Přejít k hlavnímu obsahu

Jak upéct kachnu – kachna pečená na kmínu | recept

Upéct dobrou kachnu je jednodušší, než leckterému kuchařskému elévovi možná připadá. Vlastně jediné, na čem opravdu záleží, aby se pečená kachna jen rozplývala na jazyku, je čas pečení. Přinášíme důkladný návod a recept na pečenou kachnu určený těm, kteří se pečení kachny obávají, a nebo za sebou mají méně zdařilé první pokusy. Jak správně upéct kachnu? Dokonalá a prostě pečená kachna na kmínu v receptu krok za krokem.

Diskuze k článku

Přidat komentář

Musíš se do té trouby taky občas na tu kachnu podívat co se tam děje, píchnou do ní, je li maso měkké - při vyšší teplotě je ta kachna upečená o hodně dřív jak za 4 hodiny. Zkus to znova, budeš vidět, že to za to stojí.

Kachnu k pečení připravíme jako obvykle, teplotu předem rozpálené trouby snížíme pomocí regulace na sporo a částečně pootevřenými dvířky trouby a jejich polohu zajistíme dřevěnými klíny. Teplotu musíme kontrolovat teploměrem do trouby, který zavěsíme co nejníž.. A pečeme a kontrolujeme teplotu. A regulujeme pootevíráním dvířek a zase přivíráním podle teploty. Regulátor stále na sporo. Fungujeto, mám to vyzkoušené.

inna (neověřeno) | Pá, 10/09/2015 - 18:53

Skvely a jasny navod! Dnes jsem podle toho kachnu upekla (poprve) a rozplyvala se uplne na jazyku :-) Doporucuji tento recept!

Petra (neověřeno) | Pá, 09/09/2016 - 13:35

Super návod, dnes jsem dělala kachnu poprvé a je krásně měkká, lahodná děkuju
tento postup tudíž musí zvládnout i úplný laik v kuchyni:-)

Richard (neověřeno) | So, 11/10/2018 - 17:04

Používání nůžek je zlozvyk. Pokud chcete porcovat kachnu nebo kuře, tak se naučte použít nůž. Je to mnohem jednodušší, rychlejší, vyhnete se rozdrceným kostím a oddělíte maso tak jak k sobě patří. A následně ho správně naporcujete na plátky. Oddělit stehna, prsa od kostí a následné nařezání ostrým nožem na plátky je záležitostí pár minut. Místo toho hosti budou zápasit s příborem, který na oddělení masa není uzpůsobený.

Maruš (neověřeno) | Út, 03/15/2016 - 10:24

Toto je vše dobré, ale zkuste si kachnu podlít pivem cca půl litrem piva.
Potom má kachna chuť husy. Je to skutečně moc dobré. - zdravím

Lubin (neověřeno) | Po, 11/07/2016 - 21:14

Mám kacenu v mrazáku a už se těším,jak ji podle tohoto receptu udělám.Treba na Vánoce.

Jiřina (neověřeno) | Čt, 11/05/2015 - 11:13

Dobrý návod na pečenou kachnu zkusily jsme to u dcery a super kachna neměla chybu.Co ,ale dělat a hlavně jak,když mate plynovou troubu???? Tam tu teplotu neodhadnete.Pokusila jsem se o to a kachnu,přímo spálila .Letěla přímo do odpadků a to jsem ji pekla jen 4hod. a úplně na nejméně jak to šlo.Od té doby jsem už kachnu nekoupila.Přeji všem dobrou chuťpokud se jim kachna podaří upeci dobře apokud někdo poradí jak na plynovou troubu,budu moc ráda.

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak udělat kachnu na pomerančích
Pečená kachna na pomerančích, to je výborná francouzská delikatesa. Postupujte podle pravého receptu na pečenou kachnu na pomerančích, pochutnejte si…
Obrázek není k dispozici
Jak na nadívanou pečenou kachnu | recept
Nadívaná pečená kachna recept. Nadívaná pečená kachna, to je jídlo, které si s radostí můžete jednou za čas určitě dopřát. A tady je na nadívanou peče…