Přejít k hlavnímu obsahu

Jak navštívit posvátný chrám v Thajsku | tipy

Jak navštívit posvátný chrám v Thajsku | tipy. Chrámy v Bangkoku jsou srdcem a duší města. Návštěva hlavního města by nebyla kompletní bez zhlédnutí alespoň dvou z nich. Architektura je naprosto unikátní a třpytivá dekorace jako žádná jiná. Představte si tisíce kousků barevného skla zasazeného do zlata a zlaté barvy - ano, vskutku jste ve městě Andělů. Pokud je v Bangkoku jediné místo, které rozhodně musíte navštívit, tak to je právě ohromující Velký Palác. Wat Phra Kaew - Chrám Smaragdového Budh je považován za nejdůležitější budhistický chrám v Thajsku. Wat Pho je největším chrámem v Thajsku a je proslulý díky obrovskému majestátnímu ležícímu Budhovy, který je 46 metrů dlouhý a je celý pokryt plátky zlata.

Co je potřeba

květiny

kadidlo

1

Pro správnou atmosféru si kupte květinu nebo kadidlo v některém stánku u chrámu.

2

U vstupu do chrámu si zujte své boty. Ženy by měly mít zahalené nohy.

3

Uvnitř chrámu se nemluví.

4

Nedotýkejte se žádných soch ani symbolů na zdech. Toto je považováno za znesvěcování chrámu.

5

Nakonec položte květinu, kadidlo na spodní část sochy Budhy a vychutnejte si kouzlo ticha.

Thajské slovo pro chrám je „wat“.

Thajští lidé považují tílka, krátká trička, šortky a krátké sukně za nevhodné. Vždy se zakryjte před vstupem do chrámu.

Autor: KJersey
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak si užít Filipíny | rady
Jak si užít Tyrolsko po celý rok | rady
Jak se nezamilovat do Amsterodamu | tipy