Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyrobit dárkovou mašli

Na co zbytečně utrácet spoustu peněz v papírnictvích za drahé stuhy, které se nám kolikrát ještě při stahování rozbijí? Proč, když je to tak jednoduché a finančně nenákladné si je nevyrobíme sami?
Bojíte se?
Nevíte, jak na to?
V textu níže a ve videu naleznete zcela srozumitelnou instruktáž na výrobu primitivně jednoduché, přesto velice apartní mašle na dárky pro různé příležitosti.

Co je potřeba

stuha
nůžky
květinářský vazačský drátek

1
Ze stuhy vytvořte kolečko. To pak ještě obmotejte celkem šestkrát anebo devětkrát.
2
- Oba konce by měly končit na stejné straně. - Prsty je přichyťte, splaskněte kolečko k sobě a přehněte napůl. - Nůžkami sestřihněte na jedné straně boční hrany. Po rozložení polovin máte před sebou jakoby motýlka.
3
- Vezměte drátek a přesně v půlce, tam, kde jste stříhali stuhu pořádně stáhněte. - Stahujete jednoduchým způsobem kroucením. - Po několika otáčká drátek rozevřete.
4
Obraťte mašlí vzhůru a začněte s postupným vytahováním smyček, a to tak, že ji tahem napnete a překroutíte o sto osmdesát stupňů směrem dolů.
5
Až postupně tímto způsobem upravíte všechny smyčky. Květ z mašle načechrejte a upravte do sjednoceného tvaru.
6
Ze spodu můžete ještě mezi drátky zafixovat kus stuhy k uvázání na dárek. Opět použijte techniku kroucení.

Do středu je možno zakomponovat dekorace z korálků anebo knoflíků.

Hodnocení
Zatím žádné komentáře. Buďte první!

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak zabalit láhev jako dárek? Je jedno k jaké příležitosti se rozhodnete darovat láhev, i její zabalení by mělo být originální. Láhev dobrého pití je…
Obrázek není k dispozici
Parfémy jsou velice oblíbené dárky, které jsou vhodnými dárky při jakékoliv příležitosti. Techniku výběru parfému si můžete přečíst ve článku: Jak si…