Přejít k hlavnímu obsahu

Jak spořit co nejvýhodněji – spoření s Liškou

29. Listopad 2013

Harmonie a spokojený domov není podmíněn jen láskou, to je jen nádherná citová nadstavba. Základem budování šťastného domova je kvalitní zázemí, ale bez materiálních hodnot je nereálné. Jak tyto hodnoty naplnit? Jednoduše – prostě si spořit. Se spořením s Liškou to ale půjde nejlépe.

1

Stavební spoření pro každého

Vyberte si variantu, která vám bude nejvíc vyhovovat. Chcete výhodně spořit, anebo máte zájem především o úvěr ze stavebního spoření? Například Stavební spoření s Liškou vždy bylo a doposud stále je jedním z nejvýhodnějších a nejbezpečnějších finančních produktů. Je garantem výhodného zhodnocení úspor a zajímavé možnosti financování bydlení. Nabízí i spoření pro děti.

2

Bydlení - základ stabilního domova

Domov je místo, kam se denně vracíme ze zaměstnání, domov je místem bezpečí, relaxace i odpočinku. Aby váš domov byl skvělým zázemím, Liška vám pomůže vytvořit optimální podmínky. Nabízí tímto úvěry na bydlení, hypotéku i spotřebitelské úvěry na bydlení. Klienti mohou tak uspokojit svoje představy o spokojeném a zároveň estetickém i funkčním bydlení. S Liškou si mohou splnit i své sny a pořídit si rekreačních objekt nebo zařídit jeho rekonstrukci

3

Financování bydlení s Liškou

Spektrum produktů v nabídce je obšírně a zohledňuje individuální potřeby klienta při financování bydlení. Jedná se o úvěry ze stavebního spoření pro financování nákupu nemovitosti, rekonstrukce nebo modernizace s motivačními výhodami. Pro klienty, kteří ještě nesplňují podmínky pro získání řádného úvěru ze stavebního spoření, jsou vhodné překlenovací úvěry.

Hypoteční úvěr pro financování dalších potřeb souvisejících s bydlením spočívá v možnosti snížení měsíčního zatížení rozložením splátek až na 40 let anebo hypotéka bez dokládání příjmu do výše 50 % hodnoty zastavované nemovitosti.
Rizikové životní pojištění k úvěru nebo překlenovacímu úvěru - sjednání pojištění zdarma, vedení účtu a zasílání výpisu 1x ročně zdarma

4

Myslete na budoucnost

Staňte se s Liškou finančně nezávislí a zajistěte si tím i dobrou životní úroveň v důchodovém věku. Penzijní připojištění je produkt, s kterým díky daňovým úlevám můžete ušetřit již právě teď. Jako bonus získáte zdarma on-line přístup k účtu.

5

Pojištění pro celou rodinu

Pojištění s Liškou vás ochrání v případě nepříznivých životních situací. Je to snadné, celou rodinu pojistíte jedinou smlouvou, která je koncipována jako opatření všech možných rizik.
Umožňuje zároveň výhodně zhodnotit vaše peníze v některém ze dvou programů o investování.

6

Nabídka běžných účtů

Ještě více pro klienty - vyberte si z nabídky klasických bankovních produktů, jako je vedení běžného účtu, platební karta či spořicí účet.

Zhodnoťte své úspory se stavením spořením od Lišky. Získejte státní podporu až 2000 Kč, získejte úvěr ze stavebího spoření s pevnou roční úrokovou sazbou. Na těchto základech můžete stavět.
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak si vybrat penzijní fond
Český finanční trh je na penzijní fondy poměrně bohatý, celkem jich u nás působí jedenáct. Penzijní fondy se specializují na nabízení penzijního připo…
Jak vyjít s pěnězi
Vystačit s penězi je u mnohých lidí a v rodinách velký problém. Obzvlášť tam, kde rodinné příjmy jsou nízké a skutečně není z čeho ušetřit. Je nutné h…
Obrázek není k dispozici
Jak vybrat spořící účet
ING konto spořící účet, Axa spořící účet, Air Bank spořící účet, spořící účet Wüstenrot, ČSOB spořící účet nebo spořící účet České spořitelny... Vybra…
Obrázek není k dispozici
Jak získat kreditní kartu
Kreditní karta je určená především pro bezhotovní platbu u obchodníků. Můžete však s ní zpravidla vybírat i z bankomatu. Kreditní karta vám dává příle…