B) Klasické založení s.r.o. potřebuje: Opět složení základního kapitálu ve výši minimálně 200 tis. Kč, výpisy z rejstříků a katastru, ověření podpisů, notářský zápis, garance zápisu do obchodního rejstříku, soudní a notářské poplatky.
Postupujte stejně jako u a.s. Porovnejte nabídku s Vašimi potřebami, a pokud je vše v pořádku (včetně zajištěného základního kapitálu), můžete společnost objednat. Nebojte se při nejasnostech na společnost obrátit, aby Vám vysvětlili jednotlivé položky, případně abyste dostali co nejobsáhlejší informace.

C) U Ready Made SE (Ready Made Evropská společnost) je nejdůležitější splacení základního kapitálu, který činí 120 tis. Euro a o který by se měla postarat prodávající společnost. Podobně jako u předchozích typů společností je důležité opět sledovat, které povinnosti jsou zahrnuty ve výsledném řešení, případně které v něm chybí.
Při důkladném prostudování nabídky, vyjasnění všech dotazů a nejasností již můžete přistoupit k vlastní koupi a během několika málo dní nebo dokonce hodin začít řídit a spravovat Vaši novou společnost.

Společnost podnikejsnadno.cz je firma, která poskytuje profesionální a vysoce specializované služby v oblasti podnikání. Její služby se zaměřují zejména na začínající podnikatele, kteří potřebují poradit s podnikáním, vést účetnictví, založit firmu nebo zakoupit ready made společnost.
Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.4
Average: 4.4 (5 votes)