1

Jako vždy začneme hlavičkou. Údaje naší firmy, datum faktury a údaje zákazníka (client). K datu faktury zadejte číslo faktury, pokud udáváte (Invoice number).

2

Pokračujeme poptávkou (request). Co po nás zákazník chce. Např. výměnu plotu (viz. příklad dole). Pod to napíšete, co konkrétně tato práce vyžadovala, např. odstranění starého plotu, betonování, nasazení plotu nového (viz. příklad dole).

3

Následuje vyúčtování. Napíšete podobně jako v objednávce co všechno jste použili za materiál a vykonanou práci. Zadejte produktové číslo (product code) pokud můžete, popis (description), počet hodin práce nebo počet využitých materiálů (hours/quantity), sazbu za vykonanou práci nebo cenu materiálů (rate/price) a konečnou cenu.

4

Dolů pak zadejte celkovou platbu, údaje o platbě a možnosti platby (payment options). Zda-li má být platba přímo na účet (direct deposit) apod. Celková cena bez daně (Total excl. tax), daň (tax), celková cena s daní (total including tax), a jestli je již něco zaplaceno (already paid). Na konec můžete přidat podpis pověřené osoby.

Klíčová slova

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3
Average: 3 (4 votes)