1

Nafukovací hračky
První, co si člověk představí při zmínce o koupacích hrátkách, jsou nafukovací hračky všemožných forem. Nafukovací lehátka do vody, kruhy nebo nafukovací fauna – to všechno známe. Věděli jste ale, že je například k mání plovoucí bar, a to včetně zásobníku na led a držáků na nápoje?

2

Míče, míčky, mičudy
Dalším oblíbeným prostředkem kratochvílí každého milovníka vodní zábavy jsou míče všech tvarů a velikostí. A že výběr je skutečně široký – máme zde velké plážové míče, vodní bomby, savé míčky nebo míče, které vám přehrají hudbu. Ano, četli jste dobře – Speedsound Ball W50 vám při hře pustí oblíbené mp3 nebo rádiové vysílání. Jednoduše vložíte SD kartu nebo USB a je to...

3

Podvodní zábava
Ne všechna legrace se nutně musí odehrávat nad hladinou, pro všechny začínající potapěče je zde řada hraček do vody v pravém slova smyslu – neoprénové tyčky naučí všechny děti základům potápění a to navíc prostřednictvím dobrodružné hry. Lovení perel nebo výprava k potopenému korábu? Fantazii se meze nekladou!

4

Sport
I pro sportu chtivé nadšence se najde zajímavé příslušenství. Je libo si zahrát vodní pólo? Není problém bazén pomocí nafukovacích branek nebo volejbalové sítě proměnit v hřiště. Pro vyznavače skoků do vody je pak k mání skokanské prkno.

5

Plovací vaky
Odpočinout na vodní hladině si můžete i bez nafukovacích lehátek do vody. Plovací vaky se příjemně vznáší díky syntetickým kuličkám, které zaručí pohodlí i na souši. Ve výsledku tak můžete relaxovat obojživelně!

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.666665
Average: 4.7 (3 votes)