Přejít k hlavnímu obsahu

Když je třeba se u serverů opřít o výkon

02. Leden 2017

V současnosti se s internetem pracujeme čím dál více a není vzácností, že nám spolehlivost provozu serverů značně komplikuje život. Čím dál častěji se hovoří o inovaci v této oblasti a zdá se, že by mohla přinést význačné řešení tohoto všeobecného problému.

Co je potřeba

Dedikovaný server je takovou alternativou investice do nákladného pořizování vlastního serveru. V nabídce hostingových služeb se pohybuje někde mezi sdíleným hostingem, virtuálním serverem a nákupem vlastní technologie.

Není dnes dokonce žádnou výjimkou pořízení dedikovaného serveru v tzv. managed variantě, kdy jsou součástí nabídky i služby administrátora.

1

S novými systémy do popředí stability

Datové centrum Coolhousing nyní nově přichází s převratnou nabídkou nových výkonných serverů V5 od značky HP a Supermicro.

Výhod je hned několik. Především spolehlivost provozu díky tomu, že je celý server pod kontrolou jednoho zákazníka a nikdo další nemůže způsobit nestabilitu. Podobný argument platí též pro výkon procesoru a prostor v operační paměti či na pevném disku.

Nejsme zde omezeni nastavenými limity, ale pouze fyzickými parametry, které si sami volíme.

Mezi další výhody patří jedinečná IP adresa serveru. Na serverech se sdílením IP adres existuje možnost uvalení zákazu, neboli banu, na nám zcela neznámý projekt v rámci hostingu a tento ban je uvalen na konkrétní sdílenou IP adresu. Jakmile se zakázaná adresa objeví na blacklistech organizací zabývajícími se bezpečností webu nebo emailů, je adresa mnohdy z bezpečnostních důvodů nedostupná a to poté může vést k velkým problémům.

Do takto nepříjemné situace se s nesdílenou IP adresou dedikovaného serveru nedostaneme.

Server ve správě Coolhousingu nese absolutní přizpůsobitelnost:

  • možnost měnit nastavení a konfigurace běhového prostředí PHP
  • instalace libovolného operačního systému + vlastní konfigurace

2

Ceny za kompletní služby pronájmu serveru nás nemusí děsit

Trh dedikovaných serverů je v současnosti natolik konkurenční, že pokles cen je na hranici srovnatelnosti s cenou za sdílený hosting, či za pořízení vlastního serveru, tudíž tato inovativní varianta stojí určitě za zvážení.

Coolhousing s.r.o. je český poskytovatel hostingových služeb. Provozuje vlastní datové centrum se třemi serverovnami v centru Prahy. Společnost poskytuje od roku 2003 profesionální a zálohované služby v oblasti server housingu a dedikovaných serverů. Klade důraz především na dostupnost a spolehlivost nabízených služeb, bezpečnost uložených dat, stejně jako na rychlost, stabilitu připojení a přístup k zákaznickým serverům v režimu 24/7 po celý rok včetně svátků.

Autor: Anonym | Zobrazit autorská práva

Návod obsahuje komerční sdělení. Zdroj foto: COOLHOUSING s.r.o. | https://www.coolhousing.net/

Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Jak na zdravější pečenáče | recept. Jistě znáte pečenáče, oblíbené kousky ryb osmažené v trojobalu a naložené na sladkokyselo. Ty kupované bohuže…