Co je potřeba

hedvábný kapesníček
čistící přípravky
hydratační krém

1

Určení typu pleti
Abychom měli jistotu, že je naše pokožka opravdu mastná, provedeme následující test – obličej očistíme vodou a po několika hodinách na něj přiložíme hedvábný kapesníček. Uvidíme-li na něm flíčky v oblastech odpovídajícím čelu, nosu a bradě, nemusíme zoufat, i mastná pleť může být krásná!

2

Každodenní péče
Dvakrát denně bychom měli celý obličej omýt vodou a použít vhodný čistící přípravek, to znamená bez alkoholu a jiných látek, které by mohly pleť vysoušet. Poté naneseme dostatečnou dávku hydratačního krému pro problematickou pleť. Budeme-li používat kvalitní kosmetiku, výsledky uvidíme již během několika prvních dní.

3

Peeling
Hloubkové čištění bychom naší pleti neměli dopřávat častěji než dvakrát týdně, aby nedošlo k jejímu přesušení. Můžeme ho provést doma s pomocí kosmetických přípravků dostupných v obchodech, nebo u odborníka.

4

Líčení
Pokud chceme, aby naše pleť vypadala svěže, nesmíme opomenout používání speciálních líčidel. Nepříjemného lesku se zbavíme pomocí jemného podkladového krému, minerálního make-upu a klasického pudru. Při odličování sáhneme po jemném přípravku s co nejnižším obsahem mýdla.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.666665
Average: 4.7 (3 votes)