Přejít k hlavnímu obsahu

Jak se vyrovnat s nevěrou

Jak se vyrovnat s nevěrou

Málokdy v běžném životě přemýšlíme o tom, že by nás partnerka či partner mohli podvést. Možná nás to napadne, ale raději tuhle myšlenku zatlačíme, alespoň nejsme-li chorobně žárliví. Proč si tím kazit vztah? Ale pak se to stane a vy se jednoho krásného dne dozvíte, že vám byl váš miláček nevěrný? Co s tím?

Diskuze k článku

Přidat komentář

Dobry den Petro, ctu Vas prispevek, prozivam ted uplne stejne..Nevim, jestli prectete, uz je to dlouho, Jsme spolu 7.5 roku, me je 38let touzim po diteti, on se mnou stale spi s kondomem, po roce vztahu jsem mu vlezla do mobilu, nasla cislo na privat a jeho smsku, ano prijdu dekuji. Konfrontovala jsem ho s tim. Za dalsi dva roky se podivala znova a znova nasla. Pak jsme meli nejake nedorozumeni, jemu je 36 let a pripada mi nezrali, mam ho rada, ale ma duvera je uplne v hajzlu, jsem z toho na hromade psychicky, kourim a brecim a nemohu se sebrat. Pred 14 dny jsem mu opet vlezla do mobilu a nasla zase spoustu cisel na privaty, takze devky..a pak take odpoved od nejake privat Olomouc, jinak jsme z Brna, v Olomouci byl na sluzebni ceste, takze si odskocil do luxusnihoprivatu. Jsem normalni holka, vasniva, tancim, maluji, kreslim, delam jogu sportuji, pripadam si oskliva, ponizena, prestal me s nim bavit sex, nejsem schopna se pred nim prochazet ve spodnim pradle..bavim se s nim o tom, provc to udelal. Svoji nejsme, uz se me i ptal, jestli ma odejit, ze me ma rad a ze pry chodi na eroticke masaze, ze se ta zena svlekne a masirujeho celym telem, proste se po nem vali a je bud naha a nebo mu udela striptyz a nebo mu vyhoni do vystriku..je to hnus, protoze to brutalne narusilo moji sebeuctu a proste uz mu neverim..jenze nemam moc vychodisko, ujizdi mi vlak s detma, parkrat jsem zkousela seznamku, tam muzi chteji zeny do 35ti let a mam strach, ze tohle delaji vsichni..Ano, nemela jsem hledat, ale v cervenci 2015 jsme byli tyden na dovolene, bylo nadherne, cely tyden tam se mnou nespal, 14 dni na to jsem ted zjistila, ze mu psala ta kurva z Olomouce. Vite me se to strasne hnusi, ze proste onijdou s kazdym, jeste mi rikal, ze dostal pochavlu na to jake ma krasne a velke pero..a jestli s tim pritelkyne nema problem...a ze s nima nespi, ale mam mu verit..Jsem 10 let po operaci delozniho cipku, mela jsem skoro rakovinu..energie tech devek je hnusna a on si na sebe necha sahat..je to hnus..kdyz jsem si pak nasledne vyhledala ta cisla pres net, tak jsem videla i fotky, jsou to spiny..Rika mi, ze tam chodi tak jendou za pul roku a ze potrebuje zmenu, ze je to pry lepsi, nez by mel milenku, ale vite jak..je to strasna rana, kdyz me hladi a objima, nejsem uz shcopna se uvolnit, pripada mi, ze jsem neschopna, oskliva, ze mu nemam co nabidnout a me sebevedomi je bodu mrazu..Mam velky strach, ze pokud zase budu hledat, zase najdu, je to nekoncici cesta..Jen jsem Vam chtela napsat, ze nejste sama a budu rada za jakoukoliv radu, dekuji

No... nějakou dobu (nejbližší týdny) byly takové zvláštní - takové jako kdyby "mluvíme spolu-nemluvíme spolu", případně "usmívám se, ale uvnitř to bolí jak svině". Zhruba po měsíci mi řekla, že se rozhodla pro mě. Nejenom, že nás spojuje majetek, děti, vzpomínky, přátelé, záliby atd., ale hlavně jí rozumím, tomu, co říká, přikládám váhu a ví, že pro mě moc znamená. Vztah s ním ukončila, ale chtěla, aby zůstali jako kamarádi. To on (prý) rezolutně odmítl a začal si na ni vylívat svoje zlosti a jedy. Nemohl jsem si přát nic lepšího, ale nic to nemění na tom, že v srdci zůstala rána a i když si říkám, že je to za námi, jen vezme telefon do ruky, jen jí zapípá, kdykoliv jde ven - ozve se malilinkatý červíček uvnitř mě a začíná pochybovat. Co budu povídat, je to na houby.

Sotva se rozhodla pro mě, chtěl jsem zapracovat na tom, co bylo v našem vztahu před tím vším nemocné - vzájemná intimita. Moje doteky a vyznání odmítala, stahovala se do ústraní a říkala, ať mám trpělivost. Měl jsem ji. Měsíc jsme si vystačili téměř jen s pusou na dobrou noc. Po měsíci jsem se ozval a bylo z toho šílená hádka, která srazila náladu pod bod mrazu. Ono se to do jarních tepúlot sice postupně zase vyškrábalo, ale připadám si, jak na ostří pilky - nahoru a pořádně šup dolů... a poooomaličku nahoru... a šu dolů. Teď začátkem července jsme byli na dovolené a samozřejmě se zase chytli - kvůli blbosti, ale tak to je konec konců všude, kvůli podstatným věcem se už lidé asi ani nehádají nebo co. Vyslechl jsem si, jak špatné rozhodnutí udělala, že jsem rozdělil tři lidi a že jí dlužím, abych to mezi ní a jím dal do pořádku, když jsem to pokazil. Hleděl jsem na ni s otevřenou pusou, zda to myslí vážně... Druhý den jsme měli osmé výročí svatby a byla jak vyměněná. Jenže od té doby jedeme opět jako na pile, pooomaličku nahoru a šup na držku dolů.

Nevím, kam tohle vede. A problémy, co jsme měli, se začínají zase ozývat a já jen trnu, co po každé takové hádce udělá. Ale odejít od ní? Čemu by to pomohlo? Je tou, kterou považuju za lásku svého života, nedokázal bych se s ní jen tak rozloučit a odejít (nemluvě o dětech atd.). Ale kdyby to udělala ještě jednou, je definitivní konec, podruhé bych tohle už opravdu nesnesl.

Tak tohle je situace u nás doma, ale v obráceném případě....podvedená já a podvádějící můj muž.....a nemá smysl tady vypisovat, co jsme prožívali po přiznání paralelního vztahu, Abyss to tady vypsal za mne....já se to dozvěděla o Velikonocích a také vyčkávám a souhlasím, že nejlepší způsob je o tom mluvit, mluvit a řešit a pak si dát jasný termín, někdo (můj manžel) termíny přímo potřebuje (manažer), takže jsem po prvotním šoku a vyplakaných očích zcela rozumně poslechla psycholožku a snažila se v klidu řešit.....po téměř 15 letech krásného manželství...no a snad to řešení mít bude.....nechci nic zakřiknout...Abyss, přeji ti, pokud se to u vás ještě zdárně nepovedlo dotáhnout do správného konce, tak aby to co nejdříve přišlo...a pak začít znovu.....nebude to stejné, taky o tak vidím, ale může to být jiné....lepší.....držme si palce!!!!!!

Ahoj, jsem rada, ze v tom nejsem sama. Je mi 46 a jsem s manzelem uz 18let. Pred 5 lety to zacalo poprve, zacal me podvadet. Prisla jsem na to diky anonymnim esemeskam, ktere posilal byvaly pritel jeho milenky. Manzel se tenkrat odstehoval a bydlel pul roku s milenkou. Pak se s prosikem vratil. Brala jsem to jako ulet a manzela jsem vzala zpatky. Jenze ted po 4 letech je nevera zpatky, jen nova milenka. Mam pocit, ze tyhle lidi se nikdy nezmeni. Manzelovi je 50 a na svuj vek vypada stale dobre, ma prosperujici firmu a spoustu novych mladych kolegyn, ktere si sam najima. Kdyz za nim prijdu do prace, vypada to jak v modelingove agenture. Ja jsem doma s detmi, mame 4 a manzel nas zivi. Je to pro me dost bezradna situace. Rada se podelim o zkusenosti, jak si s tim poradit. Annie

Tak po nějaké době zase zpátky.....společné máme to, že mám stejně jasno: Udělá to ještě jednou a je konec definitivně....taky jsem mu to řekla,hezky, žádná scéna, je mi líto, Abbys, že u vás je to jak na houpačce, klidu o nepřidá a naděje pak klesá....
U nás proběhla taky dovolená, taky na začátku července, prostě jsem to vzala do svých rukou a manžel je rád, že jsem udělala, co jsem udělala....začali jsme znovu, oživili vztah, on se snaží, říká, nehrab se už v tom, jsem vděčný, že jsi mě vzala zpátky, budu dělat všechno pro to, abys mi věřila a jsem poučený na celý život..... chce, ať mu věřím....
Já mu věřit chci, mám jediný problém: Ona je kolegyní z práce a i když se prakticky z firmy odstěhoval a pracuje doma či na služebkách, já vím, že každé pondělí se potkají, vidí, pozdraví a také na obědy jezdí jako skupina spolu....manžel ví, že mě to žere, já to mám prostě tak, jestliže s ní skončil, nechci, aby se vídali, žádný kontakt, nic, přicházejí mu od ní pracovní maily, vysvětluje mi, že na firmu jet musí (to chápu), ale já se nedokážu smířit s tím, že ji tam vídá....i přesto, že mi tvrdí, že si to vyříkali a on má v životě jasno a ví, co chce....jen já vím, jaké byly ty tři měsíce po zjištění jeho paralelního vztahu, jen já a moje nejbližší přítelkyně a psycholožka ví, jak mi bylo a jak jsem to prožívala a co mi říkal a jak se choval.....a prostě mám v sobě ten asi staromódní přístup, že pokud má jasno a je se mnou, s ní se vidět nemá....ani pracovně...ale co nadělám, když jsou ve stejné firmě.....
Měla bych být ráda, že se snaží, že opravdu dělá vše jako dřív, když byl do mě zamilovaný (a snad zase je), nejsem naivka, jen to opravdu cítím, ale je tady to velké ALE.....nechci prostě, aby byla jakkoli v jeho blízkosti....
Taky mě trochu straší to, jak rychle jsme k sobě našli zase cestu zpátky a jak je i sex parádní a vše, co děláme, je fajn....trochu se bojím, aby se to nepokazilo, říkám si, že byl prostě nešťastný, poblázněný a jak rychle ho to vzalo, tak rychle ho to přešlo.....snad se jen neutěšuju....opravdu to z něj cítím....takže, Abbys, třeba to u vás potřebuje víc času než u nás, my spolu jsme něco přes 17 let, vy o dost kratší dobu (i když to asi nehraje ani roli), prostě cítíme oba, že nemůžeme bez sebe a bez rodiny být.....držím palce, vydržte a pokud to lepší nebude, přes vaši vstřícnost a ochotu, pak asi poznáte chvíli, kdy si řeknete DOST.....myslím na vás....

Ahoj Lucko,vitam v klubu. Jsem s manzelem 17 a zazivam to co ty. Privat sex. Jeste dnes se mi chce zvracet,kdyz to ted pisi. Uz je to pul roku co to prasklo a nejde mi to zpracovat. Stale se citim spinava,ponizena,skareda ....ja nevim co jeste. Taky jsem si naivne myslela, ze me se nic takoveho stat nemuze. Jedno mi to dalo myslet sama na sebe,mit se rada a hlavne uz nejsem naivni. S manzelem zatim jsem ikdyz nevim jestli to tak bude nadale. Vim ,ze tohle nezpracuji,ale nemam silu resit neco noveho. Chci se postavit zase na nohy coz jde sakra tezko. Mam hrozne vykyvy nalad jednou si myslim, ze to zvladnu a podruhe bych mu nejradeji zbalila kufry.snazim se ve dnech kdy nejsem zrovna na dne si uzivat kazdou minutu. A to zkus taky hlavne mysli na sebe a deti.Chlapi ,kteri to resi pres placeny sex jsou nuly a neco si dokazuji. Hlavne se netrap a pamatuj si ty za to nemuzes on je ten ktery mel problem a nizke sebevedomi ,on je ten ktery zklamal. Mysli na sebe ,hyckej se,sportuj a hlavne uzivej si sex dej do nej vsechno ukaz mu ze ses lepsi jak nejaka spinava slapka,ktera chlapum umi jen kourit c...ky. Nejvetsi chyba je nemit sex po nevere vem to tak,ze to nedelas pro nej ale pro sebe vem si to po cem touzis ty. Rekni mu co si v posteli prejes a nemysli co ti provedl ( jde to tezko vim) vem to opravdu jako sluzbu pro tebe Chlap si te bude vic vazit,kdyz budes silna a nebudes uplakana chudinka kterou podvedl. Mas 2 krasny deti a urcite jsi vse delala jako ja pro rodinu. Vyuzi prilezitosti a pokud o tebe stoji nastav si latku a urcuj pravidla. A pokud odejde bud pripravena tim ze ted budes pracovat na sobe budes silna nespadnes na dno. A hlavne kdyz neco konci zase neco noveho zacina . Jde to tezko vim mam taky dny kdy brecim v perinach a trapim se proc zrovna ja. Pak se nastesti otrebu prece nas nejake spinave slapky a nejaci idioti,kteri si nevazi manzelky nedostanou na dno. Drzim nam obema peste a hlavne bud silna a mysli na sebe a deti a pak kdyz to klapne s manzelem vem to jako bonus,ktery muze kdykoliv zmizet,ale tebe to neznici. Cas vsechno zahoji. Uz to bude jine,ale treba ten vztah bude lepsi a uvedomi si co by ztratil. Preji hodne sily.

