1

Vypněte počítač a otočte jej tak, abyste viděli zadní stranu přístroje. Najděte kabel, který vychází z monitoru počítače a sledujte jej až k zadní části PC. Kabel bude zapojen do výstupu grafické karty, která bude buď 15-pin VGA, nebo 29-pin DVI portem. Na novějších přístrojích najdete HDMI port přímo na kartě.

2

Vyberte připojení pro video výstup. Pokud váš počítač má HDMI port, můžete jednoduše připojit kabel HDMI mezi počítačem a televizorem. Pokud máte v počítači pouze jeden video výstup - a ten nebude využit pouze pro připojení k televizi, pak stačí investovat do nové grafické karty. Kupte si buď DVI nebo HDMI výstup a nainstalujte jej do volného slotu podle přiložených pokynů výrobce. Pokud máte v úmyslu použít VGA výstup, pak budete potřebovat formáty konvertovat.

3

Připojte kabel HDMI od televize k počítači. Je-li to nutné, nainstalujte vhodný adaptér nebo konvertor do počítače. Není-li váš počítač opatřen HDMI výstupem, pamatujme, že HDMI přenáší zvuk i video. Budete tedy potřebovat zapojit zvukovou kartu a popřípadě použít adaptér.

4

Restartujte počítač a nastavte obrazovku volbou Ovládací panely z nabídky Start. Dvakrát klikněte na Obrazovku a pak na Nastavení. V příručce televizoru naleznete informaci, jaký formát rozlišení obrazovky podporuje. Proveďte konfiguraci v záložce Nastavení a nastavte i obnovovací frekvenci. HDMI TV můžete samozřejmě používat jako druhý monitor. Nastavte si proto, zda chcete sledovat stejný obsah, nebo využijte režim, aby obrazovky pracovaly na sobě nezávisle.

5

Restartujte počítač, aby se změny uložily. Nyní si můžete sednout na gauč a filmy online sledovat na své televizi.

Tipy

Využití bezdrátové myši a bezdrátové klávesnice je už třešničkou na dortu, která vám umožní řídit počítač z dálky.
Stisknutím tlačítka SimpLink na vašem ovladači můžete kontrolovat a ovládat všechny přístroje propojené s HDMI.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.07143
Average: 3.1 (14 votes)