Přejít k hlavnímu obsahu

Jak založit společnost s ručením omezeným co nejrychleji?

Založení společnosti s ručením omezeným je časově náročný proces, který zahrnuje několik důležitých kroků. V první řadě dojde k uzavření společenské smlouvy formou notářského zápisu, poté se složí základní kapitál (případně jeho část) a zajistí se živnostenské oprávnění. Dále se společnost zapíše do obchodního rejstříku a zaregistruje u finančního úřadu. Nicméně založení firmy svépomocí může zabrat i několik týdnů.

Co je potřeba

Ale nedočkaví byznysmeni, kteří chtějí zahájit podnikatelskou činnost takřka okamžitě, mohou využít služeb externí společnosti poskytující založení firmy na klíč.

1

Založení úplně nové firmy

První možností je založení zcela nové společnosti, přičemž se nemusíte o nic starat. O přípravu potřebných dokumentů, kompletní administrativu a registraci na úřadech se postará specialista, jemuž založení firmy svěříte. Odborníkem v tomto segmentu je například společnost Profi-kancelář s.r.o., která má ve své nabídce dvě alternativy lišící se v době realizace. Založení s.r.o. do dvou týdnů nebo založení společnosti do pěti dnů.

Tento produkt má tu výhodu, že společnost má jméno, strukturu, práva a živnosti podle vašich požadavků. A navíc je levnější než ready-made společnost.

2

Ready-made společnost

Druhou variantou je ready-made společnost, což je již založená firma s nulovou podnikatelskou historií určená k následnému prodeji. Hlavní předností tohoto produktu je, že můžete podnikat v podstatě ihned, neboť společnost má už veškeré náležitosti splněné, má splacený základní kapitál a kompletní identitu.

A co se týče ceny, musíte si v porovnání s předchozí možností, trochu připlatit. Cena klasické ready-made společnosti je vyšší, pokud bychom se opět řídili ceníkem poskytovatele Profi-kancelář s.r.o.

Podnikatelské centrum nabízí komplexní podporu pro vaše podnikání: od založení s.r.o. či prodeje ready made firmy, přes poskytnutí sídla firmy, zákaznickou linku, vedení účetnictví, administrativu, až po budování image.
Autor: chiquita
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak zužitkovat zbytky jídla v kuchyni
Jak správně skladovat pečivo
Jak si poradit s trojčlenkou
Některé znalosti matematiky, které jsme si osvojili ve škole, v praxi příliš nepoužijeme. Naopak taková trojčlenka, to je matematický úkon, se kt…