1

Podle délky vlasů si vybereme takový model žehličky, která nám usnadní styling účesu. Širší žehlička na vlasy se širší žehlící plochou je vhodná pro ženy se silnějšími a delšími vlasy. Standardní velikost žehlící plochy je okolo 2,5 centimetrů.

2

Vybíráme raději takovou žehličku na vlasy, která se vyznačuje několika programy na nastavení teploty. Nejčastěji se žehlička nahřívá na 100 až 180 stupňů Celsia. Máte-li jemnější vlasy, pak postačí žehlička s nižšími teplotami. Rozhodujícím hlediskem je také rychlost zahřívání, protože při ranní úpravě času jistě žádná žena nemá času nazbyt.

3

Žehličky na vlasy se odlišují především materiálem žehlící plochy. Kovové povrchy nejsou příliš vhodné, protože poškozují vlasy. Keramická plocha zaručuje vyrovnané sálání tepla. Nalezneme také žehličky s turmalínovým potažením či s teflonem. Díky těmto šetrným materiálům dosáhneme lepších pohybů žehličky po vlasech a snáze zabráníme případnému krepatění.

4

Hledíme také na délku kabelu. I když výrobci nejčastěji opatřuji žehličky na vlasy kabelem o délce 1,5 až 3 metry, žehličku si před nákupem řádně prohlédneme. Jak se říká, dvakrát měř...

5

K žehličce na vlasy obvykle získáme i pouzdro. Není to ale zcela běžnou praxí. Při žehlení vlasů v koupelně pouzdro nebudeme tolik potřebovat. Ale co když si chceme žehličku na vlasy s sebou vzít na výlet, na zájezd či na chatu? Teprve tehdy pouzdro na žehličku dokážeme i patřičně ocenit. Výrobci někdy přikládají také tepluodolnou podložku, proto se na ni předem informujte.

6

A pro většinu žen bude hrát velkou roli cena spotřebiče. Moderní žehličku na vlasy pořídíme v kamenném obchodě i v e-shopu na internetu už za čtyři sta korun. Kvalitnější žehličku na vlasy i s nástavcem a displejem koupíme za 1200 Kč.

Tipy

S žehličkou na vlasy se dají vykouzlit i vlny. Zhlédněte náš videonávod.

Hodnocení

Vaše hodnocení: Žádné
4.6
Average: 4.6 (5 votes)