Přejít k hlavnímu obsahu

Jak v interiéru vypěstovat citrusy v zimě

27. Srpen 2019

V interiéru si můžete vytvořit exotickou atmosféru, například pomocí citrusů. Pěstování těchto exotických rostlin není náročné. Jak na to vám poradí následující řádky.

1

Substrát

Rostlinu zasaďte do vhodného substrátu. Citrusy jsou náročné na živiny. Doporučujeme substrát, který se skládá z rašeliny, kompostu a hrubšího písku. Substrát by měl být dostatečně provzdušněn.

2

Zalévání

Rostlinu pravidelné nezalévejte. Na přílišné množství zálivky jsou citrusy náchylné. Rostlinu vždy zalijte a posléze nechte zeminu dostatečně proschnout. Rostlinu nepřelévejte, snadno by mohla uhnít.

3

Hnojení

V zimním období citrusy nehnojte vůbec. Pouze v letním období – v období vegetace citrusy přihnojujte pravidelně, alespoň jednou – dvakrát za měsíc. Vhodná jsou organická hnojiva, která citrusům očividně svědčí.

4

Světlo

V letních měsících můžete citrusy umístit na balkon nebo terasu. Musíte je však chránit před větrem. V zimních měsících není jejich pěstování tak snadné. Doporučujeme, abyste rostlinu umístili na co nejsvětlejší a zároveň nejchladnější místo ve vašem bytě. Pokud je to ve vašich možnostech, přisvětlujte rostlinu umělým světlem.

5

Teplota

Jak jsem již uvedli, v létě můžete citrusy pěstovat venku. Teplo jim dělá dobře. Bohužel v zimě je tomu přesně naopak. Vhodná teplota pro pěstování citrusů v zimě je v rozmezí 5°C - 10°C.

Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici
Obrázek není k dispozici