Ahoj já jsem Karolína, viz email výše. Asi si umím moc dobře představit čím procházíš a ráda bych ti dala jednu radu. Já jsem šíleně proti nevěře a nechápu jak mi to mohl přítel udělat, mě podváděl ustavičně čtyři měsíce, teď procházím tím nejtěžším odbodím v mém životě ,rozhodnu se být sama, on mi nedá pokoj, pořád volá, pláče, leze za mnou, tak jsme zase spolu a pořád dokola. Ráno se probudím, je mi z něho špatně, bolí mě srdíčko a říkám si, že takhle dál nemůžu, bolí to a vždy mě to asi bolet bude:((( Když jsem ale četla tvůj příběh, on se nechal svést a asi zašli hodně daleko, i to by mi vadilo, ale musí tě hodně milovat, když ho to takhle trápí. Kdybych věděla, že můj nezašel do konce, asi bych jednala jinak, mě ale podváděl vkuse:((( Zkus tedy popřemýšlet a věřit mu. Tak ať se daří.

Dobrý večer.
Objevil jsem váš příspěvek, již 5 let starý, na téma: nevěra vašeho partnera. Nevím, jak to dopadlo ale to není podstatou mojí reakce.
Se vší úctou, vážená paní, jsem patriot a mám rád svůj rodný jazyk. Mám k vám prosbu, pokud neumíte psát spisovně, nevkládejte
sem žádné veřejné příspěvky. Tolik hrubých chyb v tak krátkém článku by neudělal ani žák 3.B. Doufám, že umíte aspoň číst, neumíte-li
psát. Pokud existuje přímá úměra mezi vaší základní znalostí jazyka českého a intimním životem, nedivím se, že vám partner zahýbá.
Přeji vám hodně štěstí ve vašem životě.
Libor

Výstižně napsané. Doporučuji k přečtení Proč muži milují potvory... mně to moc pomohlo!!! Nesouhlasím s Vámi v jedné věci: "že máte povinnost udržet rodinu třebas i za cenu vlastního zdraví". Takovou povinnost nemáte! Pokud se nebudete mít ráda a nepostavíte sama sebe na první místo, nemůžete to čekat ani od druhých. Přestaňte se podřizovat, vymyslete, jak najít sebevědomí, soustřeďte se na to, v čem jste dobrá. Pak zjistíte, jestli takového chlapa ještě vůbec chcete. Vy jste dokonalá, jste člověk, jste žena. Stačí tomu uvěřit. Pak už se tak budete i chovat. Držím palce.

Doporučuji k přečtení knihu Nevěra od autorky Mira Kirschenbaum. Tam je všechno popsáno pro ty, kteří byli, jsou nebo se chystají být nevěrní. Velmi, velmi dobře napsané. Tam je odpověď na vaši otázku. Knihovny ji mají. Ostatně ji doporučuji všem, je tam i návod, jak se s touto situací vyrovnat, co musí člověk udělat, aby pomohl podvedenému partnerovi. Jedinečná kniha! Pochopíte, co cítíte a proč.

Nevím jestli to je podobný případ, ale nevěru jsem zažila. Jsem s přítelem teprv 14 měsíců, ale přijde mi, jako kdybychom k sobě patřili už do konce života, znáte to :)
Skoro před rokem mě podvedl, nejdřív mi řekl, že to byla pouhá pusa a že byl opilý. Nicméně mi zvědavost nedala, a asi po dalších 3 měsících jsem se mu podívala na facebook a tam byli další podrobnosti. Druhý den za ní měl přijet, ale nakonec to odvolal. Řekla jsem mu, že jsem si přečetla co tam bylo a že chci znát celou pravdu. Až tehdy mi řekl, co se doopravdy stalo, a můžu vám říct, že to nebyla pouhá pusa. Uzavřela jsem se do sebe, nemohla jsem spát, na nic jsem neměla chuť, jen užírat se ve vlastním smutku. Je to už rok a stále na to nemůžu zapomenout. Vrací se mi vzpomínky, mám neustále probrečené noci, deprese. A jak sama řikáte, problémy s důvěrou. Jsme stále spolu, ale od té doby si dávám velký pozor. Nechci to dělat, ale nedá mi to a projíždím mu zprávy na facebooku. Teď už asi věřím, že by to příště neudělal, ale jsou tu pochybnosti. Udělal to jednou, proč by neměl důvod to udělat zase??
Nicméně mě to vážně trápí, a partner si toho všímá. Je mu hrozně jak mi ublížil, ale to mi to nevynahradí. Kdybych si mohla vymazat z paměti jedinou věc, byla by to právě tahle. Nic si nepřeju víc, než na to zapomenout a jít dál po boku se svým klukem. Ale ono to prostě nějak nejde. Jestli pomůže čas, to sama nevím. Ale nechci se trápit věčně, jsou to moc silný emoce na to, abych je zvládala s úsměvem na tváři.

Je to sice 3 roky starý příspěvek a zřejmě ho Petro nebudete číst, ale pro případ, že náhodou ano, CHCI VÁM MOC PODĚKOVAT. TO, CO JSTE NAPSALA BYLO PŘESNĚ TO, CO JSEM POTŘEBOVALA "SLYŠET", ČÍST, PROSTĚ V SOBĚ NAJÍT, PODPOŘIT. Maximálně souhlasím s tím ohledně sexu. Můj přítel mi byl taky nevěrný, znáte to, doma jsou některé nevyřešené věci, chlapi to ale řešit nechtějí a tak namísto, aby si jednou v klidu promluvili a problém byl vyřešen, tak jim zcela neprávem připadáme otravné atd. Pak si najdou někoho, kdo jim ale jak se říká "ponožky nepere", neupozorňuje na nepořádek či jiné věci a hned je ta druhá "lepší." No nic, zpět ale k sexu. Samozřejmě jsme spolu občas i spali dál, ale já měla pokaždé jakési zvláštní pocity a nebyla jsem si jistá, zda to nedělám jen abych si přítele "uměle a zoufale" nepřitahovala zpět. Částečně ano, lhala bych samozřejmě hlavně sama sobě, ale přesně jak Petro píšete, vím, že jsem se milovat chtěla i kvůli sobě, protože jsem dosud asi lepšího v sexu neměla (což je pak při zjištění nevěry o to více bolavé, když víte, že to dává třeba nějaké chudince, která z něj bude paf). Jsem proto ráda, že to někdo vyjádřil a zažíval stejně, mohu tak být v sobě klidnější a namísto nepříjemných pocitů, proč s ním spím, když mi zahnul, proč se tak ponižuju a neumím ho poslat "někam", si prostě jen beru to co chci a hotovo. Mám-li být silná a nehrát si na to, tohle určitě pomáhá. Děkuji moc. (a prosím ty, kteří s mým názorem nesouhlasí, ať mě nepranýřují. Jak zde zaznělo: každý to prožíváme jinak, byť je jádro problému nevěry něčím vždy stejné.)

Ahoj, Tvůj příběh je naprosto stejný jako ten můj. Je to také po sedmi letech krásného a milovaného soužití, kdy partnerka sama odsuzovala nevěru a flirtování. A pak na to člověk přijde a je to jak kudla do srdce. Ze dne na den je vše jinak. Právě jsme dokončili stavbu rodinného domečku a plánovali rodinu. Nemůžu se z toho vůbec vzpamatovat, ztráta důvěry a všech hodnot, které tak vehementně prosazovala. Přestal jsem si ji okamžitě vážit a najednou vedle me žije cizí člověk. Ve mně se to zlomilo a neumím si s tím vůbec poradit. Vím, že jsem Ti nijak nepomohl a ni neporadil, ale ztratit důvěru trvá vteřinu, získat ji zpátky se nemusí podařit nikdy. Jak se říká čas je určitě nejlepší lék, ale už nikdy to nebude jako dřív. Je to daň za lidské slabosti..Drž se Vlada

Pro značku kacus: Jděte od něho. Píšete přítel - tedy nejdste oddaní, takže to půjde snadno. Jestliže je ten chlap takový, nikdy se nezmění, nikdy. Není to nic neobvyklého, prostě takový typ chlapů je. Nikdy nebude věrný. Máte dcerku, věnujte se jí. Píšete, že kdybyste věděla, jaký je, neměla byste ji s ním. To je hloupost. Jednak jste to věděla a jednak jako matka NIKDY nesmíte myslet víc na sebe než na ni. Nepřipravíte ji o otce, on jejím otcem zůstane navždy. Ale vy jste především matka, nikoliv zhrzená milenka. Nesmíte myslet jen na to, že se nedokážete vyrovnat s rozchodem. To VŠECHNO SPRAVÍ ČAS. Ale dítě nemůže vyrůstat v prostředí, kde se jeho rodiče hádají. Jestli si nevíte rady, jak to udělat, aby vám dával alimenty a nemáte na advokáta, objednejte se do bezplatné občanské právní poradny, jsou provozovány v okresních nebo krajských městech. Tam vám řeknou, jaké musíte podniknout právní kroky a také Vám řeknou, jaké máte možnosti co se týkárůzných sociálních podpor , když ted nechodíte do práce. Ale běžte od něj. Mirka

