Přejít k hlavnímu obsahu

Jak odstranit žvýkačku z oblečení

04. Prosinec 2018

Jistě i vy řešíte problém skvrn na vašem oblečení. Velice nepříjemná je ale žvýkačka nalepená na vašem oděvu. Stát se vám to může snadno a téměř kdekoliv. Jak žvýkačku z oblečení odstranit vám poradí následující řádky.

1

Mrazák

Nejjednodušším způsobem je zamražení žvýkačky. Oděv vložte do mrazáku a nechte jej společně se žvýkačkou zamrznout. Poté zmrzlou žvýkačku z oblečení snadno sloupněte.

2

Benzin

Zmrazená žvýkačka jde snadno sloupnout zejména z hladkých materiálů. Z pletených věcí, džínů nebo bavlněného oblečení budete žvýkačku odstraňovat mnohem hůř, zejména je-li na oblečení rozetřena. Zkuste tedy použít první metodu, oblečení se žvýkačkou vložte do mrazáku, po vytáhnutí oblečení položte na ručník nebo hadřík, žvýkačku potřete technickým benzínem nebo trichloretylenem. Skvrnu zeširoka vytírejte benzinem nebo trichloretylenem. Potom skvrnu přetřete vlhkou utěrkou nebo hadrem a oblečení vyperte.

3

Odstraňovač tmelů

Odstraňovač tmelů ve spreji je také vhodná a účinná látka pro odstranění přilepené žvýkačky nejen z vašeho oblečení, ale také z čalouněného nábytku nebo z koberce. Na skvrnu stačí tmel nastříkat, chvilku jej nechte působit a potom setřete vlhkým hadříkem. Uvidíte, že je to velmi rychlé a účinné.

4

Univerzální odmašťovač na brzdy

I tento přípravek se setkal s účinnými ohlasy při odstranění žvýkačky z oděvu. Přípravek naneste na skvrnu, nechte chvíli působit, poté byste měli žvýkačku snadno odstranit. Při použití tohoto přípravku dejte pozor, není vhodný pro všechny barvy (zejména světlé) a látky (zejména vlna).

5

Komerční produkt

Na trhu jsou k dostání univerzální odstraňovače přilepených žvýkaček. S většinou z nich můžete odstranit přilepenou žvýkačku nejen z oblečení, ale také z čalouněného nábytku, koberců apod.

Tento článek a jeho jednotlivé body mají pouze informativní charakter.Společnost Solex Services s.r.o. neručí a není odpovědná za škody vzniklé užitím informací (částečným nebo úplným), které jsou uvedeny v článku. Zároveň společnost neručí a není odpovědna za škody vzniklé užitím informací (úplných nebo částečných) obsažených v článku třetí osobou.

Autor: chiquita
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak otevřít kokosový ořech
Jak si vyrobit gel na praní
Obrázek není k dispozici
Jak vybrat chladničku
Obrázek není k dispozici
Jak grilovat na grilu na dřevěné uhlí