Co je potřeba

- pilník
- nůžky či kleštičky na nehty
- lak na nehty
- tyčinka na zatlačení nehtové kůžičky

1

Nejjednodušším řešením je pravidelně navštěvovat salón krásy a nechat manikúru na odbornících. Máte to bez práce, ale budete každý měsíc o pár stovek lehčí. Záleží na každém, zda je ochoten do krásy investovat.

2

Existují samozřejmě i jiná řešení. Nejběžnější z nich je lakování nehtů. Na trhu je k dostání mnoho laků na nehty, takže vaše ruce mohou zářit barvičkami, stačí si jen vybrat.
Lakování je velmi jednoduché, pouze nanesete lak a necháte jej dostatečně dlouho zaschnout, aby vám na nehtech nevznikly mapy. Před lakováním je však důležité nehtíky patřičně upravit. Příliš dlouhé nehty můžete zkrátit nůžkami či kleštičkami, mnohem lepší je, ale použít pilník. Pomocí něho je zpilujete do požadovaného tvaru. Nezapomínejte ani na ošetření nehtové kůžičky. Jakmile se lak začne odlupovat, tak nehty hned odlakujte, protože napůl oloupané nalakované nehty nejsou vůbec lichotivé.

3

Jestliže vás již lakování nehtů omrzelo, tak si můžete nechat dělat gelové nehty. To se ale vracíme k první možnosti, protože musíte navštěvovat manikérku, která vám je vytvoří. Ty šikovnější ženy si mohou pořídit potřebné náčiní a gelové nehty si vytvářet v pohodlí domova.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
3.25
Average: 3.3 (4 votes)