Přejít k hlavnímu obsahu

Jak převést PDF do wordu

Pracovat s wordovským dokumentem a převést ho například pomocí PDF Creatoru do PDF formátu není žádný problém. Co ale dělat v případě, že potřebujete změnit PDF soubor, ale nemáte přístup k jeho zdroji ve wordu? I pro takové případy existuje jednoduché řešení.

Co je potřeba

pouze program zdarma Some PDF to Word Converter

1

Stáhněte si produkt Some PDF to Word Converter. Ten vám umožní převádět PDF soubory do wordovského dokumentu. Stažení je na oficiálních stránkách vývojářů tohoto nástroje ke stažení zdarma (viz odkaz na konci návodu).

2

Po stažení souboru do počítače (download) spusťte dvojklikem myši instalaci programu. Instalace programu ve verzi 1.5 mi trvala zhruba 10 sekund. Poté se spustí už samotné okno programu.

3

Použitím ikonky složky nebo otevřením menu File - Open File otevřete požadovaný PDF soubor, který chcete převést do .doc dokumentu. V dolní levé části obrazovky klikněte na ikonu Start convert - tedy zahájit převod dokumentu.

4

Otevřel se wordovský dokument, který si můžete upravovat a uložit podle vlastní libosti. Práce je hotová. Gratuluji.

Autor: chorche
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak zaheslovat složku
Obrázek není k dispozici
Jak na čtení elektronických knih
Obrázek není k dispozici
Jak zvýšit rychlost stahování dat
Obrázek není k dispozici
Jak vypálit vlastní DVD