Co je potřeba

vosk, žiletka, elektrická jehla, leaser

1

Depilace ochlupení

Aby jste se zbavili nežádoucího ochlupení v podpaží, tříslech nebo na nohou, odstraňte je depilací. Depilace je odstranění chloupku bez kořínku, jen z povrchu těla, to znamená seříznutím žiletkou, odstranění depilačním krémem, anebo depilačním strojkem. Musíte ovšem počítat s tím, že ochlupení znovu doroste. Chloupek byl jen odstraněný nebo seříznutý, ale kořínek zůstal v pokožce těla. Depilace je sice jednoduchá, prostředky na její použití jsou snadno dostupné, ale nevýhodou je, že tato metoda je málo efektivní. Chloupek začíná během dne růst znova.

2

Epilace – vytržení chloupku i s kořínkem

To je další varianta, jak ochlupení odstranit. Buď se svěříte odborníkům, odstranění chloupků pomocí vosků provádí kdejaká kosmetická služba nebo salón. Náplastě a nebo vosk si můžete zakoupit a epilaci provést sami. Zvládne to každý, ale musíte počítat s tím, že je to trochu bolestivé. Epilace má sice trvalejší efekt, ale po několika dnech, u někoho týdnech (je to zcela individuální) vám ochlupení znova začne růst. Je to tím, že základ kořínku v pokožce zůstal.

3

Destrukce kořínku

Pokud chceme dosáhnout trvalého efektu, musí se kořínek chloupku úplně zničit. To je možné za pomoci elektrické jehly a spolehlivé metody laseru, v dnešní době hojně používané
Laserovou epilací trvale docílíte odstranění nežádoucího ochlupení. Další výhoda je ta, že nemusíte opakovat zákrok soustavně, což je nepříjemné zejména u bolestivějších postupu – voskem.
Laserové odstranění chloupků v žádném případě nebolí. Paprsek laseru zničí kořínek chloupku, ale jen ve vývojové fázi, to znamená, že i tato procedura se musí opakovat.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (1 vote)