Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si co nejvíc užít zajímavosti v Praze

24. Červenec 2014

Praha je jedním z nejkrásnějších měst světa. Stověžatá, historická, moderní, kulturní, společenská, sportovní, rozlehlá… Jedete se bavit do Prahy a rádi byste se podívali na zajímavá místa? Připravte se, že se zde pohybuje mnoho lidí a přeprava z jednoho místa do druhého nemusí být zrovna chvilkovou záležitostí.

1
Začněte klasikou a navštivte Staroměstské náměstí. Staroměstský orloj už přilákal milióny lidí a má jednu velkou výhodu – pohled na středověký orloj vás nikdy neomrzí. Kromě pohybujících se apoštolů, ozvučeného kohouta a různých soch najdete v prostoru náměstí kostely a zajímavé historické budovy. V zimním čase zajděte na proslulé vánoční trhy, na jaře na velikonoční.
2
Opusťte Staromák a přesuňte se na rovněž slavné Václavské náměstí. Je poměrně dlouhé (má obdélníkový tvar) a hlavně rušné. Kromě mnoha obchodů a restaurací a hotelů spatříte jezdeckou sochu svatého Václava od Josefa Václava Myslbeka a horní konec náměstí zdobí velkolepá budova Národního muzea. Mnoho lidí tady prostě hojně nakupuje, určitě neodoláte ani vy. Jestli vás výšlapy nahoru dolů unaví, zamiřte tam, kde sídlí hotel Praha 1 a dopřejte si luxusní bydlení podle potřeby.
3
Počítejte s tím, že malé děti historické památky moc neocení a preferují pořádnou zábavu. Golf hotel Praha najdete ve stejné části Prahy jako zoologickou a botanickou zahradu. Zoologická zahrada v Praze je naplněna různými druhy zvířat, ale nechybí ani četné atrakce pro děti. Do ZOO se vydejte nejlépe brzy ráno a pokud možno mimo hlavní prázdniny, protože v tuto dobu zde bývá dost narváno. Botanická zahrada nabízí několik expozic pro milovníky přírody – tropický skleník Fata Morgana, vinice, japonskou zahradu aj. Výstaviště Holešovice má pro děti připraveny expozice v mořském světe plném akvárií s více jak tisícem mořských tvorů.
4
Po perném procházení po Praze si dopřejte skvělé osvěžení. Určitě vám přijde vhod Mexická restaurace Praha, kavárna, cukrárna, bar se saláty, pizzerie a mnoho dalšího občerstvení.
Autor: chorche | Zobrazit autorská práva

Foto: Praha, Pixmac.cz, ID: 133568

Hodnocení
Luděk Kratochvíl (neověřeno) | St, 07/17/2019 - 23:44

Určitě dobré tipy. Nicméně osobně jsem toho názoru, že pokud náhodou patříte mezi nezadané a přemýšlíte, jak si užít pár dní v Praze, tak určitě není špatný nápad zkusit si objednat nějakou společnici. Já mám v tomto ohledu například poměrně dobré zkušenosti s https://www.realbabesprague.com/

Libuška (neověřeno) | Po, 03/25/2019 - 01:17

Do Prahy se po dlouhé době chystáme vydat za pár měsíců, tak snad už konečně budu mít možnost si ji pořádně projít a poznat. Vždy, když jsem tam v minulosti byla, tak na to bohužel nebyl čas... Teď tam ale jedem na tři dny, a to si myslím, že je dost času. Dokonce i ubytování už tam máme zařízené. Moc se těším. :)

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici