Co je potřeba

Mapu města Jeruzalém, průvodce, cestovní doklady, fotoaparát, kamera

1

Pokud je to možné, naplánujte si výlet na jaro nebo na podzim.Léta jsou horká a suchá a zimy bývají chladná a deštivá.

2

Zajistěte si letenku a ubytování v Jeruzalemě předem. Nejlépe přes cestovní kancelář nebo svépomocí přes internet. Použijte srovnávač hotelů a provnejte možnosti ubytování v Jeruzalémě.

3

Navštivte Staré město, kde se nachází Teple Mount, kde Mohammed vystoupal k nebi.

4

Židovská čtvrť je nejnovější a pro toho, kdo hledá kouzlo starší Palestiny může být trochu zklamán. Jedná se o nejmenší čtvrť a je považována za nejčistší a nejudržovanější.
Muslimská čtvrť-uchovala si nejvíce starý ráz Jeruzaléma a je příjemná na procházky. Je v ní množství křivolakých uliček, dlouhá tržiště a zachovalých památek.
Křesťanská čtvrť - Zde se nachází nejvíce na Bibli odkazujících památek. Navštivte chrám Svatého Hrobu. Mnozí věří, že kostel stojí na místě, kde byl Ježíš ukřižován, pohřben a vzkříšen . V těchto místech asi byla Golgota (Lebka), kam s Ježíšem stoupali další dva odsouzenci.

5

Haifa je přístavem Izraele a hlavním městem distiktu Haifa. Všechny lodě z Evropy a ze světa kotví právě zde. Těm, kteří přijíždí do Izraele trajektem, bude Haifa s nejvyšší pravděpodobností bránou do Izraele.

6

Prozkoumejte zbytek Jeruzalému. Mimo Staré Město najdete převážně východní arabský Jeruzalém a na západě obchodní Jeruzalém. Dále také najdete památník holocaustu, Yad Vashem.

7

Užijte si prvotřídní umělecké představení na festivalu Izraele od konce května do poloviny června. Některá představení jsou zdarma, včetně jazzu a dětského představení.

8

Prozkoumejte více z této země. Populární destinací je Masada, Mrtvé moře a Eilat. Izrael má excelentní autobusový systém, který vás dopraví kamkoliv si budete přát.

10

Prozkoumejte více z této země. Populární destinací je Masada, Mrtvé moře a Eilat.Izrael má excelentní autobusový systém, který Vás dopraví, kamkoliv si budete přát.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
5
Average: 5 (3 votes)