Dobrý den, obracím se na Vás ohledně manželčiny nevěry a následnými potížemi s důvěrou. Jsme spolu 19 let, já 51, manželka 49 let, děti 17 a 10 roků.
Vše začalo před půldruhým rokem, kdy mi manželka nevědomky dala přečíst svou e-mailovou intimní korespondenci. Byl to pro mne šok, protože na něco takového jsem nebyl připraven. Dnes již vím, že to byla chyba, že člověk má být připraven, aspoň teoreticky, na vše, včetně toho, že ten druhý mu bude nevěrný. Přečetl jsem si, že se manželka schází s chlapama a minimálně s jedním spí, spíše ale s více. Byl jsem v regulerním šoku, který vystřídaly ihned skoro dva měsíce trvající velmi težké deprese se vším, co k tomu patří. Manželce jsem řekl, že jsem si to přečetl, ale její reakce byla naprosto neuvěřitelná. Vše zatloukla. Pry k ničemu nedošlo, prý se občas s někým sejde, ale jen v kavárně apod, nebo si s někým píše. Řekla, že nebudeme žít spolu, ale vedle sebe. Když jsem se opakovaně zeptal, co to má znamenat, žít vedle sebe, odpověď jsem nedostal. Po měsíci konečně přiznala, jednoho milence po dobu 4 měsíců, 8 schůzek. Dali jsme si nový začátek-nový život-novou šanci s tím, že si smaže všechny maily, SMSky (normálně bylo třeba 90 SMS měsíčně plus volání), kontakty a nikoho již nebude jakkoli kontaktovat a s nikým se scházet. Těžké deprese samy ustoupily a můj stav se začal zlepšovat. Asi po 14 dnech na mě přišly takové menší již ne deprese, ale blbé nálady, kdy se to vracelo asi na den či dva. Začal jsem navštěvovat manželskou poradnu, právě kvůli tomu, jak s důvěrou. Výsledkem bylo, že důvěra má šanci pouze tehdy, pokud vám ten druhý přestane lhát a řekne na rovinu minimálně to, co vy již víte a on ví, že to víte. Což se dodnes nestalo. Když jsem na tom byl již docela dobře, uviděl jsem po několika měsísích manželčiny telefonní výpisy. Z nich vyplynulo, že jí to vydrželo tři dny a čtvrtý den již opět SMSkování, i když v podstatně menší míře, po dobu 4 měsíců. Dokonce se prý ještě sešli. Do toho přešla od pasivních lží k aktivním, kdy mi sama říkala, že neví jak mi má říci, že už v ničem nepokračuje, s nikým si nevolá, neschází se, neSMSkuje. To byl hrozný pocit, když tohle posloucháte, víte, že vám druhý lže do obličeje a vy se tvářítě, že jí věříte. Už bych to nechtěl zažít. Několik měsíců jsem se tvářil, že nic nevím, ale nevydržel jsem to a řekl, že vím, že slib jí vydržel tři dny. Prý to byla milosrdná lež, že ten druhý na tom byl špatně psychicky, fyzicky, v nemocnici a musela jej utěšovat. To bylo v době (březen-duben loňského roku), kdy jsem doslova bojoval o život v těžkých depresích, kdy myšlenky na sebevraždu se vám honí v hlavě několikrát denně, ale pokus mi naštěstí nevyšel. Manželka sama říkala, že to byla doba, kdy se bála, že mi doma najde jak jsem si hodil "mašli", a přesto mi takovýmhle způsobem podrazila a vrazila nůž do zad, místo aby mi pomohla, podržela mi a slib dodržela. V době, kdy bojujete o život, odepsala manželství, děti a mě jako člověka a důležitější pro ni bylo pomoc tomu druhému. Po zvážení jsem navrhl další novou šanci-nový začátek-nový život s tím, že platí co předtím a že nechci již žádné milosrdné či nemilosrdné lži. Z mailů v kombinaci s telefonními výpisy totiž vyplynuly jisté nesrovanlosti. Jednalo se o dlouhodobý vztah, minimálně rok a několik posledních měsíců se nejednalo pouze o jednoho milence, ale více. Prostě několik měsíců spala minimálně se třemi muži, když v to počítám sebe. Dal jsem si to vše dohromady a přiznala stále jednoho milence, ale již ne 4 měsíce, ale asi 8 měsíců. Říkal jsem jí, zda si uvědomuje, že pokud lže, tak že ten druhý nemá pak již šanci poznat, kdy mluví pravdu a kdy ne. Prá chápe. Když jednou bude mluvit pravdu, že ten druhý jí již neuvěří. Prý chápe. Nakonec jsem jí jen říkal, zda chápe, že ji prosím o to, abych jí mohl opět důvěřovat. Se stejným výsledkem. Na přímou otázku, zda jsou ještě nějací kostlivci ve skříni a další milecni, vyhýbavě odpověděla, že by neměli být. Velký problém pro mou psychiku bylo to, že jsem takto dostal postupně pět ran, myšleno pokaždé když na ni praskla nějaká další lež. Po každé ráně jsem byl opět úplně dole, hledal jsem sílu, jak se zvednout a jít do toho znova. A tohle bylo pětkrát a stálo mi to neuvěřitelné množství energie. Poslední rána byla, že se jednalo o víc chlapů současně. Výsledkem bylo, že jsem půl roku bral lehká antidepresiva, která mi velmi pomohla. Má psychika se dostala do doby před půldruhým rokem nedávno, asi před dvěma měsíci, kdy jsem přestal s antidepresivy. Odpustit se dá mnohé, ale zůstává zde stáe stejný problém - důvěra. Od ledna do srpna, i když jsem měl velké pochybnosti ohledně počtu milenců, jsem chtěl vše gentlemansky přejít a čekal jsem na jedinou větu - to co jsi si přečetl, at tam nebo tam, je pravda, tak to bylo. A mohlo být vše OK. A vše ostatní mohlo zůstat neodhaleno. Místo toho již druhým rokem trvá naprosto absurdní situace, kdy manželka lže, ví, že lže, ví, že já vím, že lže a já vím, že lže. No, Kafka by to lépe nenapsal. Do toh, prý když s ebudu ptát na to co bylo, že vztah ukončí. Snažil jsem se a snažím manželství udržet a zašel jsem hodně daleko, ve všem jsem ustoupil s tím, že to za to stojí. Udržet manželství, aby děti dál vyrůstaly s tátou i mámou, jak to má být, abychom si uchovali způsob života, majetek apod. Ale snaha o zachování manželství je z druhé strany několikanásobně menší. Nyní se asi dva měsíce odhodlávám k tomu, že řeknu, že pokud manželka nepřizná minimálně co vím, že ta důvěra prostě nebude. Když mi někdo druhým rokem tvrdí, že to co jsem si přečetl není pravda, že se mi to zdálo, že jsem si to vymyslela a vlastně, že ten, kdo o tom lže není ona, ale nakonec já - tak dnes již vím, že pokud to bude trvat dále - že důvera nebude již nikdy. Na jednu stranu se snažím smířit s tím, že bude konec, přijdu o děti, rodinu, všechno a je to pro men čím dál reálnější možnost, na druhou stranu se asi bojím jít do toho rozhovoru, který by to měl rozhodnout.

Vy máte ještě velkou šanci tímto projít a poučit se z toho. Vyjasnit si pravidla vztahu. Evidentně je tvůj přítel čestný a miluje tě. Nejspíš se jednalo o slabost z velké dálky v kombinaci s alkoholem. Nevěra fyzická je velice bolestivá, ale horší je, když tě tvoje láska, která ti slíbila, že tě bude milovat až do smrti, milovat přestane. Nejhorší je, když se zamiluje jinde a kvůli tomu lže, maskuje svoje prohřešky a je ochoten pohřbít vše co jste spolu prožili, co jste si slíbili a čemu věřili.
Čas hodně pomůže a taky to, když tvůj partner si je vědom co udělal a neskrývá to. Záleží mu na tvojí důvěře a ta je pilířem vztahu, stejně jako úcta a respekt. Myslím,že ti to dokázal, když riskoval svým přiznáním, že tě ztratí. Že tě ujišťuje o své lásce. A na tom bych stavěla svoji důvěru, že se to nebude opakovat. Rozhodně si to ale musíte vyříkat z očí do očí a připravit se na to, že to nějaký čas bude trvat, než se zahojí rány. Teprve pak se ukáže, jestli si vzájemně za to stojíte překonat tuto krizi. Držím vám palce.

Pokud nejste manželé navrhovala bych nějaký čas bez kontaktu, aby se prověřilo, že si za to stojíte zůstat spolu, pokud v tomto čase jeden nebo druhý bude vyhledávat jiné partnery, nemá to do budoucna cenu. Vyžaduje to ale upřímnost z obou stran a hodně síly pokud to nevyjde. Čas je nejen nejlepší lékař, ale i nejlepší rádce. Domluvte se o co vám v životě jde a zda chcete jeden s druhým strávit zbytek života a podle toho jednejte.

Ahoj. Tvoje pocity, stavy aj situáciu veľmi dobre poznám. Žena, ktorá takto klame, už nikdy nedokáže neklamať. Dôležité je prísť na príčiny jej nevery, to Ti ale ona sama nepovie. Je vhodné sa s ňou rozviesť. Nekompromisne. Veď ak chcete byť spolu, môžete byť aj bez manželstva. Ak potom začne uvažovať o tom, čo vlastne ste, aký vzťah vlastne máte, tak budeš vedieť, že nie je pre ňu dôležité byť s Tebou, s deťmi, lež zažívať jej dobrodružstvá. Psychológovia radia zatĺkať, zatĺkať. Tým nepriamo podporujú neveru. Ak pre ženu dôvera a istota predstavuje nudu a všednosť, nebude s Tebou nikdy spokojná a Ty budeš stál podvádzaný. Pomsta vo forme Tvojej nevery Ti vnútorne, ani vo vzťahu s ňou nepomôže. Jadro problému je v človeku. Ak vie, ako Ti neverou ubližuje a robí to aj napriek tomu, že si ju žiadal, aby prestala, neváži si Ťa a necení si Tvoju osobu. Bohužiaľ, nemôžeš predsa takto vnútorne strádať zvyšok života. Kvôli sebe, svojmu zdraviu a tým pre Tvoje deti by si mal spraviť rázne rozhodnutie. Dnešná doba zmäkčuje chlapov a zoceľuje ženy. Je to zvrátené a skús v sebe nájsť svoje JA, čo by chcelo, to chlapské. Nie násilie, lež Tvoja česť a sebaúcta. Veľa párov dnes žije vo voľných manželských zväzkoch. Ľudia sa rokmi menia, aj po 40-tke. Ak to nie je nič pre Teba, bude Ti lepšie bez ťarchy zodpovednosti za nevernú ženu (minimálne pred deťmi, no najmä pred sebou samým).

Ahoj tak tohle bych chtela dokazat ale nejde mi to , navic jsem s manzelem zila 9 let na psi knizku , milenku si nasel 14 dni pred nasi svatbou kdy mame 6 leteho kluka a pomer trval 7 mesicu . Ona byla jeste tak drza ze mi volala ze se omlouva ze to byl omyl a ze slo jen sex a ze ma pritele a nechce zahodit cas s nim prozity . Muj manzel s ni spal par hodin pred svatbou a po ni taky 7 mesicu .Stridal si nas obe jak ponozky co ju nedala jedna dala druha . Otevrenost manzela prisla po 8 mesicich a dozvedela jsem se ze hledal milenku protoze doma mel mel vsechno a vic nez u ni , byl si mnou absolutne jisty ze neodejdu a ze bude par dnu ticha domacnost , ( to mu rekla ona a ze neodejdu taky ) a ono ejhle ono to nefunguje vubec , navic byla tak voskliva a tlusta a kdo vi co se u nas deje tak je manzel kazdymu k smichu za co me vymenil .Mam jeji foto a nechapu proc nenaplnovla ho , byla a je tlusta a voskliva a ja nemam soupere komu bych se mela vyrovnat aby se to neopakovalo .... Manzel touhle neverou utikal od problemu aby nic nejusel resit , chodily jsme na parovou terapii a v ty dobe si nasel milenku . Veskery cas 7 mesicu jak muj tak terapeutu byl k ho... a ze vsech udelal pitomce a vydrzelo mu to celou dobu . Nejsem zadna sragora ale tohle vubec nedavam ....

Dobrý den. Přečetl jsem si Váš příběh a nemohu nepřipojit svůj názor. Myslím si, že lepší než se trápit, je s Vaším partnerem si o tom pohovořit. Nemyslím si, že by bylo vhodné ztropit scénu, hádat se, naopak bych doporučil udělat si trochu časový odstup, až to nejbolestivější bude trošičku otupené, sednout si večer u vínka a sdělit mu, že víte o jeho nevěře. Nechat spíše mluvit jeho, aby objasnil důvody. Jinak Vás to bude zžírat nadále. Hodně štěstí.

Zdravím,Libore dík
tak já jsem čerstvý asi týden ,je to přesně ten samý.8 let manželství ,ktere jsme se vybojovali a prošli si těžkými chvílemi,manželka byla vždy nedůvěřivá a já ji nakonec přesvědčil,e muž muže být věrný i když se relativně ženám líbí.snad to znáte že ten vztah je hlubší,spřízněné duše.máme dvě nádherné děti 7 a 3 ročky,zaměřil jsem se na domácnost,děti ,přátele chalupy rodiny a užívám si toho největšího blaha života,zaměřuju na budoucnost.a pak vám něco nesedí,zkontrolujete vypisy volání a nemužete lapit dech.1000 sms od manželky jemu za měsíc.on ji volal a psal taky,to ale nevím kolik.život se sesypal,zjistil jsem si o něm skoro vše ,manželka se postupně ke všemu doznala i když mi mezi tim 3 krat zalhala.nejhorší je že se milujou a nedokazali to zastavit.ona mne taha ven mezi lidi,na chatu pořad je semnou.v životě jsem tolikrat neplakal,v životě mi nebylo huř,zrada je hrozna,všechny písně ,všechny fota jsou náhle jiné,je to zvláštni stav ,jako sen...nevím jak na tom budu ,hmmm.. co děti,i manželky je mi líto do čeho se to zapletla,je na ni vidět že je z toho taky špatna.Jen on je vysmaty,jeho družka z miminkem doma ,krásne 4lete dítě taky, zkuste mi tady říct,měla by se to dozvědět ? Mám mu nechat rozbit hubu,aby věděl,že tohle se neděla?

Ahoj prosla jsem si tim taky.Pritel me podvedl se svou byvalou manzelkou,se kterou se kvuli me rozvedl.kdyz jsem to zjistila,zjistila jsem take,ze srdce umi pekelne bolet.meli jsme v te dobe 2mesicni miminko.Pritel se ale trapil semnou.omlouval se a prosil.strasne zhubl nemohl spat,ani jist.jsou to uz dva roky,bolelo to,hrozne to bolelo,nezapomela jsem,ale odpustila .nikdy jsem o tom nemluvila a koukala jsem se na to tak,ze zustal semnou,neodesel k ni,ani neutekl pred tim peklem,ktere mu zpusobili moje slzy.dnes uz neplacu,miluju ho,nejsem smutna,z toho,co se stalo,verim mu,jsem stastna,ze ho mam.nas vstah tu tezkou zkousku ustal..cas to spravi uvidite

Je mi líto, co Vás potkalo.. Ale pokud máte svou ženu rád a byl to z její strany pouze jednorázový úlet, jistě se situace časem zlepší. Věřím, že nevěra se odpustit dá a snad i má, pokud vztah za to stojí. Úplně zapomenout asi nejde, obnovit důvěru zřejmě velmi obtížně. Před pár dny jsem náhodou zjistila, že přítel, se kterým jsem 5 let a prošli jsme si toho spolu mnoho, mě podvedl s prostitutkou. Tvrdil, že to dělají skoro všichni chlapi, které zná, že to chtěl jen zkusit a bylo to neosobní a divné a nic to pro něj neznamená.. Nevím, jak se k tomu postavím, asi se pokusím mu odpustit. Jsem ráda, že jsem narazila na tuto diskuzi. Velmi mě potěšilo zjištění, že zřejmě existují i slušní chlapi, kteří své ženy milují a jsou jim věrní!

