Co je potřeba

- UV lampa
- tří nebo dvou fázový gel
- pilníky
- barevný gel
- štětečky
- desinfekce
- vodička pro lepší přilnutí
- olejíček na nehtovou kůžičku

1

Zpočátku budete muset investovat do základního vybavení, ale jestliže si to pečlivě propočítáte, tak zjistíte, že vlastnoruční dělbou nehtů každý měsíc hodně ušetříte – záleží na tom, kolik jste platila u manikérky. Pomůcky si nakupte v nějakém internetovém obchodě. Tam jsou výhodné ceny a dokonce i začátečnické balíčky.

2

Bude pro vás jednodušší nakoupit tří nebo dvou fázový gel. Znamená to, že ho můžete použít na podkladovou vrstvu, stavební i vrchní. Gely jednofázové mají své přesné určení a vy byste si tak musela koupit minimálně dva, což je zbytečné.

3

Při vytváření gelových nehtů je důležité neustále nehty desinfikovat (odmašťovat). Gel lépe přilne na zpilovaný nehet, tak si všechny nehty nejdříve přejeďte pilníkem a poté vydesinfikujte. Po prvním odmaštění použijte vodičku pro lepší přilnutí. Na tuto první vrstvu již můžete nanášet gel. Vrstvěte jej podle návodu, jelikož u každé značky je to jiné, stejné je to i s vytvrzením, každý gel potřebuje zůstat pod UV lampou jinou dobu. Po nanesení barevného gelu přetřete nehet ještě naposledy tím základním, který zajistí lesk a zvýší odolnost nehtu.

4

Gelové nehty sundáte tak, že je obrousíte. Profesionálové používají brusky, ale vám budou stačit pilníky. Nezapomeňte je tedy vyznačit v objednávce. Opilujte vždy všechen gel. Nehty jsou poté velmi oslabené, takže je nutné, hned je schovat znovu pod gel.

5

Jestliže chcete s gelovými nehty skoncovat, tak je neopilovávejte, protože je akorát oslabíte a budou vás bolet. Nechte je samovolně odrůst.

Tipy

Nejlepší je poradit se s vaší manikérkou, ta vám může doporučit vhodné gely a jiné pomůcky.

Varování

Pokud nebudete nehty desinfikovat, tak se může objevit i plíseň a jiné kožní problémy s nehty. Hygienu tedy nepodceňujte.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.153845
Average: 4.2 (13 votes)