Přejít k hlavnímu obsahu

Jak založit společnost s ručením omezeným co nejrychleji?

Založení společnosti s ručením omezeným je časově náročný proces, který zahrnuje několik důležitých kroků. V první řadě dojde k uzavření společenské smlouvy formou notářského zápisu, poté se složí základní kapitál (případně jeho část) a zajistí se živnostenské oprávnění. Dále se společnost zapíše do obchodního rejstříku a zaregistruje u finančního úřadu. Nicméně založení firmy svépomocí může zabrat i několik týdnů.

Co je potřeba

Ale nedočkaví byznysmeni, kteří chtějí zahájit podnikatelskou činnost takřka okamžitě, mohou využít služeb externí společnosti poskytující založení firmy na klíč.

1
Založení úplně nové firmyPrvní možností je založení zcela nové společnosti, přičemž se nemusíte o nic starat. O přípravu potřebných dokumentů, kompletní administrativu a registraci na úřadech se postará specialista, jemuž založení firmy svěříte. Odborníkem v tomto segmentu je například společnost Profi-kancelář s.r.o., která má ve své nabídce dvě alternativy lišící se v době realizace. Založení s.r.o. do dvou týdnů nebo založení společnosti do pěti dnů. Tento produkt má tu výhodu, že společnost má jméno, strukturu, práva a živnosti podle vašich požadavků. A navíc je levnější než ready-made společnost.
2
Ready-made společnostDruhou variantou je ready-made společnost, což je již založená firma s nulovou podnikatelskou historií určená k následnému prodeji. Hlavní předností tohoto produktu je, že můžete podnikat v podstatě ihned, neboť společnost má už veškeré náležitosti splněné, má splacený základní kapitál a kompletní identitu. A co se týče ceny, musíte si v porovnání s předchozí možností, trochu připlatit. Cena klasické ready-made společnosti je vyšší, pokud bychom se opět řídili ceníkem poskytovatele Profi-kancelář s.r.o.

Podnikatelské centrum nabízí komplexní podporu pro vaše podnikání: od založení s.r.o. či prodeje ready made firmy, přes poskytnutí sídla firmy, zákaznickou linku, vedení účetnictví, administrativu, až po budování image.
Autor: chiquita | Zobrazit autorská práva

Návod obsahuje komerční sdělení. Zdroj foto: Profi-kancelář s.r.o. | http://www.profi-kancelar.cz/.

Hodnocení
Lukáš Vrabec (neověřeno) | St, 05/08/2019 - 21:24

Úplně souhlasím s tím, co tu píší ostatní. Readymade společnost je v současné době určitě jedním z nejlepších a nejpohodlnějších způsobů jak začít s podnikáním. Celkem mě mrzí, že v době, kdy jsem s podnikáním začínal já, tak nic takového ještě neexistovalo. Dnešní mladí podnikatelé to mají mnohem jednodušší.

vasek19 (neověřeno) | Út, 03/19/2019 - 06:29

Já si myslím, že je super, že založení firmy už dnes není až tak komplikované, jako to bylo dřív. Když jsem s podnikáním začínal já, tak tomu ještě tak bohužel nebylo. Pár týdnů zpět jsem se ale bavil s jedním kamarádem, který si momentálně také rozjíždí vlastní byznys a prý na to šel tak, že si našel firmu, která se mu o všechny starosti ohledně zakládání společnosti postarala a díky tomu měl alespoň čas věnovat se důležitějším věcem.

Eva Krčálová (neověřeno) | Ne, 02/17/2019 - 20:15

Paráda, díky za článek. Měla bych ale jeden dotaz. Už delší dobu uvažuji nad tím, že bych si založila eshop přes prestashop. Zajímalo by mě, jestli je nutné, abych si kvůli tomu zakládala s.r.o. nebo mi stačí pouze živnostenský list? Díky moc.

Pavel Valášek (neověřeno) | Čt, 01/24/2019 - 23:52

Já také začínal s readymade společností. Myslím si, že v současné době je to pro začínající podnikatele asi nejrozumnější volba jak podnikání rozjet. Nicméně, k tomu, aby se podnikání řádně rozjelo je třeba i něco investovat do propagace. Já třeba u své firmy teď hodně investoval do internetových reklam a během pár měsíců mám v plánu investovat i do fyzické propagace. Hodně se mi líbí třeba takové ty projektory na projekce loga firmy.

Radkos53 (neověřeno) | So, 12/08/2018 - 21:23

Tak tomu říkám užitečné rady! Skvěle napsané. Osobně jsem ale toho názoru, že klasická s.r.o. se dnes běžnému podnikateli hlavně z finančního hlediska tolik nevyplatí. Mluvím z vlastní zkušenosti. To taková offshore společnost je na tom podle mého o dost lépe.

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Krbová kamna s teplovodním výměníkem jsou současným trendem. Dají se připojit do stávajícího topného okruhu a vyžadují jen drobné stavební úpravy. Při…
Jak chránit oči při práci s PC | rady a tipy. Počítač je dobrý sluha, ale špatný pán. To platí zejména v případě, kdy sezením u něj trávíme dlouhé hod…
Jak správně pečovat o brýle | rady a tipy. Ať už brýle sluneční nebo dioptrické, oba druhy si zaslouží, abychom s nimi zacházeli co nejlépe. Jen tak d…