1

Preference
Na trhu je celá řada škrabadel, dokonce si můžete škrabadlo vyrobit i vy sami. Nejjednodušší možností je však škrabadlo zakoupit. Určené jsou k tomu zverimexy, které jich nabízí celou řadu.

2

Závěsná škrabadla pro kočky
Taková škrabadla jsou vhodná obzvláště pokud máte malý byt, ve kterém by velké škrabadlo překáželo. Závěsné škrabadlo po zakoupení jednoduše zavěsíte kamkoliv, ale tak, aby sahalo až na zem. Kočce ho ukažte a ta si na něj velmi brzo zvykne. K dispozici je více druhů závěsných škrabadel.

3

Nástěnná škrabadla
Tato škrabadla jsou rovněž velmi skladná a je vhodné je použít kamkoliv na stěnu, opět tak, aby sahala na zem. Nejideálnějším místem pro škrabadlo je to, kde se kočka nejčastěji pohybuje. Většina takových škrabadel je podložena dřevěným prkénkem, kdyby nebyla, tak hrozí, že se kočka proškrábe až na zeď. V případě, že upřednostníte tento typ škrabadla, dejte pozor na včasnou výměnu.

4

Škrabadla s míčkem
Pokud si zvolíte škrabadla s míčkem, nebo jinou hračkou, tak se kočce zároveň postaráte o skvělou zábavu. Na trhu jsou modely s míčkem na pružince, na provázku, bubnová škrabadla s míčkem i další modely.

5

Sestavy s boudičkou
Univerzální sestavy jsou vhodné, pokud chcete větší komplex, který bude obsahovat jednu nebo více boudiček a škrabadlové válce. Jedná se o nejlepší, ale zároveň také nejdražší variantu. Poud chováte více koček, takový komplex najde určitě u vás doma uplatnění. A kočky to ocení stejně jako vy.

Autorská práva ZDE

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.75
Average: 4.8 (4 votes)