Přejít k hlavnímu obsahu

Jak udělat avokádovou pomazánku | recept

Nejlepší avokádová pomazánka recept. Avokádo je vhodné pro teplou i studenou kuchyni. Snad nejoblíbenejší úprava avokáda v podobě avokádové pomazánky hravě předčí i avokádovou polévku. Vyzkoušejte tento recept na avokádovou pomazánku, trochu exotiky z Jižní Ameriky, která se zabydluje i v českých kuchyních nejen na Silvestra. U nás doma pomazánka sklidila úspěch.

1

Na avokádovou pomazánku si přichystejte 1 ks avokáda. Avokáda jsou už dobře dostupná i v obyčejných supermarketech. Dopřát si je můžeme téměř po celý rok. Dále budete potřebovat lžíci olivového oleje, limetku, česnek, pepř a sůl.

2

Avokádo očistěte a překrojte na poloviny. Pecku avokáda odeberte a obyčejnou lžící vydlabte avokádovou dužinu. Tu dále v přichystané míse rozmačkejte.

3

Limetku omyjte a překrojte napůl. Z jedné půlky limetky v ruce vymačkejte šťávu do mísy s rozmačkaným avokádem. Stačí jen pár kapek. Jeden stroužek česneku prolisujte a přidejte do směsi. Přidejte mletý pepř, sůl, lžíci olivového oleje.

4

Avokádovou pomazánku rozmixujte mixérem dohladka. Recept na avokádovou pomazánku je u konce. Stačí jen už pečivo a můžete si směle na pomazánce pochutnat. Dobrou chuť!

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články