To vás obdivuji bohužel jsem se dostal do té samé situace jsme spolu s přítelkyní 2 roky čekáme miminko a zjistil jsem že mě před rokem podvedla je to tak hrozné a bolestivé v tu chvíli mě to doslova porazilo neměl jsem slov chtělo se mi řvát ublížit jí nebo se sebrat a oplatit jí to bylo to hrozné je to třetí den a nedělám nic jiného než trpím ona mi vše vysvětlila proč to udělala atd.. ale já to prostě nezvládám nejhorší bylo když se kemě večer tulila nebo chtěla pusu odtahoval jsem se od ní štitil jsem se jí snažim se to ustát kvuli malé ale i kvuli nám protože jí moc miluju ale je to strasne narusena duvěra prostě konečná.

Nepřihlášený (neověřeno) | Pá, 01/14/2011 - 10:32

In reply to by Nepřihlášený (neověřeno)

Ahoj, mně se můj přítel před měsícem taky přiznal. Jsme spolu šest let a vůbec to nezvládám. Myslela jsem si, že je dokonalý..že mě nikdo nebude mít víc rád a že on je ten poslední, kdo by to udělal. O to víc to teď bolí. Plácám se v tom a jsem hrozně nerozhodná. Chci strávit aspoň nějaký čas bez něj, abych si to urovnala v hlavě, ale po těch šesti letech jsou takové radikální kroky strašně těžké, navíc jsem člověk, který má rád své jistoty a takový krok do neznáma mě děsí. Nechci ale zůstávat jen proto, že nemám odvahu ho opustit. Bylo to sice jenom jednou, ale bolí to hrozně moc a myslím, že mu to nedokážu odpustit. Alespoň teď ne. Už jsem přemýšlela i nad poradnou, ale první krok bude asi zkusit to chvíli sama a uvidíme...Držím palce, ať to překonáte, dítě je asi jediný důvod, kdy bych byla schopná mu odpustit.

uz mi sem ani radsi nepiste.... fakt pekne solidni stranka.... ;(

Dobry den ja jsem jednoho dne zacatkem kvetna tohoto roku zjistila ze muj manzel ma milenku.Jsme spolu 15 let prosli jsme si hodne spatnym zivotnim obdobim vzdy jsme stali pri sobe milovali a zili v absolutni duvere.Manzel byl dva roky bez prace bylo to pro neho tezke vzdy jsrm stala pri nem a pracovala za dva.Letos v unoru jsem podstoupila operaci a zustala bez prace.Zacatkem dubna jsem nasla velmi dobre placenou praci a mela vazne radost ze vse bude ok.Manzel si take od duna nasel praci mela jsem radost i za neho.Citila jsem absolutni pohodu a najednou rana z cisteho nebe od 20.4. me vzdy se zamilovanymi slovy a polibky odvezl do prace a hned po prijezdu domu uz tam mel milenku.Bral si ji k nam domu kazdy den rano nez sli do prace od 6 do 8 daval ji me penize zamiloval se do ni.Kdyz jsem na to prisla zapiral ze tu byla jen na kave miluje prece jen me a tahal ji k nam az do cervna kdy jsem rekla ze vim vsechno.Nepriznal se obvinuje me z to nemam v hlavre v poradku oni jsou kolegove jsou spolu denne.Nevim jestli to skoncilo k nam si ji myslim uz nevodi uz vi ze ho kamaradi a sousedi potopili on kolem sebe porad kope ze denne rano pili dve hodiny kavu.Ve chvilich kdy byl se mnou doma ji tajnr nekolikrat denne vola.Lze lze stale lze a zapira .Strasne me to ranilo a dokovalo jsem psy

Strasne moc me to ranilo a sokovala nebyla jsem schopna tomu uverit on vse poprel ja jsem totalne na dne on pokracoval i kdyz uz to bylo venku.Protoze jsem velmi kamarafska a myslim i prijemna o nevere mi rekli i pratele a sousede.Jeho milenka s kokegynr je je upcrna nrmyta pachnouci polomadarka typu spis mi nez zens jr to pologramotna polomadarka notoricka velmi sprostych chlapskych vyrazu.Pratele mi rekli ze by si o ni kolo neopreli a ze jsou stejne jsko js v soku z toho ze si s ni zacsl.Ze si ji pysne vodil k nam.Jsem na dne patnactileta duvera je pryc uple jsem na dne mozek mam zatneny smutkem bolesti zradpu ponizenim nrchce o me prijit rika jen ue zo byla kamaradka ze uz je to pryc ze to byl omyl ze miluje jen me ja citim odpor s hnus on s ni mi byl v nasi posteli a za chvili a za chvili mi poslal do prace zamilovanou sms jak me miluje jak se na me tesi a dennr dokola kdyz byl se mnou tajne ji utikal volat a domlivit de jak to rano udelaji.Je mi na zvracrni nemuzi jist nrmuzu spat honi se mi hlavou proc ona co ona ma a ja ne.Konec nasi lasky ja to nikdy neprekonam nezvladnu a nikdy uz byvh mu nemohla verit.On me zradil a vrlmi ublizil.Vim ze nechce o me prijit ale ja se na nej nemuzu ani podivat nikdy mu tou bolest neodpustim .Zradil nadi lasku.Je mi mizerne milujr jak de

Zdravim,
stiteni se podvadejici manželky se mi vyresilo samo tim, ze jsem ji to řekl. Vsechnu tu bolavou spinu co mne tlacila jsem na ni přes telefon splachnul : Ze je spina, ze he hnus, opejchla stara smradlava sunka z lednice co se vyhazuje, atd.
V ten moment me ten pocit spiny z ni OKAMZITE presel. Bylo to jako když se zmackne cudlik.
Ostatní emoce zustaly, ale ta spina a hnuseni byly pryc.

Ahoj Libore, chlapovi můžeš rozbít hubu. Ale jeho ženě neubližuj. To, že tě podvedla tvoje žena s ním, je především problém, který by jsi měl řešit doma a s ní. Něco je špatně, proto to udělala. Třetí je ve vašem vztahu navíc a hlavně, vazba je mezi ním a jí, ne mezi tebou a jím. A jeho žena má vazbu s ním a ne s tebou nebo tvou ženou. Takže ji do toho nezatahuj.
Udělej si pořádek doma s vlastní ženou. Ty sám si srovnej v hlavě, zda ji chceš, zda ti chybí a zda budeš i nadále po ní toužit. Je-li to tak, tak už víc nepátrej. Promluvte si a zkus zas chvíli věřit, že to, co jste si slíbili, je pravda. Nemysli na to, coby kdyby, žij. Budoucnost ukáže. A jestli opět v tobě vzkřísí pocit nedůvěry, že vám něco nefunguje, pak už bude záležet jen na tobě, zda chceš žít ve lži, ale se svým lživým obrazem štěstí, nebo budeš řešit. A jediné řešení je - rozchod.
Hodně štěstí. Radka

Po přečtení mužských příspěvků se mi chce jen říct "proč takový nemohou být všichni, jak muži, tak ženy.. Věrní partnerům i těm kolem sebe.. Proč nemohou být lidé zodpovědnější a nechaávají se tak snadlo unášet, zlákat a podléhají.. copak už všichni zapoměli, co je podstatou vztahu?!
Mám za sebou zkušenost, kdy manžel neodolal a jistým způsobem také podvedl. Musím souhlasit s tím, že už nikdy nebude nic jako předtím, i když se snažím zapomenout, nejde to, neublížil pouze mě, ale všemu, v co jsem věřila a v co jsme ještě nedávno doufaly my oba. Bohužel já odpustit nedokážu, ne z hrdosti, tu jsem neměla nikdy, ale ze zrazené důvěry. Je to teprve krátce, stále se potýkám s různými pocity, život mě bavit přestal a nedokážu fungovat ani jako matka. Mám strach, kam až to dojde, avšak předělat svoje city nedokážu. Stejně jako jsem milovala, teď nenávidím.

Jana 123456789 (neověřeno) | Pá, 10/17/2014 - 11:39

Dobry den.
Potřebovala bych poradit. Už dal nemohu. Zjistila jsem partnerovi nevěru. V poslední době jsme se dost hádali a neschazeli se. Jsme spolu rok a čekáme miminko. Moc se těší a říká, ze mě miluje, ale poslední dva měsíce je jiný. Změnil se. Nedalo mi to a projela jeho FB a viděla to. Bylo mi hrozne. Ještě na mě narozeniny si psali. Je to 6dni co to vím a je mi hrozne. Nespim, nejim, nepiju. Jen pláču a lezim. Jsem v sedmém měsíci. Pořad se sama sebe ptám proč? Nic mu nechybělo. O sex nemel nouzi, ba naopak. Já vždy bYla ta co začala. Už mi docházejí věci co dělal před tím. Proč mi lhal a kde byl. Dávám si to trochu za vinu, asi jsem chtěla po něm moc. Hádali se kolem vybavicky pro dite atd. KdYz jsem mu řekla, ze to vím a ať mi to vysvětli v klidu. Proč to děla? Tak mi řekl, ze jsem blázen a a nikým si nepíše a nepodvádí. Zapiral a stále zapira, ze to není pravda. Lhal mi přímo do oči a stále si za tím stojí. Podle mě to nikdy nepřizna. Tvrdí mi, ze si s ni psal před rokem a nic s ni nemá. Já slečne napsala, jaké to je někomu rozbit rodinu a ona, ze je to omyl. A žádného takového muže nezna. Pak si mě zablokovala. Mohli se spon domluvit co mi řeknou, když už zapiraji oba. Je mi mizerne a nevím co dal. Jsem u sebe doma a s nim ne nekomunikuji. Stále ji vidím a říkám si co na ni vidí. Ma 22 roku. Dnes ráno sem podepsala reverz v nemocnici a jsem doma. Pořad na to musím myslet, trapim se. Je pátek a je mi jasny, ze se dnes potkají. Nechci na to mYslet, chci zapomenout. Už k vůli malé co nosím pod srdcem. Vím, ze ji to taky škodí, ale nejde to. Prosím poraďte. Když si chci s nim promluvit tak začne útočit, ze jsem blázen a je to ma paranoia. Já bych to možná dokázala odpustit, ale potřebuji vědet proč to děla, jestli před něčím utíká a popřípadě to v našem vztahu napravit. Ale bez komunikace to nejde. A když vidím jak stále zapiraji, říkám si, ze to dal už nemá cenu. Ze to na vždy ukončim a šanci dávat nebudu. Nevím co dělat, vázne ne. Dekuji

Neznámý (neověřeno) | Pá, 09/23/2016 - 23:25
Lukáš (neověřeno) | So, 09/24/2016 - 01:52

