Co je potřeba

Tužku
Papír
Tiskárnu
Počítač
Internet
Znalost vašich stávajících finančních možností
Hypotéční kalkulačku

1

Hypotéku v ČR můžete získat nejen v bance, ale také i u nějaké nebankovní společnosti. Jednotlivé nabídky a podmínky pro získání úvěru na bydlení se různí, a proto je důležité před oslovením jedné finanční společnosti, si jednotlivé možnosti hypoték porovnat a vybrat si tu vskutku nejvýhodnější.

2

Porovnávat můžete různě. Jednou z možností je oběhnout jednotlivé pobočky. Tento způsob však může být náročný jak časově, tak i fyzicky. Navíc v Česku hypotéku nabízí víc než 20 finančních společností. Porovnat si můžete i letáky, avšak tam nezjistíte přesnou úrokovou sazbu, která se dotýká přímo vašeho případu. Další možností je navštívit jednotlivé webové stránky bankovních a nebankovních společností a srovnat si jednotlivé možnosti tam. Jenže i to je náročné, nepřehledné a často zanesené spoustou marketingových formulek. Pokud chcete mít informace doopravdy rychle, přehledně a neutrálně, zkuste hypotéční kalkulačku.

3

S pomocí hypotéční kalkulačky získáte snadno a rychle přehled o všech nabídkách, podmínkách i úrokových sazbách. Do jednoduchého formuláře zadáte pouze částku, kterou potřebujete půjčit, účel hypotéky, dobu po jakou byste úvěr na bydlení chtěli splácet a kontaktní informace. Vše je rychlé a nezávazné.

4

Jednotlivé nabídky si pořádně projděte a promyslete, která by pro vás byla nejvýhodnější. Již rozhodnutí si pak můžete sjednat hypotéku online. Vytvořit hypotéku skrz internet je jednoduché, rychlé a mnohdy nabízí ještě více výhod, než kdybyste si ji sjednali přímo na dané pobočce.

Tipy

Tato možnost porovnání hypoték se týká i refinancování hypoték.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4
Average: 4 (1 vote)