1

Začněte klasikou a navštivte Staroměstské náměstí. Staroměstský orloj už přilákal milióny lidí a má jednu velkou výhodu – pohled na středověký orloj vás nikdy neomrzí. Kromě pohybujících se apoštolů, ozvučeného kohouta a různých soch najdete v prostoru náměstí kostely a zajímavé historické budovy. V zimním čase zajděte na proslulé vánoční trhy, na jaře na velikonoční.

2

Opusťte Staromák a přesuňte se na rovněž slavné Václavské náměstí. Je poměrně dlouhé (má obdélníkový tvar) a hlavně rušné. Kromě mnoha obchodů a restaurací a hotelů spatříte jezdeckou sochu svatého Václava od Josefa Václava Myslbeka a horní konec náměstí zdobí velkolepá budova Národního muzea. Mnoho lidí tady prostě hojně nakupuje, určitě neodoláte ani vy. Jestli vás výšlapy nahoru dolů unaví, zamiřte tam, kde sídlí hotel Praha 1 a dopřejte si luxusní bydlení podle potřeby.

3

Počítejte s tím, že malé děti historické památky moc neocení a preferují pořádnou zábavu. Golf hotel Praha najdete ve stejné části Prahy jako zoologickou a botanickou zahradu. Zoologická zahrada v Praze je naplněna různými druhy zvířat, ale nechybí ani četné atrakce pro děti. Do ZOO se vydejte nejlépe brzy ráno a pokud možno mimo hlavní prázdniny, protože v tuto dobu zde bývá dost narváno. Botanická zahrada nabízí několik expozic pro milovníky přírody – tropický skleník Fata Morgana, vinice, japonskou zahradu aj. Výstaviště Holešovice má pro děti připraveny expozice v mořském světe plném akvárií s více jak tisícem mořských tvorů.

4

Po perném procházení po Praze si dopřejte skvělé osvěžení. Určitě vám přijde vhod Mexická restaurace Praha, kavárna, cukrárna, bar se saláty, pizzerie a mnoho dalšího občerstvení.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.142855
Average: 4.1 (7 votes)