Jsme s přítelkyní 2 a půl roku. Táhne mi na 30 a jí je o pět let míň. Byla to oboustranně láska na první pohled a vztah byl ještě donedávna jako z pohádky. Fungovala vzájemná důvěra i tolerance a já si začal rychle uvědomovat, že to je ta pravá se kterou si umím představit celej zbytek života. Pocházím z většího města a před pár lety, než jsem ji poznal, jsem měl trochu problémy se zaměstnáním a přerostlo to v problémy s financema, do čehož jsem se tenkrát trochu zamotal. Nicméně jsem se tehdy sebral, odstěhoval se na maloměsto poblíž rakouských hranic a našel si v Rakousku i práci, byť podřadnou, která mě z problémů s penězma vysekala a od té chvíle už směřuju jen vpřed. Poznal jsem tu pár dobrejch přátel a hlavně ji. Hned jsme spolu začali bydlet, společně budovat a hospodařit. Každej máme nějaký mouchy a ani já jistě nejsem dokonalej, ale jsem člověk relativně vzdělaný, schopný, snažím se chovat asertivně a vyjít s každým a nedělat problémy, lidi si mě váží a snad i relativně dobře vypadám (o ženský jsem už od puberty nikdy nouzi neměl) a strašně mě naplňovalo být i v jejích očích tím nejlepším a jediným. Ona pro mě totiž vždy byla tou jedinou vysněnou. Život jsem v podstatě začal zasvěcovat už jen jí s tím, že jsem na sebe přebíral veškerou finanční zodpovědnost a veškerý zařizování a starosti týkající se kvality našeho života. V posteli nám to fungovalo neskutečně skvěle...všechno ok. Cca před rokem jsem pociťoval, že bych rád práci změnil...chtěl jsem více volného času pro ni i pro sebe, lepší finanční ohodnocení abych se o nás dokázal postarat ještě důstojněji (ačkoliv jsem i do této doby nosil domů peněz několikanásobně víc, než ona) a taktéž trochu proto, abych si důstojněji připadal i já sám a nedělal do konce života poskoka. Práci v mých očích téměř dokonalou jsem tehdy ya hranicemi našel, ale nastalo na problémy s vyplácením honoráře od nového zaměstnavatele a já byl najednou během dvou měsíců bez práce, což jsem jako chlap špatně nesl a zamávalo to s mým sebevědomím. Cítil jsem to jako svoje selhání. Přítelkyně nás ale tehdy podržela, zvládli jsme to a já za dva měsíce znovu pracoval v Rakousku a ačkoliv to není práce snů, mám volné vkendy, pracuji přes den a domů nosím hodně slušnej plat. Ona každej druhej týden pracuje i o víkendu a já se doma trochu nudil tak jsem se znovu začal po letech věnovat svému koníčku - hudbě jako muzikant abych mohl sem tam vypadnout na nějakej koncert a odreagovat se. Čím více zodpovědnosti jsem na sebe ale přebíral já, tím méně zodpovědná mi připadala ona...peníze, které si vydělala, utratila v podstatě jen za sebe a když jsem začal vyžadovat dodržování nějakých pravidel týkajících se financí i od ní, nastalo na první drobné lži - zdálo se, že v podstatě jen prkotiny, ale i tak mi to vadilo a začínal jsem kvůli tomu bývat nepříjemnej apod. To je tak půl roku zpátky. Do toho jsem měl havárku s autem, který jsem odepsal a musel jsem rychle shánět nový, abych měl jak jezdit do práce. Dva týdny na to jsem nás musel z týdne na týden přestěhovat do jiného bytu, bez auta, byt jsem musel shánět, zaplatit, postarat se o našeho přiotrávenýho psa, do toho mi přišla exekuce za nezaplacenou odtahovku...není to na sepsání románu. ale musel jsem se tehdy prát s hodně věcma za nás za oba a stresující to určitě bylo. Nicméně tyto věci do života chlapa patří a já osobně se s nima rvu rád mj i pro toho druhýho, protože ho nadevšechno miluju. Ale dokázalo mě opět vytočit, když jsem jak idiot dával tisícovku k tisícovce, abych všechno dal dokupy, a ona si opět utrácela jen za svoje prkotiny, trajdala s kamarádkama a zase mi lhala, že má peníze tam a tam a že je zrovna nemá u sebe apod...bylo z toho dost hádek a já uměl fakt bejt nepříjemnej. Dokonce jsme spolu i míň spali...Ale vždycky jsme si to vyříkali, přiznali si chyby a vyznali si lásku. Do toho mi přibylo pár festivalů, na který jsem jel hrát... Takový období pár týdnů na ho.no, ale nikdy jsem nepochyboval o tom,že bych ji nemiloval a nic se ve mě nezměnilo. Říkal jsem si, že toho bylo na nás oba dost a že to přejdem. Že bude klid, já ji vezmu na dovču a odpočnem si. Chtěl jsem už kupovat prstýnek a požádat ji o ruku. Nicméně jsem jednoho dne chytl mimořádnou nedělní směnu a měl jsem vstávat asi ve třičtvrtě na šest a v šest už být na cestě do práce. Ona se z noční vrací pár minut po šesté. Byl to náročnej týden a já trochu zaspal. Vstal jsem před půl sedmou a ona nikde. Měl jsem strach, kde je. Třikrát jsem se ji nedovolal. Pak mi došla zpráva, že se mnou už nechce bejt. Po té zprávě jsem se jí už dovolal. Řekla, že má dojem, že už se o ni nezajímám, že jí jen stanovuju nějaký pravidla a že si vedle mě a mojí osobnosti připadá jako přiťáplá blbka a že má strach se mnou mluvit na rovinu, protože se vždcky jen rozčiluju a do toho si jezdím po koncertech kde prý bůhvíco nedělám, že s ní už ani nespím atd. Ptám se, kde je. Prý u kolegyně z práce (to jsem ještě nevěděl, byť jsem to ve skrytu duše tušil, že ji z práce pustili dřív a šla k nějakýmu klukovi, co ho potkala na párty a právě se s ním vyspala). Prosil jsem ji, ať takový věci se mnou neřeší po telefonu. Že si v práci pohnu a že si V KLIDU promluvíme doma mezi čtyřma očima. Souhlasila a taky se tak stalo. Já ji vyslechl, v podstatě jsem i pochopil, co jí vadí. Do očí mi přísahala, že mě nepodvedla a že v tom není nikdo jinej. Naivní idiot jsem jí to uvěřil. Omluvil jsem se jí a slíbil, že to změním. Sám jsem jí taky vysvětlil, jak se to ve mě má apod. Na pár dní šla přespat k mámě aby si prý pár věcí ujasnila že o nic nejde. Těchto pár dní opravdu byla u matky, často mi volala a hlásila mi každou minutu svých denních aktivit ačkoliv jsem to nevyžadoval. Když jsem se vracel domů z práce, měl jsem doma vypráno a uvařeno a za pár dní se opravdu vrátila a začli jsme to odznova. Já opravdu začal se změnami věcí, které ji na mě trápily. Vykašlal jsem se na hraní, víc si jí všímal, byl na ni milejší, vzal jsem ji k moři, kde nám bylo fajn..dokonce jsem přestal po 14 letech kouřit abych jí ukázal, že to myslím vážně. i ona se snažila chovat líp, ale všiml jsem si, že začala dost pít a že něco není ok. Že ji něco trápí, ale dostat jsem to z ní nedokázal. Cca měsíc po té rozmluvě jsem se po dvou a půl letech snížil k tomu, že jsem se mrknul do jejího telefonu. Našel jsem tam pouze pár posledních sms (pravidelně si konverzace asi mazala) s jedním mladým cucákem, kterýho měla uloženýho pod ženským jménem a psala mu, že se jí strašně líbí a myslí na něj, ale že je se mnou a že to se mnou stojí za prd apod...v tu chvíli jsem na ni nalítl, strčil jsem jí ten telefon před obličej, nic jsem neřekl a chystal jsem se odejít, docela zlomenej. Ona se okamžitě zhroutila v pláč a bránila mi v odchodu. Že mě miluje, chce být už napořád jen se mnou a že je to celý jen její opilecká blbost a prosila mě, ať ji neopouštím. Musel jsem ale aspoň na pár hodin vypadnout na vzduch, koupit si zas cigára a uklidnit se. Večer jsem se vrátil domů a ona seděla na sedačce jako hromádka neštěstí. Nějak jsem z ní poznal, že je z toho opravdu hodně špatná a že to se mnou snad myslí vážně, že mě fakt miluje a neodešel jsem. Potom jsme se dva dny neviděli. Já byl v práci přes den a ona přes noc. Hodně jsem přemýšlel a pořád mi pár věcí nesedělo a vymyslel jsem plán, jak z ní vypáčit pravdu. Utvrdil jsem se v tom, že jí budu ochoten zkusit odpustit snad vše, ale už nechci žít ve lži. Přišel jsem z práce domů, ona nachystala romantickou usmiřovací večeři. Já na ni ale neměl chuť, domů jsem přišel jako prase na porážku a bylo mi hrozně. Řekl jsem jí, že už nechci lži a jestli mi ještě něco nechce říct. Znovu mi do očí zopakovala, že už všechno vím a že mě s nikým nepodvedla. Začal jsem tedy jinak. Řekl jsem jí, že si chci od mobilního operátora vyžádat archiv veškerých příchozích i odchozích, i smazaných, sms zpráv (zařídil jsem nám společný tarif takže jsem majitelem jejího čísla) proto, abych se uklidnil že mi nelže. Že to prostě další den udělám a ať si rozmyslí, jestli mi nechce říct něco, co bych se mohl dozvědět z těch smsek (taková služba samozřejmě není možná, to ale ona nevěděla tak jsem blafoval). Zkrátka jsem ji dostal do situace, kdy si myslela, že i když mi to teď neřekne, stejně přijdu na všechno a pak bude zle. Musel jsem. V tu chvíli zbledla a sesypala se totálně. Přiznala se mi, že mi tenkrát lhala že je u kamarádky a že se vyspala s někým jiným, že jen jednou a že toho hned potom litovala. Ty sms, co jsem našel, tam prý vůbec o nic nešlo. A celý ten poslední měsíc je divná a pije proto, že jí tíží svědomí a že nesebrala odvahu mi to říct a motala se v depresích a nevěděla, jak z toho ven. Že se sama sobě hnusí. Chce být jen se mnou, ale podělala to a ačkoliv se modlí, abych ji neopustil, pochopí, když to udělám...Já se už dva dny dopředu připravoval na to, že se mi může přiznat i k tomuto takže jsem neprožíval vyloženě prvotní šok a hned jsme si o tom promluvili. neopustil jsem ji a řekl jsem, že tomu vztahu a jí šanci dám, ale že je to nůž do žeber a že vyžaduju nějaký dodržování pravidel z její strany. Ten vztah mi přinesl strašně moc dobrýho a pěknýho a snažím se to brát tak, že se nám to třeba podaří vrátit do dob, kdy to bylo ok a že to není tak dávno. Dnes je tomu od tohoto večera cca měsíc. Přítelkyně funguje jako hodinky, pozoruji na ní obrovskou snahu pomoct mi to překonat. Ona je v podstatě zlatej člověk a tak nějak věřím tomu, že zakopla. Řekla mi, že cítí i úlevu v tom, že ze sebe shodila ty lži a že mi už nic netají a že mi děkuje, že jsem to z ní vytáhl. Je uvolněnější. Znovu spolu spíme jako dřív, trávíme spolu veškerej volnej čas a snad je to na dobré cestě. To nic ale nemění na tom, že mě to neskutečně zlomilo, nevyrovnal jsem se s tím a bojím se, abych se s tím vůbec někdy vyrovnal. Jestli to není až moc velkej zásah. Moc ji miluju, neštítím se jí, ale nejsem s ní momentálně šťastnej. Spíš přemýšlím, kdy jsem byl naposled takto nešťastnej. Bojuju i sám se svojí hrdostí a ješitností. s tím, že se mi nějakej vometák plazil po ženské apod. Nehledě k tomu, že se mi tady na maloměstě raději ani nechce vycházet mezi lidi abych si nepřipadal jako idiot a paroháč a někoho nepotkal a nerozbil mu hubu...Je to vnitřní válka. Zkusím tomu dát čas a uvidím, jak dopadneme. Někde jsem četl "ruku na srdce, kdyby jsi ty sám pár věcí dělal jinak, k nevěře vůbec nemuselo dojít". U mě je problém v tom, že jsem natolik zásadovej odpůrce nevěry (i díky biologickému otci, který byl nevěrný matce a vyrovnat se mu nepotřebuji), že za důvod k nevěře nepovažuju vůbec nic. Každý má právo na to bejt ve vztahu nesopkojenej. Ale slušní a milující se lidé by spolu o tom měli komunikovat a eventuelně vztah ukončit a ne to řešit zahýbáním. Základem vztahu je pro mě komunikace, pravda a důvěra. Důvěra z mojí strany je momentálně v háji...lze ji znovu obnovit? Může být ten vztah zase ok? Může to dobře dopadnout? Vyrovnám se s tím? Fakt nevím. Až to časem zjistím, podělím se o zkušenost. Všem podvedeným přeju pevný nervy a jsem s váma

Karolína (neověřeno) | St, 05/23/2012 - 16:13

Zdravím vás tady, vidím že nevěra je snad ve všech vztazích. Já mám taky k tomu co napsat. To co se stalo mě ranilo jako snad nikdy nic! Jsem s přítelem tři roky a půl, je mi 27let, tento rok jsme plánovali svatbu, dítě, vše šlo podle plánů, až na letošní zimu.Začal se chovat divně, nejdřív říkal, že neví jestli bude dobrý otec, pak že mě ,,asi nemiluje,,pořád mu na mě něco vadilo, ale stále jsem zůstavala vedle něho a snažila se přijít proč takové chování. Ani v tom nejhorším snu mě napadlo, že mě podvádí. Začala jsem tedy pátrat a přišla nato, že si neustále píše s nějakou holkou ze slovenska, 18letou. Pak jsme našla i rezervaci v nějaké chatce, mě nikam nepozval, pár sms od jeho kamaráda typu jak se jí zbavit (myslela jsem, že mě), no pořád mi nic nedocházelo, pak jsem se ale podívala na fb přímo na ní a uviděla fotky-on byl představený její rodině jako přítel, jezdil si normálně za ní a mě tvrdil, že má porady:( Ani nechtějte vědět co jsem zažívala, trásla jsem se. Tvoříme s přítelem pěkný pár a musím říct, že o nás neustále někdo bojuje, já ale vždy každého posílala někam, nikdy bych mu neublížila a tak jsem ani nemohla věřit tomu, že on podlehl a ještě tak mladé dívce. No když jsem s tím vším na něho zaútočila, jen plakal a zatloukal. Měla jsem ale největší trumf v rukávu, napsala jsem té holkce a ona se chytla, nechápala proč to s ní tak ukončil. Nevím jak dlouho plánoval mít takový dvojitý vztah, ale jsem si jistá, že kdybych nato nepřišla, asi by ještě pokračoval. Přísahal mi do očí, že s ní nespal, no ona psala, že spal a poslala i důkazy. Odstěhovala jsem se se zlomeným srdcem k rodičům a začala trpět, jeho jsem však už nechtěla vidět. No nedal mi pokoj, snažil se o mě hodně, i když nechápu proč, vypadalo to, že si jí chce dovést domů a mě se zbavit, myslel si, že ho nemiluji, to ale vůbec nebyla pravda, jen nemohl ode mě čekat projevy lásky, když mi řekl, že mě asi nemiluje:( Teď jsem už dva měsíce sama a párkrát jsem to s ním zkoušela, ale nejsem schopná po takové zradě fungovat a chtít ho. Zničil mě a myslím, že i sebe...probodl nás oba dýkou a zničil vše krásné co jsme měli....

