Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se starat o mastnou pleť

11. Červenec 2012

Každý typ pokožky vyžaduje, abychom se o ni starali specifickým způsobem. Pokud se chcete zbavit nepřirozeného lesku a dalších problémů spojených s mastnou pletí, měli byste dodržovat správné zásady péče o mastnou pleť. Jak sami uvidíte, není to vůbec nic složitého.

Co je potřeba

hedvábný kapesníček
čistící přípravky
hydratační krém

1

Určení typu pleti
Abychom měli jistotu, že je naše pokožka opravdu mastná, provedeme následující test – obličej očistíme vodou a po několika hodinách na něj přiložíme hedvábný kapesníček. Uvidíme-li na něm flíčky v oblastech odpovídajícím čelu, nosu a bradě, nemusíme zoufat, i mastná pleť může být krásná!

2

Každodenní péče
Dvakrát denně bychom měli celý obličej omýt vodou a použít vhodný čistící přípravek, to znamená bez alkoholu a jiných látek, které by mohly pleť vysoušet. Poté naneseme dostatečnou dávku hydratačního krému pro problematickou pleť. Budeme-li používat kvalitní kosmetiku, výsledky uvidíme již během několika prvních dní.

3

Peeling
Hloubkové čištění bychom naší pleti neměli dopřávat častěji než dvakrát týdně, aby nedošlo k jejímu přesušení. Můžeme ho provést doma s pomocí kosmetických přípravků dostupných v obchodech, nebo u odborníka.

4

Líčení
Pokud chceme, aby naše pleť vypadala svěže, nesmíme opomenout používání speciálních líčidel. Nepříjemného lesku se zbavíme pomocí jemného podkladového krému, minerálního make-upu a klasického pudru. Při odličování sáhneme po jemném přípravku s co nejnižším obsahem mýdla.

Autor: Anetka5
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vybrat dobrou kosmetičku
Jak správně pečovat o obličej | rady
Jak prodloužit životnost řasenky