Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vybrat vhodné hračky pro kočky

Kočky si rády hrají se vším co je po ruce, tedy po tlapce. Pokud jim nepořídíte hračky, tak si vyberou jako hračku nějakou věc, na kterou narazí, třeba na botu. Pokud kočkám nepořídíte dostatečné množství hraček, tak budou smutné a méně hravé. Hračky je potřeba nakupovat již od kotěte a také kočky naučit, jak si s takovými hračkami hrát. Pokud bude mít vaše kočka dostatek hraček, nebude ničit věci v bytě.

1

Hračka a potrava
Kočky milují hračky, které připomínají jejich přirozenou kořist, tedy nejčastěji myši, ptáky a další zvířata. Samotná hračka by měla být také pohyblivá a pestrá, aby kočku nezačala velmi brzy nudit.

2

Závěsné hračky
Kočky milují hračky, které se houpají. Rády na ně číhají a útočí na ně. Je zapotřebí, aby závěsné hračky nebyly zavěšeny příliš vysoko, kočky si pod ně rády lehají a pinkají do nich tlapkami.

3

Elektronické hračky
Mezi oblíbené elektronické hračky patří především ty, které vibrují a ty, které se hýbají. Samohybné hračky jsou pro kočky mnohem zábavnější.

4

Míčky
Míčky jsou standardně oblíbené především mezi psy, ale i kočce pořiďte míček. Velmi oblíbený je především tenisový míček, do kterého může kočka zatnout drápky a také, do kterého může kousat. Vyjde na pár korun a nebude vám líto, pokud míček kočka rozhryže.

5

Společné hračky
Vymezte si i hračky na ty, se kterými si budete hrát s kočkou, a na ty, se kterými si bude hrát jen ona. Kočky sice moc dobře neaportují, ale rády si s vámi pohrají.

6

Plyšák na spaní
Pokud si kočka navykne na plyšáka na spaní, nebude moci bez něj usnout. Zvolte vždy drobnou plyšovou hračku, třeba medvídka nebo myš, kočka s ním bude klidněji usínat.

7

Struktura a materiál
Hračky vybírejte zásadně ve zverimexu, nikde jinde. Mnoho neznačkových hraček je pro kočky závadných. Vyvarujte se také hraček, ze kterých se snadno uvolňují díly, které by zvíře mohlo pozřít.

Venkovní hračky
Kočka by měla mít hračky do interiéru i venkovní hračky. Ušetří to práci i vám, abyste nemuseli interiérové hračky stále čistit.

Autor: chorche
|
Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Jak vybrat USB flash disk
USB flash disk je nejrozšířenější paměťové médium, které je určeno pro přenos dat mezi počítači (notebooky). „Fleška“ zastupuje funkci CD anebo disket…
Jak připravit čaj rooibos
Jak připravit čaj rooibos | rady a tipy. Tento vynikající nápoj původem z jižní Afriky nejenom výborně chutná, ale také osvěží a nabije nás energií. V…