Co je potřeba

internet a počítač nebo tablet

1

Ať už hledáte výprodej Uncle Sam, slevové akce Uncle Sam nebo značka UNCS prostě reprezentuje váš styl, dobrou zprávou je, že je dostupná již v některých obchodních centrech, např. OC Laso na Masarykově náměstí (kamenná pobočka FULL sport) nebo Forum Nová Karolina, dále pak např. v Praze a v Brně. Koupit oblečení UNCS lze pohodlně po internetu. Vyberte si z nové módní kolekce Uncle Sam v oficiálním e-shopu UNCS zde: Uncle Sam Výhodou je, že se jedná o ostravskou pobočku, a proto je zde oblečení UNCS dostupnější než v Praze nebo Brně.

2

Značka Uncle Sam byla dosud oceňována amatérskými i profesionálními sportovci pro kolekce oblečení, které jsou pohodlné, praktické a vyráběné z kvalitních materiálů. Na Uncle Sam, respektive UNCS, dnes nenarazíte jen v posilovně nebo na sportovcích při ranním běhu. Móda Uncle Sam ožívá v ulicích měst díky zmiňované moderní streetwear kolekci a módě nadměrných velikostí. Chcete-li být „in“, stojí zato si v e-shopu Uncle Sam všimnout zboží, které patří mezi zákazníky k nejprodávanějším, např. UNCS mikina Fame Jachet, UNCS šortky Jogger Wind, UNCS tepláky Fresh Wind nebo UNCS triko Colter T-shirt.

3

3. Společnost Uncle Sam dodržuje pravidlo „náš zákazník, náš pán“. Vyškolené prodavačky mají za úkol příjemně vystupovat a zákazníkům poradit. Využijte toho a nechte si před nákupem od prodavaček Uncle Sam (UNCS) poradit a doporučit oblečení, o které se zajímáte. Formou online komunikace, e-mailem nebo telefonicky.

4

Zboží vložíte do košíku tak, že kliknete na tlačítko košíku. Objednávku provedenou v e-shopu Uncle Sam Ostrava dokončíte vyplněním údajů potřebných pro dopravu. Oblečení Uncle Sam lze koupit také po telefonu na číslech: +420 776 266 766 nebo +420 596 110 333. Volat můžete od pondělí do pátku od 9.00 do 19.00 a v sobotu od 9.00 do 15.00 hodin. Prodejce s vámi projde celou objednávkou a sám zanese do objednávkového systému. Vy se nemusíte o nic starat.

Prodejce sportovního fitness oblečení, oblečení pro volný čas i nadměrných velikostí Uncle Sam naleznete v Ostravě v OC Laso nebo Forum Nová Karolina. Uncle Sam trička pro sportovní vyžití, pohodlné sportovní Uncle Sam tepláky a další zboží pro sport UNCS nakupujte v oficiálním e-shopu unclesamostrava.cz.
Tipy

Informujte se na možnosti doručení objednaného oblečení Uncle Sam (UNCS) zdarma. Může například probíhat akce doprava zdarma při objednávce nad cca 1500 korun.

Zboží zakoupené přes e-shop Uncle Sam Ostrava lze bezproblémově v nepoškozeném stavu do 14 dní vrátit.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.5
Average: 4.5 (6 votes)