S (neověřeno) | Pá, 08/01/2014 - 15:16

Jsem s pritelkyni pres 3 roky, kdyz jsme spolu byli 4 mesic, podvedla me s jinym, sice se s nim nevyspala ale i to libani a chozeni za ruce tyden v kluse, kdz me rekla ze jen potrebuje pauzu odst bolelo, pak se ke me vratila a ja se ji snazil verit, po dalsich 6 mesicich me pred myma ocima na diskotece podvedla s mym jiz byvalim kamaradem a ja si rikal ze je na case to ukoncit. Bohuzel sjem opet polevil, ted v kvetnu, asi 2 roky po tom vsem potkala na ceste ze skoly kluka, ktery se ji zalibil a zacli si psat, sli 2 krat ven a libali se a vse slo zase odznovu, me tvrdila jak musela byt ve skole dele atd...na 3 schuzce s nim misto do ksoly jela za skolu k nemu na byt a tam spolu za ten den 3 krat spali, pak prijela domu a byla se mnou jako by nic...snazil jsem se ji to odpustit, ikdz to udelala zrovna na nase vyroci, hezkej to darek nooo :( ted pred 4 dny mela jit ven s mym kamaradem, ten ju zval k sobe na film, ja se to dovedel a kdz jsem mu psal co to jako dela, vysmal se mi ze prehanim a ze ju bere jako kamaradku a nikdy by s ni nic nemel, rekl sjem si fajn, asi zarlim az moc a to co ji psal na fb (znam jeji heslo od zacatku naseho vztahu a divili byste se kolika borcum psala sracky za ty roky a ja to prekousaval-kazil jim to, aby to nepokracovalo) ze ma sexy zadek a podobne asi myslel z legrace, veril jsem mu ze by s ni tedy nic nemel a ten den, toto pondeli ju doprovodil za nim, tam kde meli schuzku, oni sli samy ven ale misto ven sli smer k nemu, ikdz me rikala ze se nemam bat ze se po prvni nevere kdz se vyspala s jinym v tom kvetnu poucila a uz nidky by to neudelala, tak sli k nemu na ten film, o kterym me tvrdila ze by k nemu nikdy nesla ta jsem klidnej, zjistil jsem ze byli domluveni den predem a kdz tam prisli, s mym kamaradem se vyspala :( me na to celej tyden ted tvrdila jak potrebuje cas, ze se mnou neni stastna a rekla me co si o me mysli, jakej jsem atd....no hrozny slova a pritom me to pak den na to vse rekla, mrzelo ju to a prosila o odpusteni...nvm co mam delat, ubiji me ten pocit ze to vim, ze se to stalo, kamarad me to priznal taky a ze toho lituje, uz spolu kamaradi nejsme par dnu, ale me spis boli ta ztrata duvery, to ze vim presne co se stalo, jak me to popsala atd :( nevim jestli to dokazu znovu odpustit, vim, ze neni jak nektere lacine holky co v okoli znam aspijou s kazdym, je normalni ale pritom dela tohle :( jeste podotknu ze nejsem asi jako vetsina kluku, za cely 3 roky jsem svoji pritelkyni nepodvedl ani jednou, prestal jsem se stykat i s kamaradkama a nikdy v zivote bych ji takhle neublizil, kazdou holku co to na me zkousela jsem vzdy slusne odmitl s tim, ze mam pritelkyni... prosim poradte ikdz vim ze na toto asi rada neni :( dekuji S*

Darkneswill (neověřeno) | Út, 06/17/2014 - 14:06

Uz je to skoro rok.... tak ja vam tady take povim, co se deje..... jsem se svym pritelem uz 4 roky a mam malou dcerku , ten pritel je nemec.... kdyz jsme se pred temi ctyrmi roky seznamili, vsechno to vypadalo ruzove a v poradku, mela jsem hotovou maturitu v Cechach, a souhlasila jsem tedy, ze se k nemu prestehuji do Nemecka. Kdyz jsem se od meho gynekologa dozvedela, ze jsem tehotna, tak mi to nejprve hodne vydesilo... navic mi zjistil, ze jsem v 9.tydnu tehotenstvi... po vsech moznych vypoctech jsem porad dochazela k tomu, ze to nejak nesedi... ze to ditatko nemuze asi byt s timhle nemcem.... rekla jsem mu tenkrat, ze je to divne, ale ze to asi bude jeho dite... a zeptala jsem se ho i na to, co budeme delat. Pokud se mnou zustane, ikdyz by to miminko nemelo byt jeho... a na to mi rekl, ze se o nas postara, ze mne miluje a ze to vsechno bude ok.... 3 roky jsme spolu ziji opravdu krasny rodinny zivot, moje malicka se narodila , dostala jeho prijmeni a on je zapsan v jejim rodnem liste jako otec.... mame spolu i tzv. spolecnou rodicovskou peci...... vsechno se ale nejak pokazilo v dobe, kdy jsem se snazila o ridicsky prukaz.... nikdy jsme se nehadali, vzdycky jsme o vsem spolu mluvili.... ale kdyz jsem ten ridicak na potreti neudelala, opravdu hodne mne to sebralo.... brecela jsem a pripadala jsem si jako nejvetsi smolar.... bylo to v srpnu 2013... ten ridicak jsem neudelala 19.8. a 23.8 mel mit narozeniny ten muj pritel..... ten vecer (19.) mi rika : hele vis co, ja jedu za kamosem, my se musime domluvit, jak to udelame s koncertem kam mne pozval, jestli vezmem jeho nebo moje auto atak.... v deset vecer se sebral a prijel az v sest rano. Zapadl do postele ani mi nerekl ahoj. Za dva dny pozdeji za nim prijel ten jeho kamos a rika : hele , jak to udelame tedy s tim koncertem ??? .... coze ??? rikam si, co to ma znamenat, vzdyt za nim predevcirem byl aby se na tom domluvili ne ??? ok... nechala jsem to byt a oni sli kourit do tzv. kurarny v nasem dome..je to mistnost hned vedle detskeho pokoje... vecer jsem se sla podivat na mou holcicku, jestli spinka a je prikryta... a kdyz jsem mijela ten pokoj kde kourili tak jsem zaslechla, jak se ho ten kamos pta : aha, no a kde si teda byl ?? .... jo ahaaa u týhle... no a co dobry ?? no tak ale davej bacha, at na to ta tvoje neprijde!! ????? chapete to ??? ok... kdyz pak ten jeho kamos vypadl tak sel ten muj pritel do sprchy... mobil si nechal u pocitace v tom pokoji kde se kouri..... no a ja jsem nejak nemohla jinak a proste jsem se mu podivala do zprav..... lidi, to co jsem tam nasla byl hnus nejvetsi.... :( dozvedela jsem se z tech zprav, ze byl za svoji ex, ze je to nejaka co ji poznal uz na stredni skole.... a ze se spolu asi podle vseho rozesli ve zlym.... nebo spis z nejakyho nedorozumeni.... no ale na kazdej pad si psali o tom, jak se vlastne porad vzajemne miluji, a ze je to hrozna skoda, ze se rozesli a jaky by to asi tak bylo dneska, kdyby nepotkal mne a kdyby nemel rodinny povinnosti a tak.... no a on na to napsal : no vis, ja jsem ale za ty cely tri roky na tebe nezapomnel, vis jak te mam rad, jen je to ted nanic, protoze mam hold rodinu vis.... no a pak tam v dalsi zprave ona psala : no a hele, kdyby od tebe ta tvoje odesla, tak se neboj, ja budu doma cekat na tebe lasko !! a on ji na to napsal at vydrzi, ze se zase brzo sejdou...... Pak byl nejakou dobu klid.... mezitim se to mezi nami uklidnilo a zacali jsme spolu zase nejak mluvit... ja jsem zacala znovu pracovat na tom ridicaku a vsechno vypadalo v klidu.... az ale prisli vanoce.... ona mu napsala : ahoi Lasko ! krasny vanoce ti preji , skoda ze je nemuzeme oslavit spolu vid ;( ... Tu zpravu jsem smazala , jeste nez si ji on stihl precist..... (nechal si mobil v kuchyni a sel na zachod ) o silvestru se stalo neco silenyho : sedime na gauci , popijime vino a nalada je super... najendnou mu prisla sms... on tu sms otevrel predemnou !!! ja sedim vedle a ctu tam : Ahoi milacku !!! veselyho silvestra ti preji :) skoda, ze ho neslavime spolu :( tak se mej a ozvi se mi brzy :) !!!!!! rikam si , coze ??? ptam se ho hned : hele, co to je ??? kdo ti tady pise milacku ??? a co ta zprava ma znamenat ???? Vite co mi na to rekl ???? rekl mi : aaah to je jedna znama, ona se mnou byla posledni rok na stredni, ona mi takhle pise k narozeninam svatkum a tak..... to nic neznamena, ja ji na to vubec neodpovidam , prosimte ona bydli nekde 800km od nas... ani s ni uz nemam zadnej kontakt !!! to bylo vsechno co mi k tomu rekl....... ok....... kecy.... bydli jen ve 20km vzdaleny vesnici od nas....nasla jsem ji na facebooku..... stetka nechutna.......no ale nejaka doba ubehla a ten muj pritel hledal jinou praci... hledal neco , kde bude pracovat jako obchodni zastupce pro nejakou firmu .... a jednoho vecera jsem nasla v jeho telefonu zase snusku smsek od ty stejny stetky : ahoj zlaticko, tak jak to vypada, uz mas jinou praci ??? kdy se sejdeme moc mi chybis ...... ozvi se mi .... jo a mam pro tebe prekvapeni ! a on ji na to napsal : juu a co mas ? a ona : nechala jsem se tetovat a ten obrazek znamena nas dva.... ted te mam porad u sebe na kuzi ! a on ji na to napsal a kde je ten obrazek ? a ona mu poslala mms fotku : bylo to na zadech na lopatce... a on ji na to napsal : skoda, ja jsem si doufal jiny misto .... ale nevadi,,, moc krasny !! .......... no apak sel zase cas kousek dal a ona mu sem tam napsala jakou ma prave sichtu a jestli se sejdou ... a on napsal, vis zlaticko, kdyz ty si vyberes pokazdy spatny tyden, ted mam nocni a to nejde...... ale neboj sejdeme se uz brzy... ja neco vymyslim........ A pak jsem na jare jela k moji mamince do Cech na navstevu ( jela jsem tam od stredy do nedele ) . Kazdy den jsme si psali sms... jak se mame a tak... kdyz jsem za moji mamkou odjizdela tak mel zrovna odpoledni smenu, to je od 13 do 22 hodin vecer.... a k tomu byl nachlazeny..... kdyz jsem mu v patek psala sms vecer , jak se ma a co tak delal , co bude delat o vikendu a tak ... tak mi vubec neodepsal... hodiny jsem cekala na odpoved...... az mne to donutilo zavolat na nasi pevnou linku domu, jestli je vubec doma..... 3xmi to spadlo do zaznamniku.... a tak jsem zavolala dolu k jeho prarodicum ( je to velky dum, dole bydli jeho prarodice a nahore bydlime my ) jeho baba zvedla ten telefon a ja se ptam jestli je doma a ona rika : no ja nevim... on dneska nejel do prace, on byl rano u doktora ze pry mel horecku a tak asi spi ne ???? ja jsem neverila svym usim !!!!! .... ona ta jeho baba jeste rika : no tak ja mu to rano reknu , ze jsi volala .... a ja na to : a proc mu to nereknes ted ??? jdi nahoru a podivej se jestli je doma ne ???? a ona prej : no on urcite spi, ja ho nebudu budit...... ..... Lidi chapete to ??? ona ho kryla !!!! protoze v pul pate rano mi napsal sms : ahoj lasko moje, jak se mas ? mne uz je uplne dobre, uz jsem zdravej , kdy prijedete domu ??? ???? rikam si : coze ???? .... napsala jsem mu na to jen : aha, takze ten doktor rikak, ze uz jsi zdravej jo ??? ok... proc jsi mi nenapsal ???? ..... dlouho mi na to nic neodpovedel, az v pul jedenacte dopoledne.... : jezis marja, tak jsem ti nenapsal , kdyz spim tak asi spim ne ??? a o tom doktorovi jsem ti nerekl, aby sis nedelala zbytecne zase starosti..... Lidi ja jsem vubec nechapala....... pak jsem prijela v nedeli domu a ani mi nedal poradne pusu...... v pondeli za nim prijel zase ten jeho kamos...... a bavili se v garazi.... ja byla u kraliku, to je hned vedle te garaze.... nikdo mne nevidel, jak sem k tem kralikum zasla..... a slysim jak mu rika ten kamos : no tak jak je ?? byl si zani ??? a ten muj rika : joooo ... kdyz byla ta moje blbka u svy mamy tak jsem tam zajel ..... neco prej delali v aute a ona se ho pak v sms zeptala, jestli jeho auto v poradku dojelo domu.... a tuhle sms jsem tady nasla !!! .... no a pak posledni vec, co udelal..... ca. pred mesicem tady byl jeden svatek , jmenuje se to den otcu nebo den muzu..... na tenhle den se vzdycky seberou s tim jeho kamosem a jdou na pochodak... asi tak 20km pesky a pivo v batohu..... tentokrat se ale rozhodli ze pojedou do nejakyho automuzea.... prej ma to muzeum otevreno od 10-17hodin.... v pet odpoledne mi pise ten muj hajzl sms : zlaticko promin, ono se to nejak protahne... my sedime jeste na kave... nejpozdeji v sedm jsem doma, miluji te :) ....... Prijel az v devet vecer !!!! a kdyz toho svyho kamose sel vyprovodit na dvur, tak si nechal telefon nahore na botniku.... a tak jsem rychle podivala a nasla jsem sms kterou on psal ji ; ahoj zlaticko, jsem tady a tady na autovystave, nemas cas na schuzku ? chci te videt !! a ona na to napsala ; joo mam cas to vis , ale az od sesti vis..... a on napsal : to nevadi, tak postav na kafe , ja za tebou prijedu :) ......... K*rva !!! ja uz toho mam dost !!!! jak dlouhp ze mne chce jeste delat vola ???? ale ja mam plan.... totiz, chci to s nim skoncit..... jen nevim, jak to udelat...... totiz kdyz mame tu moji holcicku v te spolecne rodicovske peci, nemuzu se jen tak sebrat a odejit..... to by tady v tom silenym state znamenalo ze jsem ji unesla..... a tak jsem si udelala "pojistku " nechala jsem si udelat anonymni test otcovstvi..... a ten mi rekl, ze ta holcicka neni jeho ,, ze zkratka on neni jeji biologicky oted. Nejsme oddani, jen spolu zijeme..... a ja ted jeste dva tydny musim cekat , az se pani pravnicka se kterou to resim, vrati z dovolene..... muzete mi tady prosim nekdo poradit, jak mu to mam rict ??? jak mu mam sakra konecne rict, ze to cele vim !!??? ze mi celou dobu lze a ze vim ze mne podvadi ????? prosim poradte mi....... Dekuji za kazdou radu ......

