1

Mrazák

Nejjednodušším způsobem je zamražení žvýkačky. Oděv vložte do mrazáku a nechte jej společně se žvýkačkou zamrznout. Poté zmrzlou žvýkačku z oblečení snadno sloupněte.

2

Benzin

Zmrazená žvýkačka jde snadno sloupnout zejména z hladkých materiálů. Z pletených věcí, džínů nebo bavlněného oblečení budete žvýkačku odstraňovat mnohem hůř, zejména je-li na oblečení rozetřena.

Zkuste tedy použít první metodu, oblečení se žvýkačkou vložte do mrazáku, po vytáhnutí oblečení položte na ručník nebo hadřík, žvýkačku potřete technickým benzínem nebo trichloretylenem. Skvrnu zeširoka vytírejte benzinem nebo trichloretylenem. Potom skvrnu přetřete vlhkou utěrkou nebo hadrem a oblečení vyperte.

3

Odstraňovač tmelů

Odstraňovač tmelů ve spreji je také vhodná a účinná látka pro odstranění přilepené žvýkačky nejen z vašeho oblečení, ale také z čalouněného nábytku nebo z koberce. Na skvrnu stačí tmel nastříkat, chvilku jej nechte působit a potom setřete vlhkým hadříkem. Uvidíte, že je to velmi rychlé a účinné.

4

Univerzální odmašťovač na brzdy

I tento přípravek se setkal s účinnými ohlasy při odstranění žvýkačky z oděvu. Přípravek naneste na skvrnu, nechte chvíli působit, poté byste měli žvýkačku snadno odstranit. Při použití tohoto přípravku dejte pozor, není vhodný pro všechny barvy (zejména světlé) a látky (zejména vlna).

5

Komerční produkt

Na trhu je k dostání univerzální odstraňovač přilepených žvýkaček značky Eurona. 50 ml tohoto přípravku stojí cca 150 korun. Můžete s ním odstranit přilepenou žvýkačku nejen na oblečení, ale také na čalouněném nábytku, kobercích apod.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.48936
Average: 4.5 (47 votes)