Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se starat o mastnou pleť

11. Červenec 2012

Každý typ pokožky vyžaduje, abychom se o ni starali specifickým způsobem. Pokud se chcete zbavit nepřirozeného lesku a dalších problémů spojených s mastnou pletí, měli byste dodržovat správné zásady péče o mastnou pleť. Jak sami uvidíte, není to vůbec nic složitého.

Co je potřeba

hedvábný kapesníček
čistící přípravky
hydratační krém

1
Určení typu pleti Abychom měli jistotu, že je naše pokožka opravdu mastná, provedeme následující test – obličej očistíme vodou a po několika hodinách na něj přiložíme hedvábný kapesníček. Uvidíme-li na něm flíčky v oblastech odpovídajícím čelu, nosu a bradě, nemusíme zoufat, i mastná pleť může být krásná!
2
Každodenní péče Dvakrát denně bychom měli celý obličej omýt vodou a použít vhodný čistící přípravek, to znamená bez alkoholu a jiných látek, které by mohly pleť vysoušet. Poté naneseme dostatečnou dávku hydratačního krému pro problematickou pleť. Budeme-li používat kvalitní kosmetiku, výsledky uvidíme již během několika prvních dní.
3
Peeling Hloubkové čištění bychom naší pleti neměli dopřávat častěji než dvakrát týdně, aby nedošlo k jejímu přesušení. Můžeme ho provést doma s pomocí kosmetických přípravků dostupných v obchodech, nebo u odborníka.
4
Líčení Pokud chceme, aby naše pleť vypadala svěže, nesmíme opomenout používání speciálních líčidel. Nepříjemného lesku se zbavíme pomocí jemného podkladového krému, minerálního make-upu a klasického pudru. Při odličování sáhneme po jemném přípravku s co nejnižším obsahem mýdla.
Autor: Anetka5 | Zobrazit autorská práva

Foto: Rick Hawkins, Michal Marcol, zdroj: sxc.hu, freedigitalphotos.net

Hodnocení
Kristyna (neověřeno) | Út, 04/30/2013 - 13:02

Dekuju mocc

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici