Přejít k hlavnímu obsahu

Jak vyrobit dárkovou mašli

Na co zbytečně utrácet spoustu peněz v papírnictvích za drahé stuhy, které se nám kolikrát ještě při stahování rozbijí? Proč, když je to tak jednoduché a finančně nenákladné si je nevyrobíme sami?
Bojíte se?
Nevíte, jak na to?
V textu níže a ve videu naleznete zcela srozumitelnou instruktáž na výrobu primitivně jednoduché, přesto velice apartní mašle na dárky pro různé příležitosti.

Co je potřeba

stuha
nůžky
květinářský vazačský drátek

1

Ze stuhy vytvořte kolečko. To pak ještě obmotejte celkem šestkrát anebo devětkrát.

2

- Oba konce by měly končit na stejné straně.
- Prsty je přichyťte, splaskněte kolečko k sobě a přehněte napůl.
- Nůžkami sestřihněte na jedné straně boční hrany. Po rozložení polovin máte před sebou jakoby motýlka.

3

- Vezměte drátek a přesně v půlce, tam, kde jste stříhali stuhu pořádně stáhněte.
- Stahujete jednoduchým způsobem kroucením.
- Po několika otáčká drátek rozevřete.

4

Obraťte mašlí vzhůru a začněte s postupným vytahováním smyček, a to tak, že ji tahem napnete a překroutíte o sto osmdesát stupňů směrem dolů.

5

Až postupně tímto způsobem upravíte všechny smyčky. Květ z mašle načechrejte a upravte do sjednoceného tvaru.

6

Ze spodu můžete ještě mezi drátky zafixovat kus stuhy k uvázání na dárek.
Opět použijte techniku kroucení.

Do středu je možno zakomponovat dekorace z korálků anebo knoflíků.

Hodnocení

Diskuze k článku

Další zajímavé články

Obrázek není k dispozici
Jak zabalit láhev jako dárek
Jak zabalit láhev jako dárek? Je jedno k jaké příležitosti se rozhodnete darovat láhev, i její zabalení by mělo být originální. Láhev dobrého pití je…
Jak zabalit parfém | tipy
Jak zabalit parfém | tipy. Parfémy jsou velice oblíbené dárky, které jsou vhodné při jakékoliv příležitosti. Techniku výběru parfému si můžete přečíst…