Co je potřeba

připojení k internetu
návštěva oficiálních stránek společnosti Microsoft

1

Otevřete si oficiální webové stránky výrobce kancelářského balíku Office - společnosti Microsoft. Zde nalezneme sadu nazvanou Microsoft Office Compatibility Pack pro formáty souborů aplikace Word, Excel a PowerPoint. Odkaz naleznete na konci tohoto návodu.

2

Tato sada umožňuje otevřít, upravit a uložit dokumenty, sešity a prezentace ve formátu souborů Open XML, který je podporován aplikacemi Microsoft Office Word, Excel a PowerPoint počínaje sadou Office 2007 včetně systému Office 2010. Nyní si sadu stáhněte do svého počítače. Klikněte na ikonku Stáhnout. Uložte soubor na disk.

3

Jakmile je soubor stažen, začněte s instalací do vašeho počítače. Přečtěte si licenční podmínky a pokud s nimi souhlasíte, zaškrtněte políčko k souhlasu pro používání software společnosti Microsoft.

4

Po skončení instalace vyskočí dialogové okno, které vám ukončení instalace do počítače oznámí. Klikneme na OK. Počítač restartujte. Nyní můžete otevřít dokument s příponou docx.

5

Chceme-li soubor převést z doc do doc, uděláme to jednoduše. Na soubor klikneme pravým tlačítkem myši a z menu vybereme položku Uložit jako a vybereme na jaký typ chceme soubor převést.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.166665
Average: 3.2 (6 votes)