Terkasp (neověřeno) | Pá, 06/01/2012 - 20:59

Ahoj...i já se mohu svěřit se svým trápením...dozvěděla jsem se to včera.... jsme spolu už skoro 4 roky, z toho 2 roky přítel pracuje v cizině....zatím nám to takhle vyhovuje, protože já ještě chodím na VŠ a mám aspoň klid na učení. Všechno mezi námi klape po všech stránkách, jediné, co přítele trápí je fakt, že zatím odmítám jet za ním, když ještě musím rok studovat. Napsal mi to včera...dobrovolně, sám, nikdo ho k přiznání nenutil...napsal, že se vyspal s dcerou jednoho z kolegů, která k nim teď často chodí na návštěvy, protože přítel žije ještě s jedním kolegou a jeho sestrou. Prý se tam všichni opili, on se šel potom dívat k sobě do pokoje na televizi a ona za ním přišla, že prý jestli se nemůže dívat. Tak jí nechal, nakonec po něm vyjela a on podlehl, ale ujišťuje mě, že to stejně "nedotáhl do konce", protože si vzpomněl na mě a prostě už to potom nešlo, dál v tom pokračovat. Přiznal se mi formou sms zprávy, napsal, že je idiot, že nechápe, proč se to stalo a jak. Prý se tu lež na srdci a na duši pokoušel překonat týden, ale už to dál nešlo a musel mi to říct. Strašně se omlouval, že toho lituje, že to nechápe, skoro mi do telefonu brečel. S ní si to už vyříkal tím způsobem, že ho začala nenávidět. V první chvíli jsem byla neuvěřitelně naštvaná, raněná a zklamaná. Po pár hodinách jsem mu řekla, že mu to odpouštím...byl rád, já také....ale dnes ráno, když jsem se vzbudila, jsem to opět měla před očima...ty hnusné představy a scény, jak se jí dotýká, jako mě...celý den je mi do breku a nevím, jestli jsem udělala správnou věc...bojím se okamžiku, až za měsíc a půl zase přiletí, toho, až mě bude chtít políbit a obejmout....mám strach, že se mu sesypu do náruče a nebo, že se budu štítit každého jeho doteku....plánovali jsme svatbu a společnou budoucnost, chci mu dát ještě jednu šanci a zapomenout, že se to kdy stalo, ale nevím, jak to mám udělat....i on je z toho mimo, píše sms typu, že si to nedokáže odpustit, že selhal, že mi ublížil....nevím, jestli mu mám znovu uvěřit a doufat, že se poučil.......

Libor (neověřeno) | Po, 06/04/2012 - 20:24

Ahoj všem, taky přidám svojí zkušenost. Jsem sedmnáct let ženatý a nikdy jsem nebyl svojí ženě nevěrný. Neměl jsem ani potřebu, manželku jsem miloval, vážil si jí a nechtěl jí ubližovat. Myslím, že v sexu nám to oběma celkem klapalo a měli jsme ho kdykoliv si každý z nás vzpomněl. Nikdy jsem manželku nepodezíral, že by mi mohla být nevěrná a popravdě mě to ani nenapadlo. Bohužel (nebo bohudík?), nedávno jsem se podíval někam, kam jsem neměl a zjistil jsem, že mi je nevěrná. Nevydržel jsem to a hned jsem svoje poznatky na ní "vybalil". Samozřejmě, že mi všechno zapřela a tvrdila, že se jedná jenom o kamaráda, se kterým nic nemá a všechno je v pohodě, jenom já jsem paranoidní. Dalších 14 dní jsem prožíval doslova peklo, nespal jsem, do práce jsem chodil jako mátoha, nemohl jsem se na nic soustředit a byl jsem doslova a do písmene vyřízený. Pořád se mi vybavovalo, co spolu asi dělali, ale ze všeho nejvíc mi vadila ta lež, cítil jsem se ponížený tím, že mi lže moje vlastní žena, se kterou jsem strávil tolik let a vychováváme spolu tři krásné děti. Po 14-ti dnech se mi manželka pod tíhou důkazů přiznala, že spolu opravdu splali a vysvětlila mi, že je vlastně normální, když se spolu kamarádi vyspí. No, nevěřil jsem vlastním uším, ale po jejím slibu, že s tím definitivně skoncovala, jsem se trochu uklidnil. Kdyby mi ještě chvíli lhala, tak jsem to nevydržel a skončil bych to. Takhle jsem se rozhodl s tím bojovat a odpustit. Nechci přijít o děti, ale ani o manželku, protože jí pořád miluju. Ona mě snad taky, alespoň to tvrdí. Jestli to dokážu nevím, protože je to hrozný podraz od nejbližšího a těžko se s tím vyrovnává. Nevím jestli jí po tom všem ještě někdy budu věřit. On ten její milenecký vztah totiž trval docela dlouho a já na ní nikdy nic nepoznal, o to mě to víc děsí. A to máme během půl roku spolu kupovat nový byt. Tak nevím jak to všechno dopadne. P.S. Vždycky jsem si zakládal na tom, že mám věrnou ženu a taky jsem se tak choval, bohužel opak je pravdou a takhle se mi žena odvděčila. Jak se říká, za dobrotu na žebrotu. No, ještě napíšu, jak to všechno dopadlo.

Karolína (neověřeno) | Út, 06/05/2012 - 09:45

Takový podraz jsem přesně zažila já taky. Myslela jsem si, že mi přítel nikdy neublíží, že je tady jenom pro mě, tím více to bolí. Já bych nikdy nebyla takové zrady schopna. Nevím co se to dneska děje, ale dělají to snad všichni a proč? Aby si něco dokázali:( Bolí to jako prase, já pořád nato nemůžu přestat myslet a jak mám dále věřit?

Karolína (neověřeno) | Čt, 06/07/2012 - 11:55

Dobrý den, nevíte co dělat? Pořád za mnou chodí přítel a prosí mě o šanci, já vždy podlehnu a pak za dva dny si uvědomím co mi provedl a nejde to, abych se tvářila hezky, prostě mě to hrozně bolí.
Myslíte, že mi bude jednou líp? Že se mám zkusit nad tím povznést a dát mu šanci, co když budu pak litovat, jsem tak zmatená:((((

Eliška (neověřeno) | Út, 06/12/2012 - 01:33

Co dělat, když se člověk po 3-letém vztahu dozví, že Vám je partner skoro půl roku nevěrný...poté mu odpustíte, během dalšího roku se zasnoubíte..snažíte se během toho i o miminko a poté bum a opět nevěra a tentokrát vypluje na povrch, že vlastně během 5 let co jste s ním byla, Vám byl věrný pouze půl roku . . . k tomu se vlastně přiznal.. snažíte se s ním nestýkat...a po měsící zjistíte, že jste těhotná (vlastně chodil za jinou a já už čekala mimi, ale to ani jeden z nás nevěděl). . . co teď dělat? :( mít dítě s člověkem, kterému nemůžete již věřit (samozřejmě on teď tvrdí, jak se změní a blalalalala). . . být s člověkem, kterého ani sama nevíte . . jestli víc milujete potom všem, či nenávidíte . . . neuvěřitelná bolest :(

Jak zde tady už někdo psal...Proč nemohou být lidé zodpovědnější a nechávají se tak snadlo unášet, zlákat a podléhají.. copak už všichni zapoměli, co je podstatou vztahu?!
je to smutné..:(

kacus (neověřeno) | Po, 03/09/2015 - 09:09

Vsechny zdravim,je mi v kvetnu 30 let a mam pritele ktetemu bude v cervnu 26 let.jsme spolu pres 4 roky a nikdy to nebylo ruzove.nejvetsi problem nastal kdyz jsem si zjistila heslo na jeho fb a to byla nejvetsi hloupost kterou jsem mohla udelat.vzdy jsme se rozchazeli a zkouseli znovu,ale behem nasich rozchodu se vzdy vyspal s plno zenama a dalsim psal jak jsou krasne a jak je chce pozvat na veceri atd..taky jsem se na tom jeho fb docetla jak si uzival v aute a jak to chce opakovat.nejhorsi na tom vsem je,ze jsem podezdreni vzdy mela ale neveru tak odsuzoval a vzdy mi rikal ze mam nejleosiho muze,ze budu brecet az o nej prijdu a ja mu to nejak porad neverila,vzdyt vetsinou ty co ze sebe delaj ty nejlepsi jsou vetsinou naopak ty spatny.me se to potvrdilo ale pizde..mame spolu 8 mesicni holcicku a ja nevim co mam delat.uz mu neverim kdyz mi rekne miluji te,kdyz mi rekne ze k sobe patrime..nemluvim o pomluvach ktere o me psal jinym zenam,strasne me ponizoval tak nechapu proc se vzdy vracel zpatky ja beru prasky na nervy,nemuzu spat,usinam a vidim vsechny ty sms na fb,predstavuji si jak si snima uzival a ja cekala az se k sobe vratime.verila jsem ze k sobe patrime..vzdyz kdyz se po rozchodu vratil mi rikal jak mu bylo smutno atd..ale asi jsem mu nechybela tak moc kdyz behem naseho 4 leteho vztahu dokazal psat asi tak 40 zenam a nevim presne s kolika mel pohlavni styk.strasne to boli,chci zapomenout ale jak pisu- usinam stim,vstavam stim a behem dne na to minutu co minutu myslim.muze mi nekdo poradit co mam delat,nebo jak mam zapomenout?kdybych tohle vedela driv tak snim ani do miminka nejdu a ukoncim to hned,ale ted tu je ta krasna panenka a ja nevim co mam delat.ale vztah k nemu to hodne zmenilo,nevim jestli ho jeste miluji potom vsem a potom jak me u kazde tak ponizoval.a mimochodem taky par tech holek znam,takze si pripadam strasne ponizene kdyz nejakou potkam.hezky den vam vsem k.

