Přejít k hlavnímu obsahu

Jak otevřít dokument s příponou docx a převést do doc

11. Prosinec 2019

Obdrželi jste dokument s přínou docx, ale nevíte si rady, jak jej otevřít? Využijte tento snadný návod na úspěšnou konverzi dokumentů, která umožňuje dokument s koncovkou docx otevřít, přečíst a převést i na vašem počítači.

Co je potřeba

připojení k internetu
návštěva oficiálních stránek společnosti Microsoft

1

Otevřete si oficiální webové stránky výrobce kancelářského balíku Office - společnosti Microsoft. Zde nalezneme sadu nazvanou Microsoft Office Compatibility Pack pro formáty souborů aplikace Word, Excel a PowerPoint. Odkaz naleznete na konci tohoto návodu.

2

Tato sada umožňuje otevřít, upravit a uložit dokumenty, sešity a prezentace ve formátu souborů Open XML, který je podporován aplikacemi Microsoft Office Word, Excel a PowerPoint počínaje sadou Office 2007 včetně systému Office 2010. Nyní si sadu stáhněte do svého počítače. Klikněte na ikonku Stáhnout. Uložte soubor na disk.

3

Jakmile je soubor stažen, začněte s instalací do vašeho počítače. Přečtěte si licenční podmínky a pokud s nimi souhlasíte, zaškrtněte políčko k souhlasu pro používání software společnosti Microsoft.

4

Po skončení instalace vyskočí dialogové okno, které vám ukončení instalace do počítače oznámí. Klikneme na OK. Počítač restartujte. Nyní můžete otevřít dokument s příponou docx.

5

Chceme-li soubor převést z doc do doc, uděláme to jednoduše. Na soubor klikneme pravým tlačítkem myši a z menu vybereme položku Uložit jako a vybereme na jaký typ chceme soubor převést.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak na podmíněné formátování v Excelu
Jednou z mnoha možností úpravy tabulek tvořených v Excelu je takzvané podmíněné formátování. Tato funkce umožní tvůrci tabulky zvýraznit některé její…
Obrázek není k dispozici
Jak jednoduše vytvořit graf v Excelu
Jedním z hlavních bodů perfektní prezentace jsou většinou názorné grafy, které dopomáhají řečníkovi lépe vysvětlit daný problém. Možnosti tvoření graf…