Janina (neověřeno) | Út, 06/12/2012 - 17:48

Nikdy bych nevěřila, že i já se dočkám ve svém tříletém vztahu nevěry od přítele. Nejednalo se o jednorázovou nevěru, ale svým způsobem o vztah. Je to příliš čerstvé- týdena něco od zjištění a měla jsem stejné příznaky stresu jako vy všichni ostatní. Nespavost, roztěkanost, nechutenství, prudké výkyvy nálad, bolesti žaludku, svíravost u srdce. Chtěla jsem se během dvou dní od tohoto otřesného zjištění odstěhovat. Naštěstí mám báječnou kolegyni, která je těsně před důchodem a já bych mohla být její dcerou. Nikomu jsem to neřekla, pouze jí, protože poznala, že nejsem v pohodě. Díky jejím zkušenostem, náhledu, nadhledu a humoru jsem svoje původní jasné rozhodnutí přehodnotila. Ten den, co jsem se chtěla od přítele odstěhovat, jsme si promluvili bez vypjatých emocí a ujasnili si, co dál. Sama se sebou jsem uzavřela dohodu a snažím se jí řídit. Třeba vám to někomu pomůže nebo spíš ulehčí ty hnusný stavy, které občas přijdou. Snažím se nevyčítat a zbytečně se k tomu nevracet. Když mě napadá, jak to spolu dělali, jak se jí dotýkál, smál se s ní a kde všude spolu byli atd. Rychle si vzpomenu na náš báječnej sex, co jsme spolu zažili pěkného a za co, za všechno si ho jako chlapa vážím a obdivuju. Nakonec si říkám, zůstal a chce být se mnou. Nepojí nás děti, majetek ani manželství a přesto všechno chceme zůstat spolu. S danou slečnou jsem se spojila a přes sms jsme si ujasnily pozice, sama svým způsobem byla klamána tím mojím "prevítem". Odchází z firmy, kde spolu pracovali, teda zatím jí běží výpověď. S přítelem se snažíme trávit hodně času společně a různými aktivitami. Ctím si na něm, že se nechová podlejzavě, úslužně a přehnaně sladce, neklopí oči a nedělá sladký skutky,které často nevěrníci po svém odhalení dělají, neponižuje se. Vždycky jsme se k sobě slušně a pěkně chovali. Samozřejmě, že moje důvěra je nalomená, ale vše chce čas. Mně pomáhá, že jsem si začala psát deník, taková forma psychoterapie. Píšu si ho formou dopisů své fiktivní kamarádce. Přestože netrpím nedostatkem opravdových přítelkyň a nejsem introvert,ale tohle mi pomáhá nejvíc a zatím jsem neměla potřebu jim to říci. Vše ví akorát moje kolegyně, která mi řekla. Odejít můžeš vždycky a říct to okolí taky, ale pak to vzít zpět nejde. A navíc, neuvolňuj váš společný život, prostor, hodnoty atd. druhé straně bez boje. Je to těžké, to je jasný. Nejsem naivka, ale čas ukáže. Všem podvedeným přeju pevné nervy, kapku štěstí a najděte odvahu znovu uvěřit.

Angela (neověřeno) | Pá, 12/26/2014 - 00:42

GREAT DR OJABU, který přivedl můj manžel se ke mně jen jeden den. Mé jméno je Angela jsem z Velké Británie, jsem se oženil před 1 rokem. Můj manžel a já jsem žil velmi šťastný a krásný život. Tak jak šel čas, začal jsem si všímat této podivné postoj, který byl disponující. Ten se nyní bude spolu s dalšími dívkami, do té míry, že už není vyzvednutí mé volání, a on nebyl ani spát v domě ještě. Stal jsem se zmatený a nevěděl, co mám dělat. Tak jsem se stal strach a pletl, že přinesl tolik myšlenek v mé mysli, protože jsem ještě nikdy nezažil nic podobného v životě. Tak jsem se rozhodl navštívit kouzlo kolečko, aby zjistil, jestli mi může pomoct. A tak hned jsem šel na internet, kde jsem viděl úžasnou svědectví kouzla kolečka, která něčí bez milenku přivezl, "DR OJABU", tak jsem ho okamžitě kontaktoval a vysvětlil jsem mu všechny své problémy a on mi řekl, že to bude velmi snadné pro něj řešení, v porovnání s těmi, které mu předtím. A on mi taky dal nějaký důkaz, že se opravdu jisti, že jeho práce, a ujistil mě, že můj manžel se vrátí ke mně, jakmile je až s casting kouzla. A také mi řekl, abych veškerou svou důvěru v něj, a opravdu jsem ho poslechl. Tak to bylo 08:00 na příští ráno, když jsem se chystal jít do práce, když jsem dostal můj manžel výzvu, a on mi řekl, že se vrací domů, a on byl omlouval se mi, mi říká, že je velmi Omlouváme se za bolest, že mě stála. A po několika hodinách, opravdu se vrátil domů, a to bylo, jak jsme pokračovali v manželství s hodně lásky a štěstí, a naše láska byla silnější než teď, jak to bylo předtím. DR OJABU mi také řekl, že kdysi moje srdce touha byla poskytnuta ke mně, že bych měl jít a svědčit o jeho práce přímo tady na internetu. Právě teď jsem nejšťastnější žena na světě dnes píši toto svědectví, a já chci opravdu poděkovat "DR OJABU" pro podání zpět svého manžela, a přináší radost a lásku ke své rodině. Takže moje největší rada pro vás, kteří tam váš manžel nebo vaše žena chovala divně, nebo máte jakýkoliv problém s vaším vztahem, nebo cokoli, co má co do činění s kouzla kouzlení, on je schopen řešit jakýkoliv problems.All, co potřebujete udělat, je pro můžete kontaktovat tohoto muže kdykoliv, a ujišťuji vás, že to bude pomoci pro vás, já jsem 100% jistý, že to bude řešit to, pokud už budete potřebovat jeho mu pomohl kontakt s tohoto e-mailu: ojabuspelltemple@gmail.com

Coco (neověřeno) | Po, 09/22/2014 - 14:02

Zjistila jsem to v sobotu večer. Totálně mě to zničilo. Jsme spolu s přítelem 2 roky. Pár dní před dvouletým výročím jsem zjistila, že si s někým píše erotické sms. Odjela jsem od něj a hrozně jsem to prožívala. Bolelo to moc. Protože do té doby jsem si myslela, že můj přítel je na sex trochu méně než já. Máme, měli jsme hezký vztah, nicméně pracuje dlouho, změnou práce dost přibral a rozhodně není už v takové kondici. Nicméně přesvědčil mě, že to nic nebylo. O víkendu jsem zjistila, že mu dotyčná paní ještě píše a pod nátlakem přiznal, že s ní 2x po nějaké pařbě spal. Je mi strašně, neumím tu bolest, zklamání a zradu ani popsat. Připadám si méněcenně a že je se mnou něco v nepořádku. Přitom jsem chytrá, štíhlá, celkem atraktivní a sex mám ráda. Vůbec nevím, co mám dělat dál. Ráda ho mám, ale ten strach, že mi to udělá znovu, jak mám udělat, abych mu znovu věřila???

jedna z davu (neověřeno) | Út, 06/19/2012 - 20:22

..jsem tu, abych i já našla sílu řešit, do čeho vůbec nemám chut a poučit se z Vašich příběhů...jeden by řekl, že v davu je síla, ale tady jsme každej sám za sebe....Jsem vdaná čtvrt století.....mám úspěšného muže, společenského, vzdělaného, zábavného a snad i pěkného.....takového, jakého by chtěla téměř každá..byla jsem na něj leta hrdá a celá leta bojuju o jeho přízen, přestože máme děti a jsem jeho právoplatná žena...pokaždé, když se v blízkosti objevila žena, která o něj jevila zájem a jako bonus byla ještě přijatelně krásná , manžel v mé přítomnosti s nima koketoval...pokud jsem si dovolila pozn typu, aspon přede mnou by ses mohl ovládat, byla jsem hned p...a, svině a pod...s některými vyvolenými to zašlo i dál...a těch jsem se nesměla ani slůvkem dotknout....začal šíleně řvát, bránil je a já to opět odnesla těmi nejvybranějšími nadávkami...byla jsem svině žárlivá, zmrd apod.....nikdy nepochopil, že po tolika letech už nejde o žárlivost jako takovou, ale že mě svým chováním ponižuje, že mě to uráží a zranuje....jsem si jista, že za dobu manželství měl několik vztahů, myslím, že šlo především o ty krátkodobé......nechci se vracet zpět, bolí to...v současné době má slabost pro kolegyni z kanceláře...svádí ho tak, až je mi z toho zle.., je veselá a já jsem svině, která je pernamentně naštvaná...proč tomu tak je, nad tím se nikdy nezamýšlel..a opět stále ta samá písnička....nesmím vůbec vyslovit její jméno, je schopen rozmlátit vše, co má po ruce, nedávno se tak rozzuřil v autě, že jsem měla pocit, že zkolabuju......některé věci ani není třeba komentovat, přizná víc, než by sám chtěl....všude se píše, jak je dobré si o problému promluvit, ale jak to mám , sakra, udělat, když po první větě na mě vystartuje , že už se pak v rámci, zachování klidu, nadobro odmlčím....naše děti jsou toho svědkem a pláčou, když začne řvát...v ten moment nepomůžou žádné zklidnovací věty....takže to dusím v sobě a hledám řešení....tahá se mi celý život, vím to.....bože, jak já to vím .....chtěla bych to ukončit, ale děti ho milují, je výborný otec, věnuje se jim....myslím, že má rád i svoji rodinu, stará se....ale jeho celoživotní chyba jsou ženský...vyvolené brání, nesahám jim ani po kotníky.....poznám neutrál a poznám , když něco není v pořádku....když s někým roky žijete, vycítíte změny.....at už jde o změny v sexu, chování , názorech a pod....Kolikrát jsem slyšela frázy typu....umíš hovno, podívej se, co já jsem dokázal...co ty ? hovno....já mu dala děti, ano, nejsem tak schopná jako on, nejsem tak realistická a dokonalá....ale mám duši ....chci věřit ...už nemohu žít s vědomím, že ze mě někdo dělá blbce, háže vinu na mě a lže ve věcech, které jsou tak viditelné a skutečné....někdy mám pocit, že už dál nemůžu...jsem vyčerpaná a pomýšlím na nejhorší....ale mám tu ještě velkou povinnost.....povinnost dovést děti do dospělosti.....a snažit se zachovat rodinu.....možná i na úkor vlastního zdraví....život je složitej......a já věřím, že tohle období, ačkoliv trvá už spoustu let, jednou odezní a bude zase fajn.....jen škoda, že můj chlap, který mi ve své podstatě udělal krásný život, má takovou slabost, která druhé dokonale ničí..... ubránit rodinu před milenkami, které se bezohledně nacpou do Vaší rodiny , je silně vyčerpávající....a s chlapem to ve většině případech ani nehne.....oni si to dobrodružství sebrat nenechají....co je na celé věci nejsmutnější? odnesou to ti, co žádný problém nezpůsobily....děti a manželky......Jaké peklo dokážou v rodině způsobit si představí jen tehdy, až se role obrátí...z nich se stanou manželky a přijde časem někdo, kým bývaly ony.....Bumerang je jediná spravedlnost na světě....všechno špatné se vrací.....Jiná spravedlnost snad ani neexistuje.....

Aleš 43 (neověřeno) | Čt, 05/26/2016 - 11:41

Dobrý den,

Vím, že váš text je staršího data, ale téměř identicky vystihuje mojí současnou situaci. Vztah 16, 12 let manželství, 2 děti. Řeším to 1, 5 měsíce snad podobně vaší cestou, ale manželka mi nedává téměř žádnou zpětnou vazbu. Hledám sílu pro další pokorný boj o zachování našeho vztahu. Proto vás chci požádat o odpověď, jak váš vztah dopadl. Děkuji předem za vaší odpověď. Aleš

Další zajímavé články

Jak a proč být ve vztahu upřímný
Jak a proč být ve vztahu upřímný
Žena je naštvaná, muž si bez problému pracuje na počítači a nic netuší. Ženu ještě víc rozčiluje, že si muž nevšímá toho, jak je naštvaná, a tak začne…
Jak se rozdělují svatební výročí
Jak se rozdělují svatební výročí
Nevíte, které výročí právě se svou láskou slavíte? Je hezké, když se manželé při každém výročí obdarují drobným dárkem, muži většinou darují květinu a…
Jak se bránit vydědění
Jak se bránit vydědění | rady
Jak se bránit vydědění | rady. Asi každý rodič má někdy pocit, že jeho výchova selhala a může mít se svým dítětem, a to i dospělým, velmi napjaté vzta…
Jak se připravit na zásnuby | rady
Jak se připravit na zásnuby | rady
Jak se připravit na zásnuby | rady. I když žádost o ruku trvá krátce, bývá okamžikem, na který manželé vzpomínají celý život. Jak tedy postupovat, aby…
Jak se naučit odpouštět
Jak se naučit odpouštět
Jak se naučit odpouštět | rady a tipy. Každému z nás se někdy stalo, že se cítil zrazen, podveden, nebo byl plný křivdy. Ať už Vám ten druhý způsobil…
Teď už vám neuteče žádný recept nebo návod.

Všechny nové recepty, sezónní rady, tipy a návody najdete v pravidelném JakTak zpravodaji ve své e-mailové schránce. ZDARMA.